CHAPTER 11

8.2K 268 39
                                    

I'm His Surrogate
By Marr Roslina
Chapter 11

⚠ 🔞🔞

Irine Grace P. O. V

Selesai sahaja makan malam, saya terus masuk ke bilik tamu untuk mengemas baju di dalam almari. Tidak sempat saya kemas tadi, terus saya dan Angel bergegas masak untuk makan malam.

Saya tinggalkan saja Raul, Dillan dan Angel yang sedang minum coffee sambil bercerita di balkoni.

Selesai menyusun pakaian saya dalam almari, saya capai tuala dan masuk ke dalam kamar mandi. Teringat pula kata-kata Raul sebelum saya masuk bilik tadi.

"Baby boo pergi mandi duluan. Mandi wangi-wangi ya. Tunggu dear dalam bilik, okey baby boo. "

Terngiang-ngiang suara Raul dalam kepala saya. Saya geleng kepala menghapuskan suara itu. Rasa panas pula pipi ini.

"Gosh!! No Reen. Jangan kau cair sama dia. Dia cuma mau anak. Kerja kau hanya bagi dia anak. Bukannya kau bagi perasaan kau sekali! Ingat tu perjanjian dalam kontrak ,Reen! Jangan kau mahu perasantut sana! " saya bermonolog seorang diri dalam tab mandi.

Selesai mandi saya hanya memakai lingerie tanpa lengan berwarna merah paras paha. Tanpa bra cuma panties berwarna merah. Tiba-tiba terdetik pula dalam hati mahu memikat Raul. Idea nakal mula menyerang kepala otak saya. Saya tersenyum seorang diri.

"Let us see. Siapa yang akan jatuh duluan." semakin lebar senyuman saya.

Teringat semua benda yang Angel ajar saya. Macam mana buat sex pertama kali. Siap dia bagi tengok video porn lagi. Walaupun geli saya tengok tapi terdetik juga dalam hati mau merasa. Hmm.. gatal kau Reen!

Perkara yang paling saya risau sekarang adalah saya akan hilang dara sebentar lagi. Angel cakap kalau pertama kali buat tu rasa dia sakit. Berdiri bulu roma saya. Saya gosok kedua belah lengan dengan tapak tangan.

Lambat juga Raul masuk bilik ni? Ish.. macam kau pula yang tidak sabar Reen! Bagus saya tidur daripada penat otak memikirkan rasa sakit pertama kali buat sex tu. Belum sempat saya terlelap tiba-tiba phone saya berdering ada panggilan masuk. Siapa pula yang call ni? Saya capai phone di meja tepi katil dan menjawabnya tanpa memandang nama si pemanggil. Ingatkan Angel yang call, sebab kebiasaan tu tondu call malam-malam begini.

📞Hello.. onton kau mau apa? Bolehkah besok kau ajar saya how to have sex for the first time? Saya mengantuk sudah ni. Terlampau banyak bah kau ajar sampai otak saya ni tidak dapat menghadam.

Habis saja saya berkata, kedengaran seseorang terbatuk di sebelah sana tapi kenapa macam lain saja bunyi tu. Bukan macam bunyi batuk Angel selalu. Haih.. bunyi batuk Angel pun saya sudah hafal.

📞Grace... apa yang Grace merepek ni? Come to my room. Now.

Grace??

Saya tengok nama si pemanggil. Terbeliak mata saya nampak nama di screen phone saya.

📱Mr. Raul Jude

Saya tekap balik phone di telinga. Malu sudah saya rasa sekarang. Mau bersuara pun suara tidak keluar. Oh my gosh!! Saya tumbuk-tumbuk bantal di sebelah saya.

📞Grace.. are you there? Come to my room now.

📞Ee.. o. okey.. R. Raul..

Tersekat-sekat pula ni suara mau keluar. Saya bangun dan berjalan menuju pintu. Wait. Takkan saya pakai begini ja? Malu la.

Irene! Kau bilang tadi mau pikat dia kan? kenapa mau malu pula sekarang?

"Urgh!! Seriously?? Okey Reen. You can do it!! Fighting!! " bermonolog sendiri saya sebelum keluar. Saya berfikir mau ketuk kah tidak. Selama 10 minit saya berada di depan pintu bilik Raul, akhirnya Saya ketuk pintu bilik Raul yang berada di sebelah bilik tamu yang saya huni tadi.

I'm His Surrogate( Completed )Where stories live. Discover now