Bölüm 6 "Kan Damlası"

435 50 43
                                    

Changbin

"Nerde bunlar!?"

Saat gece iki olmuştu ve ben son yarım saattir ne Jisung'a ne de Felix'e ulaşabiliyordum.Zaten bu depodan da bir yere ayrılamıyordum kaset için.

"Kafayı yiyecegim kimse mı bakmaz telefona?O telefonu sırf arka cep fantazisi için mı kullanıyorsunuz!?"

Telefonu koltuğa gelişi-güzel fırlatıp yere uzandım.Kafayi yiyecek sınıra gelmistim.O müdürü öldüremedim,bir de polis var tabi.Kasetciyi de unutmayalım.

"Of,yaptıklarımın cezasını bir anda çekmek gerçekten zormus.En azından haber verilseydi kendimi hazırlardım."

Uykum yavaş yavaş gelmeye başladı.Biraz dinlenmekten zarar gelmez.

Yavaş yavaş uykuya dalarken telefona gelen bildirimle yerimden sıçradım.Hizlica telefonu alıp gelen mesajı açtım.

Özel numaradan gelen bir konum.Bir dakika,neden bana terk edilmiş bir hastanenin konumu atıldı ki?Ya bir sonraki kasetin yeri orasiysa?

Yanıma montu mu alıp hızla depodan çıktım.

Hastane bulunduğum noktaya yarım saatlik bir uzaklıktaydı.

Arabaya binecekken Ay'ın deniz üzerindeki yansıması gözüme takıldı.Ne zamandır yarının getireceklerini dert ederek yaşıyordum ben?Ne zamandır gecenin bu güzel görüntüsüne şahit olamıyordum?

Hayatımın öz ailem tarafından mahvedilmesini nasıl seyirci kalabildim ki ben?Gecmisim de benim gibi karanlık ve izdirap dolu.

Geçmişimi kurtaramaz ama geleceğimi düzeltmeye çalışan biri var ama.

"Nerdesin be Jisung?Şuan bana dest3k olman lazımdı."

Minho

Içeriye gerçekten girebilecek miyim?Bu hastane benim neredeyse sonum olacaktı.O akşam o hatayı yapmasaydım belki de hastane hala açık olurdu,belki de o kadar hasta ölmezdi.

Geçmiş

"Sungmin emin mısın?Bir şey olmaz değil mi?"

"Olmaz merak etme.Sadece küçük bir 1 Nisan şakası."

"Idrar tahlillerini niye karıştırıyoruz biz?Sırf bir şaka için,saçmalamayın ben bu işte yokum."

"Sungmin bak Minseok da istemiyor gel vazgeç."

"Stajyeriz biz ne olacak?Acemiyiz deriz geçeriz."

"Ya bir şey olursa?"

"Olmaz,alt tarafı idrar tahlilleri ne olacak?Minho al bu tahlil sonuçlarını isimlerini degistirdim."

"Ben niye yapıyorum,sen yap fikir senden çıktı?"

"Doktor Seung hyun senden istedi çünkü."

"İyi tamam ver ben götürürüm."

Günümüz

Nerden bilebilirdim ki verilen ilacın hastayı zehirleyebilecegini?Zehir öyle büyüktü ki bir-çok hasta etkilendi ve öldü.(bunu uydurdum gerçekten böyle bir şey olur mu bilmiyorum)

Peki suçlu olarak kim gösterildi?Doktor Seung hyun.Ceza alması gereken kişi bendim oysaki.

Çoktan akmaya başlamış olan gözyaşlarımı silip içeri girdim.Dis kapının hemen yanına bir el feneri bırakılmıştı.Onu alıp koridorun sonuna doğru ilerledim.

Merdivenlerden ikinci kata çıkıp aramaya devam ettim.Butun odaları açıp bakıyor,bırakılan ameliyat malzemelrini arıyordum.

Oda 21'de bir kutu bırakılmıştı.Diger eşyalara oranla daha az tozlu ve yeniydi.Kutuyu açıp içerdekilere göz attım.

Forbidden Blood×Stray KidsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin