JisungChangbin ile birbirimizden özür dileyip başka bir yere gitmeye karar vermiştik.Sürekli saçma nedenlerden dolayı kavga ettiğimizden fazla uzatmamıştık.
Changbin Minho'yu onu yanımdan ayırmamam şartıyla kabul etmişti.Minho ise ilk karşılaşmaya göre daha konuşkan hale gelmişti.Neredeyse yol boyunca beni unutmuş ve Changbin ile konuşmuştu.
Ona bizim bir ajan benzeri bir şey olduğumuzu söyleyip geçiştirmiştik.Şimdi de benimle olduğu gibi Changbin ile de arkadaş olmaya çalışıyordu.Neyseki Changbin Minho'yu şirin bulmuş ve ona tolerans göstermişti ya da bu davranışları Jeongin'e benzediği için böyledir.
"Bir şey sorabilir miyim?"
Uzun bir süre Changbin ile konuştuktan sonra sonunda varlığımı hatırlamıştı.
"Nereye gittiğimizi soruyorsan sürpriz gidince görürsün."
"Peki...bu arada Changbin senin sevgilin var mı?"
"Evet var ve yakında onunla evlenmek istiyorum."
Sonlara doğru sesi alçalmıştı.Bu durumdan kurtulabilirsek evlenebilirlerdi.Onu az da olsa anlayabiliyorum.Sevdigi insan ölebilir ya da ciddi şekilde yaralanabilir.Ondan haber alamadığı her an daha da sinirleniyordu.
"Tanışmak isterim onunla!"
"Tamam tanıştırayım ikinizi.Zaten artık Jisung ile birlikte olduğunuza göre hep görüşürüz."
"Jisung ile birlikte?Yani evet arkadaşız."
Changbin bana dönüp imalı imalı sırıtınca gözlerimi yoldan çekip gözlerimi kısarak ona karşılık verdim.Tabi bu yüzden Changbin'i dahi göremez hale geldiğim için boşverip önüme döndüm.
Sessiz geçen on dakikalık yolun sonunda sonunda istediğim yere gelmiştik.Changbin şaşkınlığını gizlemeye gerek duymadan bana bakınca kulağına eğilip durumu açıkladım.
"Felix en son evindeydi.Ipucu bulmak için en doğru yer burası."
Kafasıyla beni onaylayıp arabadan indi.Kemerimi çözüp arkasından gidecekken beni durdurdu.
"Sen Minho ile kal.İstersen evine bırak ama bu işi yanlız halletmek istiyorum."
"Peki."
Kemerimi tekrar takıp arabayı çalıştırdım.
"Biz onunla gitmeyecek miyiz?"
Arka koltuktan kafasını uzatıp şaşkınca soru soran kişiye dönmek isterken onun dibime kadar geldiğini fark etmemiştim.Kafamı kaldırdığımda göz göze geldik.Aramizdaki mesafeyi ne kadar bilmiyorum ama nefesini dudağımda hissedebiliyordum.
Ne ben geri çekildim ne de o.Eğer şuan aradaki mesafeyi kapatırsam beni yanlış anlayabilir.Sonuçta onun gözünde sadece arkadaştık.Geri çekilmek en doğru karardı.
Onun için durum farklıydı.Geri çekilmeye hazırlanıyorken elleriyle iki tarafımdan tutup mesafeyi kapattı. Onun içinde aramızdaki şey bir arkadaşlıktan fazlasıydı.
Woojin
Hapisane gerçekten çok sıkıcı bir yerdi.Aynı zamanda da sınır bozucu.Karşı tarafimdaki bölükte bulunan tutukladığım adamlarin bana bakışları ise eğlenceli taraftı.
Hyunjin saat başı yanıma gelip beni kontrol etmesi dışında kimse gelmiyordu.Bang chan her ne kadar itiraz etsede Seungmin ile eve gitmişti.Ona yaşattıklarım için özür dilemeliydim.
Tabi tüm sorunlar sadece bu kadar olsaydı.Sizofren olma ihtimalim yoktu.Ruh sağlığımın iyi olduğuna dair raporlar vardı.Bir ikizim olduğunu da sanmıyorum.Videonun montaj olma ihtimali var mıydı?Evet az da olsa vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forbidden Blood×Stray Kids
Mystery / ThrillerChangbin bir katildi Felix ise fazla masum bir sevgili ___ "Bir şey demeyecek misin?" Changbin kafasını kaldırmadan cevap verdi. "Özür dilerim,her şey için."