CHAPTER 8

6.3K 247 13
                                    

I'm His Surrogate
By Marr Roslina
Chapter 8

Irene Grace POV

Angel is really crazy!

Adakah patut dia bawa saya masuk club night. Disuruh lagi pakai dress yang sangat-sangat terdedah. No BRA! Okey.

Disebabkan Angel sekali lagi saya terpaksa menipu mamy. Angel la bah punya kerja tu. Masa keluar rumah tu saya pakai jeans ketat dan blouse pink corak flowers.

"Reen. Where are you going again? Kenapa sejak kebelakangan ni selalu keluar malam? Reen buat apa sebenarnya di luar tu? " soal mamy masa saya mau pakai heel 2 inci saya berwarna pink.

"Mamy. Reen keluar lepak dengan Angel saja. Nothing more. Don't worry mom. I will take care of myself. "

"But Reen kenapa pandai pakai baju-baju begini? Dari mana Reen dapat duit beli baju cantik begini? " soal mamy lagi. Risau betul tu muka dia.

"Mom. Angel yang belanja Reen baju begini mom. Okey la. Reen jalan dulu. Angel pun dah datang tu. " saya peluk mamy cium pipi dia. Sempat lagi mamy cium dahi saya.

"Jangan buat benda yang tidak baik Reen. Take care your self. Bagitahu Angel bawa kereta tu elok-elok. " nasihat mamy. Dengan perasaan serba salah saya iyakan sahaja nasihat mamy.

I'm sorry mamy.

Jam 10 malam kami sampai di sebuah kelab malam. DF CLUB?? Emm. Siapalah punya club ni? Memang kaya raya la empunya ni club. Sudahlah club mewah, pengunjung pun ramai.

Disebabkan ini pertama kali saya masuk ini tempat, tiba-tiba perut saya meragam. Risau dan takut punya pasal ni perut pun buat hal.

Sebelum masuk, kami berhadapan pula sama penjaga pintu masuk ke club itu. Lagi tambah sakit perut saya nampak tu penjaga. Badan besar macam penggusti Paul Donald Wight II WWE tu.

Really. It's scared me.

"Good night, miss Angel. Boss Dillan is waiting for you now. Dia sedang duduk di luar dekat dance floor. " ujar salah seorang tu penjaga.

"Okey. Thank you, Peter. " kata Angel,selepas itu kami diberi ruang untuk masuk.

Saya betul-betul tidak tahan sudah. Tanpa memberitahu Angel, saya terus melencong mencari tandas. Nampak saja sign TOILET saya cepat-cepat masuk.

Selesai melepaskan hajat. Saya keluar dan ingin mencari Angel tapi disebabkan terlalu banyak orang pergerakkan saya terbatas. Sedang saya berjalan menyisip diantara orang-orang yang sedang menari mengikut rantak musik, tiba-tiba pinggang saya dipeluk dari belakang. Terkejut beruk saya dibuatnya.

"Hey, beautiful. Are you alone? Wanna some accompany?? I can be your accompany tonight?? " seorang lelaki yang saya tidak kenali sedang erat memeluk pinggang saya. Tersenyum macam senyuman seseorang yang tidak waras. Bau alkohol sangat kuat masuk di lubang hidung saya.

"Let me go! You bastard! How dare you touch me like this! " marah saya. Tangan saya berusaha mahu melepaskan tangan tu lelaki dari terus memeluk saya. Tapi sia-sia saja sebab tenaga ni lelaki lebih kuat dari tenaga saya.

"Wow. Ganasnya. But I like it. Ganas lagi sedap mainannya. " bilang tu lelaki sambil cuba mau mengucup leher saya. Rasa takut mula menyelubungi. Orang di sekeliling pun bukan peduli. Tiada seorang pun yang mau menolong.

Angel. Help me!

"Let me go!! " jerit saya. Saya meronta-ronta tapi makin kuat pula ni lelaki peluk saya.

BUK!!

Tiba-tiba tu lelaki jatuh akibat ditumbuk oleh seseorang. Saya yang terkejut dengan situasi itu menjerit ketakutan.

I'm His Surrogate( Completed )Where stories live. Discover now