two

7.3K 253 162
                                    

bilinmeyen numara: telefonuna bakmıyorsun değil mi?

bilinmeyen numara: umrumda bile değil aslinda,sanki mesajımi görsen anlayacaksın beni

bilinmeyen numara:içimi dökmek istiyorum sadece

bilinmeyen numara: yıllar sonra bu cesareti bulmuşken mesajıma bakıp bakmaman umrumda bile değil

bilinmeyen numara: 3 yil önce, Snape'in dersinden çıkarken kapıda sana çarpmıştım

bilinmeyen numara: sen aldırmamıştın

bilinmeyen numara:tanıyamamaştım seni

bilinmeyen numara: insan nasıl olur da 4 yıldır aynı binada ve aynı yılda olduğu birini tanımazdı?

bilinmeyen numara: muhtemelen asosyal biridir diye düşünmüştüm.

bilinmeyen numara: sonra seni kütüphanede gördüm. Kışın ortasıydı ve kütüphane buz kesmişti. Sen paltonla oturuyordun.

bilinmeyen numara: ondan sonra geldiğim her gün,yine aynı yerdeydin.

bilinmeyen numara: sanki hayatın o kütüphaneye bağlıymış gibi

bilinmeyen numara:kendimi stalker gibi hiss ettim.

bilinmeyen numara: birini seveceğimi hiç düşünmezdim,Tom.

bilinmeyen numara: ölümüm olmanı istiyorum.

bilinmeyen numara: eğer bir gün öleceksem bunun hastalıktan,ya da başka birinin elinden olmasını istemiyorum.

bilinmeyen numara: senin elinden ölmek istiyorum çünkü sana tapıyorum.

bilinmeyen numara: Sen benim tanrımsın diyemem,Tom.

bilinmeyen numara: Tanrı olmak için fazla kirlisin.

Not:Önemli.
Baş karakter ve hikaye hakkında bazı bilgiler vereceğimbu bilgiler gelecek bölümler için önemli olacak. Baş rölün adı Cynthia Lockwood,17 yaşında,Slytherinli. Cynthia kimsenin erişemediği güçlere sahip,öyle ki gelmiş geçmiş en büyük cadı. Dumbledore veTom'un bile ona karşı çıkması imkansız. Bu mesajlarda çok duygusal olduğuna bakmayın,kendisi hem çok şakacı,hem de çok sert bir kişilik. Tom'a bu mesajları sarhoşken atmaya başlıyor. Tom ile ilişkisi biraz garip olacak çünki Tom'un ona sevgi gösterdiğini pek görmeyeceğiz. Çünki Tom'un babası bildiğiniz gibi annesini sevmiyordu ve aşk iksiri içerek Tom'un annesini hamile bırakmıştı.Fakat bu Tom'un sevgisini görmeyeceğimiz anlamına gelmiyor. Tom Cynthia'nın güçleriyle ilgilenecek ve ilişkilerinin temeli buradan koyulacak.

Tom Riddle||textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin