Yalana inanmış olmanız sizi aptal
yapmayacaktır.Çünkü
saflık,karaktersizliği içinizde
barındırmaktan çok daha iyidir .La EDRİ
_________________________________________
Içimizde birçok düşünce geçiririz.Bir çoğunu yansıtır bir çoğunu yazılı olmayan görgü kuralları neticesinde yansıtmaktan çekiniriz.Benim yaptığım farklıdır ama ben içimde geçirdigim tüm düşünceleri yansıtır veya uygularım.Birini sevmek istersem sever,bir şeyi ,param olmasa dahi,almak istersem alırım,birini ortadan kaldırmak istersem kaldırırım.Çünkü ben bir seri katilim.Birçok insanı öldürmek istediğim için öldürdüm.Yine de öldürdüğüm kişiler masum insanlar değillerdi.
"Değil mi Bay Seo?"
"...."
"Bay Seo!"
"Ha?Evet evet katılıyorum."
"Yanı sirketin %51'lik kısmını devretmemiz akıllıca mı?"
"Ne?H-hayır hayır tabiki."
"Bay Seo eğer işinizi doğru düzgün yapamıyorsanız çıkışınızı yapabiliriz?"
"Şirketi uyuşturucudan gelen parayla yürüten bir müdür mü söylüyor bunları?"
"Bu ne cürret,kovuldun!"
"Zaten şirket batıyordu,bana zaman kazandırdınız."
Ve işte bugün ki kurban.Dediğim gibi masum bir insan değil.Ona işkenceler yaparak öldüreceğim zamanı iple çekiyorum.
Kovulduğum için çıkışımı alıp vakit kaybetmeden bu kokuşmuş yerden ayrılmak istiyordum.Tabi önce odamı paylaştığım kişiye veda ederek.
"Bu yaptığın çok aptalcaydı.Ne var yani biraz daha beklesen zaten şirket batıyor birkaç günün parasını da alıp giderdin.Adamın yüzüne resmen uyuşturucu satıcısısın dedin."
"Ama doğru söyledim Jisung.O gerizekalı uyuşturucu satıp insanları zehirliyor.Cezasını çekmeli."
"Onu...öldüreceksin degil mi?"
Bana korku ve endişeyle bakan yüze döndüm.
Jisung katil olduğumu bilen tek kişiydi.Ayrica bana yardım da ediyordu.
"Evet,adalet yerini bulsun."
"Changbin ne kadar arkadaşın olsam da bu durumdan sıkıldım artık.Hayatını sözde adalet dağıtıyorum diye insan öldürerek mi gecireceksin?"
"Jisung eğer sırrı tutamayacağım diyorsan git ve beni ihbar et.Ayrıca bana yardım etmek zorunda da degilsin."
"Dalga mı geçiyorsun?Yasadışı olsada sen bu işi bırakana kadar sana yardım edeceğim.Ama beni düşünmüyorsan kendini düşün ya birgün yakalanırsan?Bak Changbin biz kan kardeşiyiz.Küçüklükten beri yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmedi.Beni o gece-..."
"Seni kurtarmak için o gece ilk cinayetimi işledim ve sende yardım ettin.O zaman birbirimize söz verdik ne olursa olsun birbirimize destek olacağız diye.Lütfen sözünde dur ve bana destek ol."
"Gece saat on bir elli de ****** Caddesinde ol.Seni oradan alırım."
"Tamam şimdi nereye gidiyorsun?"
"Biraz dolaşıcam ve iş arayacağım sonuçta işsizim.Saat yaklaşınca malzeme için o yere gidicem.Sen ne yapacaksın?"
"Iş çıkışı patronun evini gözetleyeceğim.Nereden girebiliriz diye.Bahçenin krokisi çıkarıcam ve kör noktaları tespit edicem her zaman ki gibi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forbidden Blood×Stray Kids
Misterio / SuspensoChangbin bir katildi Felix ise fazla masum bir sevgili ___ "Bir şey demeyecek misin?" Changbin kafasını kaldırmadan cevap verdi. "Özür dilerim,her şey için."