kaydırmalı post (1/2)
(2/2)
1.893.275 beğeni, 517.923 yorum
@k.onmagazine: oyuncu ım jaebum kendini abur cuburlara verdi!!
eşcinsel olduğunu piyasaya atıldığı günden beri gizlemeyen ım jaebum, geçtiğimiz günlerde uzun süredir birlikte olduğu kim hong lee ile olan fotoğraflarını sosyal medya hesaplarından kaldırdı.
bir çalışan, kulise gelen hong lee'nin içerideki bağırışmaların ardından jaebum' un en yakın arkadaşı mark tuan tarafından yaka paça dışarı atıldığına dair iddialarda bulundu.
ardından genç oyuncu arkadaşlarıyla birlikte yemek yemeğe gittiği kafeye abur cuburlarıyla birlikte girdi. mekanın sahipleri daimi müşterilerine ses çıkarmazken genç oyuncu uzun süre halsizce arkadaşlarıyla sohbet etti.tüm olanlara rağmen henüz iki taraftan da ayrıldıklarına dair bir açıklama gelmedi. ikiliyi yakından takip edeceğiz, gelişmeler için takipte kalın!
@ım.jb @kim.honglee
yorumlar:
ş: bu adamdan bir bokluk çıkacağı belliydi
p: magazin sayfasısınız ama en önemli detayı atlamışsınız, hong lee jaebum' u üvey kız kardeşiyle aldattı!!!
↪h: çüşş, az sallayın bee
ğ: doğru söylüyor olabilir jaebum kardeşini de takipten çıkmış... @ht: yüzsüz lee!! rahat bırak kedimizi!! @kim.honglee
w: şerefsize bak bir de kulise gitmiş
v: sevene değil soyana gitmek..
q: şu an büyük bir aydınlanma yaşamış olabilirim! yoksa... jackson bunu öğrenip mi doona' dan ayrılmıştı???
↪r: birinin şu yorumu yapmasını bekliyordum, tek değilmişiiim
u: aklıma kurt düşürmeyin be
g: yavaş, yavaş! jackson bebeğimi karıştırmayın