Bölüm 3 "Kaset"

543 64 84
                                    

Woojin

"Efendim aradığımız kişiyi bulduk.Şuan   sorgu odasında. "

"Tamam, ben yanlız sorguya çekicem.Kimseyi istemiyorum.Bu arada Hyunjin nerede?"

"Akşam yemeğinde efendim."

"Beyfendiye bak sen.Cabuk ara buraya gelsin."

"Peki efendim."

Sorgu odasına girip kapıyı kapattım.Katile dönüp igrenircesine baktım.Iki yıldır pişkin pişkin adam öldüren kişi şimdi etrafına kafesteki tavşan gibi bakıyordu.Oyunculugu gerçekten ıyiydi ama bana sökmez.

"Evet Felix ya da katil paylanco mu demeliyim?Hangisini tercih edersin?"

"Çok afedersiniz ama çok büyük bir yanlışlık var.Ben katil falan değilim.Ayrica paylancolardan da korkarım."

"Bana bak iki yıldır öldürdüğün insanların haddi hesabı yok!Birde geçmiş karşıma büyük bir yanlışlık var diyorsun!"

Yakalarından tutup kaldırdım.

"Senin yüzünden sevdiklerime bir şey olacak korkusuyla yaşadım ben.Dua et ki seni surda öldürmüyorum."

"Efendim gerçekten benim bir şeyden haberim yok.Ben katil değilim."

Gozleri dolmuş ve ağlamaya başlamıştı.

"Cidden senin kadar yüzsüz bir insan görmedim ben.Kurbanlarinda senin karşında böyle ağlayarak canları için yalvarıyorlar  mıydı?"

"Yemin ederim ben katil degi-..."

"Kes sesini!"

Elimi kaldırıp tokat atacakken Hyunjin odaya girdi.

"Beni cagirmissiniz efendim."

"Şu laptopunu getir.Inkar edip duruyor paşamız."

"Hemen efendim."

Hyunjin odadan çıkıncı katili yereden hızla kaldırıp sandalyeye fırlattım.Sandalyenin iki kolundan tutup yüzüne eğildim.

"Bakalım kanıtları görüncede böyle diyebilecek misin?"

"Ben sadece bir şirkette müdür yardımcısının asistanlığını yapan biriyim.Yasadışı hiçbir ise bulaşmadım da, neden böyle bir sonuca varıyorsunuz?"

Sinirle elimi sandalyenin koluna sertce vurdum.Karsimdaki bu beklenmedik hareketle sıçramış ve sandalyeye daha da sinmişti.

"Istediğin kadar inkar et Lee Felix!Kanıtlar asla yalan söylemez."

Hyunjin laptopuyla birlikte  odaya girince hızla elinden laptopu alıp kanıtların bulunduğu dosyayı açtım.Ekrana bakmadan katılın gözüne sokarcasina yüzüne doğru tuttum.

"Bak bunlar cinayet silahları.Silahlarin üstünde yazan ismi görüyor musun?"

"Efendim aslında..."

"Sus Hyunjin.Bak bu da kolyen üzerinde resmin var!Hadi bunu da inkar et!"

"Efendim bir dinler mısınız?"

"Sus Hyunjin!Sus da aciklasin!"

"Iyi de silahta bir isim yazmıyor ayrıca kolyenin üstünde resmim de yok.Siz ciddi mısınız?"

Minho

"Dün ki ameliyatın dosyaları nerede?Imza atmam lazım."

"Burada Bay Minho.Bu arada Bay Bang chan sizi odanızda bekliyor."

Forbidden Blood×Stray KidsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin