0.7

4.6K 454 164
                                    

whatever; 0

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

whatever; 0.7

Bora beni bir partiye sürüklediğinde bunun iyi bir fikir olmadığını düşünüyordum.

Partiye girdiğimde bunun iyi bir fikir olmadığından emin oldum.

Jungkook adında tavşan suratlı bir çocuk partinin sahibiydi ve kapıyı bize açan da oydu. Manyak gibi geniş olan evinde her yerde insan vardı ama büyücü gibi olan arkadaşım Kim Bora, diğer arkadaşlarını saniyesinde bulmuş ve beni de peşinden yanlarına sürüklemişti.

Jung angut Yoonoh da oradaydı tabii.

Üzerimdeki ekose, kalın kışlık eteği çekiştirip mutfaktaki bar sandalyelerinden birine oturdum. Bora da sağımda oturuyordu. Bora'nın karşısında da Yoonoh vardı ve gözleri elindeki kadehteydi. Etrafında çeviriyor, yanında oturan platin kafalı bir kızın dediklerine sadece başını sallıyordu. Bora'nın ona kaçamak bakışlar attığını görebiliyordum ama Yoonoh şu an buradaki hiçbir şeyi umursamıyor gibi duruyordu. Ne Borayı ne aptal platin kafayı.

Ne de beni.

Soluma oturan Jihoon bana bir kadeh uzattığında ikiletmeden bardağı aldım ve yudumladım. Alkol boğazımdan akarken gözlerim etrafı taradı. Müzik burada çok da gürültü yapmıyordu ama yine de sesliydi.

Gözlerim yine Yoonoh'da durdu. Durmasını istemedim ama kendime hakim olamadım.

Kadehine diktiği kahverengi gözleri sanki bakışlarımı hissetmiş gibi direkt bana döndü. Yutkundum, bana bakarken içkisini tehditkâr bir şekilde yudumladı. Üzerindeki ipek, siyah beyaz çizgili gömlek, içine giydiği siyah tişörtle şık duruyordu. Kulağında gümüş küpeleri sallanıyor, hafif karışmış ikiye ayrık kahverengi saçları gömleğinden daha ipek gibi duruyordu.

Reddedemeyeceğim kadar etkileyici duruyordu ve bana bakıyordu.

Telefonumu çıkardım.

whatever: sevgilinle ilgilenmeye ne dersin?

whatever: ya da platin kafayı dinlemeyi deneyebilirsin.

Yoonoh'a baktım. O ise telefonuna bakıyordu. Bir şeyler yazdıktan sonra kafasını kaldırıp bana baktı.

jaehyun: ya da seninle buradan çıkıp gidebiliriz

Kaşlarım çatıldı, telefonumu kilitleyip çantama attım ve parti boyunca bir daha da Yoonoh ile göz göze gelmedim.

🌾🌾🌾

willhelm yoonoh'a düşmemek elde değil

whateverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin