thirty one

2.7K 141 83
                                    

Balo günü
Cynthia seçtiği elbiseye bakarak iç çektı. Danslardan ve balolardan hep nefret etmişti fakat Tom ile gidecek olması onu heyecanlandırıyordu.

"Biraz acele etsen?" Diye soru soran Tom'un geldiğini fark etmemişti bile.

"Geliyorum." Diye cevapladı Cynthia.

"Ayrıca bir anda kapımda belirmen çok ürkütücü."

"Düşüncelerine o kadar dalmışsin ki mükemmel cazibemi fark etmemişsin." Dedi Tom.

"Tamam,gidelim,hazırım." Dedi Cynthia ve Tom'un koluna girdi. Birlikte balonun olduğu büyük salona doğru ilerlediler.

<<<<<<<<<<<<

Baloda her kesin gözü Cynthia ve Tom'un üzerindeydi. Ikisi de bunu biliyordu ve ikisi de bu durumdan bir nevi hoşnuttular.

Fakat bu sadece balonun ilk saati için geçerliydi. Ikisi de balolardan ve danslardan nefret ediyordu ve kendilerini nasıl orada buldukları hakkında pek bir fikirleri yoktu. Gecenin ilerleyen zamanlarında Cynthia'nın eli içkiye uzandı.

"Hayır,içmene izin yok,Lockwood." Dedi Tom.

"Bana bir gece vere bilir misin?Sadece bir gece. Her şeyden uzaklaşmam için.Eski ben ola bilmek için." Dedi Cynthia.

"Eski Cynthia,ha? Umarım o senin gibi ezik biri değildir." Dedi Tom.

"Hakkımda hiç bir şey bilmiyorsun,Tom." Dedi Cynthia.

"Hey,Betts,dans etmek ister misin?" Diye araya girdi bir anda Brandon.

"Aslında,ben de onu dansa kaldırıyordum,Brandon."

"Değil mi Cynthia?" Diye sordu Tom.

"Um,evet,üzgünüm,Brads." Dedi Cynthia

"Üzgün olmana gerek yok,iyi eğlenceler" dedi Brandon ve oradan ayrıldı.

"Hadi,dans edelim." Dedi Tom ve Cynthia'nın elini tuttu. Çalan şarkı slow bir şarkıydı bu yüzden neredeyse her kes dans ediyordu. Dans pistine çıktıklarında Tom ellerni Cynthia'nın beline koydu. Cynthia ise kollarını Tom'un boynuna doladı.

"Tom Riddle ve beni dansa kaldırmak ha?" Dedi Cynthia.

"Az dır dır edersen sevinirim. Başımı ağrıtıyorsun." Dedi Tom.

"Evet,maalesef. Senin için hep başının üstünde dır dır eden ezik ve itaatkar kız olacağım,değil mi?" Dedi Cynthia.

"Aynen öyle. Hayatımdaki yerini ne kadar da güzel idrak etmişsin öyle."

"Senden nefret ediyorum." Dedi Cynthia.

"Biliyorum." Dedi Tom.

"Seni sevecek birini arıyorsan o kişi ben değilim. Benim hedeflerim var. Yapmalı olduklarım var.Daha öldüreceğim bir sürü kişi var. Intikam alınacak bir sürü kişi var.Sadece dediklerimi yapacaksan benimle kala bilirsin. Ama görüyorum ki,isteklerimi yerine yetirecek gücün yok."

"Sorun da bu. Beni güçsüz kılan sensin. Beni dağıtan sensin. Bu yüzden senden nefret ediyorum. Duygularımla haraket etmeme sebep oluyorsun." Dedi Cynthia.

"Bu senin sorunun." Dedi Tom.

"Ben gidiyorum,sana iyi eğlenceler,Riddle." Dedi Cynthia ve kendisini Tom'dan ayırarak arkasını dönerek gitti. Sinirle büyük salondan çıktı, odasının yolunu tuttu.

"Ne yaptığını sanıyorsun sen?" Bu ses Tom'dan başkasına ait değildi.

"Kötü bir gün geçirdim ve yatağıma dönüyorum." Diye cevapladı Cynthia.

"Ama ben izin vermedim."dedi Tom.

"Iznim olmadan hiç bir yere gidemezsin." dedi Tom.

"Biliyor musun,senin bu gelgitlerinden çok sıkıldım. Senin kurallarınla yaşamak zorunda değilim. Git ve kimi öldürüyorsan öldür. Istediğin kişiyle öpüş,seviş. Artık umrumda bile değil. Çünkü seni sevmiyorum." Dedi Cynthia.

"Ne dedin sen?" Dedi Tom.

"Beni duydun,seni artık sevmiyorum. Seni seven tek kişiyi de kaybettin. Tebrikler." Diye cevapladı Cynthia.

"Bunu benim gözlerimin içine bakarak söylesene,Cynthia. O kadar eminsen,bunu da yapa bilirsin,değil mi?" Dedi Tom Cynthia'ya yaklaşarak.

"Seni sevmiyorum. Senden nefret ediyorum. Keşke hiç hayatıma girm-" derken Tom Cynthia'nın sözünü kesti ve onu öptü. Uzun ve tutkulu bir öpüş. Dudaklarını ayırınca Tom uzun süre Cynthia'nın yeşil renkli gözlerine baktı.

"Beni kafan esen gibi öpemezsin." Dedi Cynthia.

"Cynthia,seni sevmiyorum çünkü birini nasıl seveceğimi bilmiyorum. Tek bildiğim şey senin benimle olman beni rahatsız etmiyor. Seni yanımda istiyorum,sana zarar gelmemesini istiyorum ve seni kıskanıyorum. Bilmeli olduğun tek şey bu." Dedi Tom ve Cynthia'dan ayrılarak odanın kapısına doğru ilerledi. Fakat bir şey oldu. Cynthia onu tuttu ve kendine çekti. Dudaklarını Tom'un dudaklarına bastırdı ve büyük bir tutkuyla öptü. Tom'un ceketini ve gömleğini çıkardı,Tom ise onu elbisesinden kurtardı.

"Emin misin?" Diye sordu Tom.

"Kesinlikle." Diye cevapladı Cynthia.





Tom Riddle||textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin