Ay bi heyecanlandım
moonsRA ithâf edilmiştir
_________________________________________
Üçüncü şahıs anlatımı
Kim Jeongin, yıllardır üzerinde çalışıp hayaller kurduğu planının sonuna gelmişti.Ne kadar endişe etse de bu süreçte hiçbir zorlukla karşılaşmadan endişesini boşa çıkarmıştı.
Geceleri uykusuz kalmasına neden olan intikam duygusu bu gece sona ericekti.Bu gece rahatça uyuyacaktı.
Hikayesinin baş kahramanları şuan karşısında kimi baygın kimi ölü halde sandalyeye bağlıydı.
Her ne kadar dıştan bakıldığında gemisi batmış kaptan gibi dursa da içerisinde pamuk şekerine kavuşmuş çocuk heyecanı vardı.
Camın ardından şaheserini dakikalarca izledi.Kendi kendine konuşup övünüyordu kendisiyle.Haklıydı da,kusursuz bir planı gerçekleştirmişti ne de olsa.
Bu onun yönettiği bir hikayeydi ve az sonra sonuna gelinicekti.Tabi hikayede bulunan kahramanlar için.O başka bir hikayeyi çoktan başlatmıştı.
Ardından gelen kişinin ayak seslerini işittiğinde arkasını dönüp karşısındakinin kendisininkinin aksine sakin yüzüne baktı.Elinden gelse o yüze tükürürdü.
"Jisung az sonra burada olur.Dışarıdaki adamlarınız onu karşılayacaklar.Benim yapmam gereken hiçbir şey kalmadı.Son ödemeyi şimdi nakit istiyorum."
Bu adam kendisi hakkında bilmesi gerekenden daha fazla şey biliyordu.Üstelik kurduğu hikayenin bir kahramanı da değildi.Gereksiz doluluk yapıyordu.
"Sevgili Wong Yukhei,sizce de Jisung'un yaptığı aptalca değil miydi?Yıllar önce ailesi onu bir adam tarafından taciz edildiği için suçsuz yere sokağa attı ancak o onları bulmak için gerçek ailesini feda etti.Changbin ve Lee Minho onun gerçek ailesi değil miydi?"
"Açıkcası onun aptal olması umrumda değil.Hem bana neden bunları anlatıyorsun?Paramı ver buradan siktir olup gideyim!"
Adam alaycı bir gülüşle karşısındaki adama yaklaştı.
"Sende onun gibisin.Aptalsın hemde çok aptal."
Karşısındaki anlamsızca yüzüne bakmaya devam ederken sağ arka cebinden çıkardığı bıçağı hızla adamın boğazına sapladı.Odada adamın çıkardığı belli belirsiz sesler yankılanıyordu.
Sapladığı bıçağı adamın boynunun etrafında üç yüz altmış derece döndürüp başsız vücudun yerle buluşmasını sağladı.
Yüzüne,kıyafetlerine ve etrafına kanlar sıçrıyordu.Bu bugün kendi elleriyle akıttığı ilk kan değildi.Son da olmayacaktı.
Kan bulaşan ellerini üzerine silip dışarı çıktı.Odadan çıkar çıkmaz koridorda tanıdık bir ses yankılandı.Jisung.Sonunda o da gelmişti.
Sesi gittikçe yakınlaşıyordu.Zorla içeri sokup diğerleri gibi onu da bağlayacaklardı.
Adamların gece kadar karanlık gölgeleri görünür hale geldiğinde karşısındaki odaya geçti.
Jisung kollarını pek de nazik olmayacak şekilde tutan iki adama bir yandan küfürler yağdırarak diğer yandan çekiştirerek ellerinden kurtulmaya çalışıyordu.Ama başaramazdı.Ne zaman iki bire eşit oldu ki?
Zorla yürütüldüğü koridorun sonunda kocaman bir odaya getirildi.
7 adet sandalye sanki az sonra biri gelip ayin yapıcakmış gibi belirli aralıklarla çember şeklinde dizilmişti.Ortalarında ise oraya ait gibi durmayan devasa bir masa vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forbidden Blood×Stray Kids
Mystery / ThrillerChangbin bir katildi Felix ise fazla masum bir sevgili ___ "Bir şey demeyecek misin?" Changbin kafasını kaldırmadan cevap verdi. "Özür dilerim,her şey için."