Woojin
"Efendim sakin olun!"
"Sus Hyunjin!Birkez daha çuvalladık!Adam yine elimizden kaçtı gitti!Ve yine benim hatam,yine bir masumun kanı dökülecek!"
"Efendim siz elinizden geleni yaptınız!"
"Eğer elimden geleni yapsaydım onu şimdiye yakalardık!Hepsi benim beceriksizligim yüzünden hepsi!"
Odadaki tüm eşyaları etrafa fırlatmaya devam ederken bir yandan da son ses bağırmayı ihmal etmiyordum.
"Ne oluyor burada?Hyunjin Woojin niye bağırıp çağırıyor?"
"Hoşgeldiniz Müdürüm!Baskomiserim pek iyi değil şu katil paylanco meselesi yüzünden.Onun adına özür dilerim efendim."
"Önemli değil ama burası bir karakol.Daha da önemlisi sen bir baskomisersin!"
"Müdürüm beni kovun ya da istifa ediyorum ben!Bu mesleği haketmiyorum ben!"
"Woojin şuan doğru düzgün düşünemiyorsun!Uzaklaştırma aldın Woojin!Kendine gelince görevine devam edersin ama bu halde burada kalmana izin veremem.Çık buradan!"
"Efendim,Baskomiserim şuan iyi değil ama birazdan sakinleşir.Uzaklastirmaya gerek yok."
"Hyunjin ne dediysem o.Woojin'i evine götür bu halde araba kullanmasın."
"Peki efendim."
Hyunjin koluma girip beni odadan çıkaracakken müdür kolumu tutup durdurdu.
"Silahın ve rozetin."
Cebimden silahı ve rozeti çıkartıp masanın üzerine firlatircasina bıraktım.Hyunjin'in beni götürmesini beklemeden hızla odadan ciktim.
"Baskomiserim beni bekleyin!"
"Gerek yok Hyunjin ben giderim.Sen burada kal!"
"Ama efen-..."
"Hyunjin burada kal dedim!"
"Emredersiniz."
Arkamda çaresizce bana bakan bir Hyunjin bırakıp otoparka indim.Arabama yaklaştıkça üzerindeki kırmızı sıvıyı daha net girebiliyordum.Evet biri arabama kana benzeyen bir sıvı sürmüştü.Bunun kan mı yoksa başka bir şey mi olduğunu anlamak için parmagimla sıvıdan biraz alıp kokladım.Kokusu tanıdık gelsede ne olduğunu anlamamıştım.Tadina bakmam gerektiği apaçık ortadaydı.Yavas yavaş parmağımı dilime degdirdigimde sıvının ne olduğunu anladım.
Bu kırmızı sıvı gıda boyasıydı.Asil mesele benim buna alerjim olmasıydı.Sadece bir dakika sonra kriz geçirmeye başlayacaktım.
Karakoldaki herkes benim alerjim olduğunu biliyordu.Ayrica otoparka memurlar dışında kimse giremiyordu.
Arkamı dönüp hızla otoparktan çıkıp karakola girdim.
"Ambulansı arayın hemen!"
Otuz saniye kaldı.Kriz anında yaptıklarım çevremdekilerin canına mâl olabilirdi.
"Baskomiserim ne oldu?"
"Hyunjin cabuk ambulansı ara ayrıca beni bir hücreye kapat hemen!"
Son on saniye artık geç kalmıştım.Kriz belirtileri kendini yavaş yavaş gostermeye başlamıştı.Gozlerimde yaşlar birikmeye başladı.
"Hemen uzaklasin benden!"
Minho
"Buraya kaza geçiren bir hasta getirildi mı!?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forbidden Blood×Stray Kids
Mistério / SuspenseChangbin bir katildi Felix ise fazla masum bir sevgili ___ "Bir şey demeyecek misin?" Changbin kafasını kaldırmadan cevap verdi. "Özür dilerim,her şey için."