Onunla yüzleşmeliydi. Cynthia ile yüzleşmeliydi. Paltosunu alarak odasına gitmek için yola koyuldu. Koridorda kimse yoktu. Tom odasına girdi,kulağını duvara dayayarak konuşulanları duymaya çalıştı.
"Git artık,Brads.Ben iyiyim."
"Gidiyorum,fakat bir şey olursa bana haber ver,Betts."
"Bana Betts deme!" Diyerek kıkırdadı Cynthia
"Her iki adın da çok uzun olunca,kısaltmaya ihtiyaç duyuyorum,Betts." Dedi Brandona ait ses.
"Defol!"
"Ben de seni seviyorum, Betts!" Dedi Brandon ve odayı terk etti.
Tom beklemeliydi. Yarım saat sonra eline asasını aldı,Cynthia'nın odasının önüne geldi ve kapının kilitli olup olmadığını kontrol etti. Kilitli değildi. Bir hışımla odayı girmesiyle yatağında oturan Cynthia küçük bir şok geçirdi.
"Sen,ne işin var burada?"Dedi Cynthia.
"Bu haraketleri yemeyeceğimi biliyorsun,Lockwood." Dedi Tom
"Bilinmeyen sensin,değil mi?"diye devam etti.
"Demek buldun beni,biraz fazla sürdü,sana tonlarca ipucu bırakmıştım oysaki." Dedi Cynthia.
"Hiç havamda değilim,Tommy."
Tom sessizlik büyüsü yaparak yüzünü yeniden Cynthia'ya çevirdi.
"Birazdan bu oda çığlıklarla dolacak,Lockwood. Senin çığlıklarınla."Dedi Tom.
Cynthia'nın eli asasına uzandı.
"Expelliarmus!" Dedi Tom ve Cynthia'nın asası elinden kayıp gitti.
"En güçlü cadı ha?Bana hiç güçlü gelmedin."
"Crucio!"
Cynthia yerde debeleniyor,fakat kendini ezdirmemeye çalışıyordu.
"Ava-" ölüm lanetini atmaya çalışan Tom bir anda acıyla kıvrandı ve asasının ellerinden kayıp gittiğini gördü. Harap olmuş Cynthia ona 'ben kazandım' dercesine bakıyordu.Cynthia ayağa kalktı,Tom'un elini tuttu ve gözlerini kapattı. O an Tom vücudundan bir elektrik akımının geçtiğini hiss etti. Bir şey değişmişti sanki. Cynthia onun ellerini bıraktığında Tom Cynthia'nın halsiz olduğunu gördü.
"Kaderinle oynadım. Artık sevgi denilen hissi sen de tada bileceksin,Riddle."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Riddle||texting
Fanfictionbilinmeyen numara:Söylesene,Riddle bilinmeyen numara:17 yıldır var olduğunu unuttuğum kalbimi tek bir bakışınla nasıl hayata geri döndurdün?