"Şu lanet olası telefonunun sesini kes,Cynthia!" Dedi Tom.
"Sen üstümdeyken telefonuma uzanamam,Tom." Dedi Cynthia
Cynthia'nın üstünde olan Tom bedenini ondan ayırdı ve Cynthia'nın yanina yattı.
"Şimdi şu telefonuna bak." Dedi Tom. Cynthia telefonuna uzandı ve telefonunu sessize aldı.
"Kimdi?" Diye sordu Tom.
"Annemdi." Dedi Cynthia.
"Annenden neden nefret ediyorsun?Yoksa her anne-evlat ilişkisi böyle mi?" Diye sordu Tom.
"Hayır,ben ve annem farklıyız." Dedi Cynthia.
"Kehaneti ve hakkimdaki bir sürü şeyi bildiğini biliyorum,annemle olan kavgamı da biliyorsun." Diye devam etti.
"Annemin ailesi sıkı kuralları olan bir aileydi ve onu babamla evlenmek için programladilar.Bu yüzden hayatı boyunca seçimi olmadı.Kanında delilik vardı.Yaşadığı hayat onu daha da yoldan çıkardı.Babamla evlendikten sonra hemen hamile kaldı. Ben doğdum. Doğduğumda annem 19,babam 23 yaşındaydı. Ben 3 yaşındayken babam öldü. Daha doğrusu annem onu öldürdü. Muggle yolu ile. O gece arkadaşları ile yemek yemeğe gideceğini söyledi. Babam bir şey demedi. O gün bana masallar okudu ve beni kaldığımız otelin yatağında uyuttu. Gecenin ilerleyen saatlerinde uyandım fakat ses çıkarmadım. Bir anda annem odaya cisimlendi. Babam balkonda duruyordu.Onu göre biliyordum. Annem onu itti ve o da binanın 10. Katından düşüp boynunu kırdı. Annem kaza olduğunu söyledi. Muggle'lara göre annem arkadaşlarıylaydı. Böylelikle annem işin içinden sıyrıldı. Babam öldükten 2 ay sonra beni bir uçurum kenarına götürdü. Kafama silah dayadı.Beni öldürecekti fakat bir anda vaz geçti. Durdu. Sonra silahı beline koydu ve yüzüme tükürdü. Benim bir parazit olduğumu söyledi." Dedi Cynthia.
"Benimle hiç ilgilenmedi. Kehanet hakkında konuşmayı tüm aile bireylerine yasakladı. Muggle okullarına bile gitmedim çünkü bana evde eğitim verdirdi. Hogwarts'a gelene kadar tüm büyüleri bana öğrettiler. 1.sınıftan 7.sınıfa kadar. Asıl zorluk Hogwarts'a geldikten sonra başladı. Ara tatillerde eve zaten gelmiyordum fakat yaz tatilleri bir faciaydı. Hep bana bağırır,bir yanlış olduğumu söylerdi. Bir kaç kez tokat attiğı da oluyordu,fakat en sevdiği işkence yöntemi lanetlerdi. Bir keresinde,ben 14 yaşındayken yine fiziksel zarar vermeye çalıştı. Nasil oldu bilmiyorum,ama onun elini ve parmaklarını kırdım. Sonra bir daha bana fiziksel zarar vermedi." Dedi Cynthia.
"Sen... bu kadar şeye nasıl dayandın?" Diye sordu Tom.
Cynthia'nın anlattıkları onu şoke etmişti. Evet,onun da ailesi yoktu. Ama annesi doğumda ölmüştü. Babasını ise zaten öldürmüştü.
"Sadece beklemeliydim. Bir gün ayaklarıma kapanacaktı.O günün umuduyla yaşadim." Dedi Cynthia.
Tom elini kızın çıplak omuzunda,saçlarında gezdirdi. Sonra ise (neredeyse) ilk kez ona sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Riddle||texting
Fanfictionbilinmeyen numara:Söylesene,Riddle bilinmeyen numara:17 yıldır var olduğunu unuttuğum kalbimi tek bir bakışınla nasıl hayata geri döndurdün?