פרק 15

648 52 22
                                    

אז, הודעה קטנה לפני שהפרק יתחיל.

רק רציתי להודיע שמכיוון ונגמרו לי הפרקים המוכנים מראש יתכן שיקח מעט יותר זמן עד שיתפרסם כל חלק. כרגע אני עוברת למתכונת של פרסום פרק אחד בשבועיים. כאשר אני ארגיש שאני מצליחה להתקדם יותר מהר בכתיבה שלי אני האיץ מחדש את פרסום הפרקים לפרק בשבוע, וייתכן שבעתיד אולי אפילו שני פרקים בשבוע.

תודה רבה לכל מי שעוקב וקורא, תהנו :-)

פרסי הסתובב בשיעמום ברחבי האחוזה. הוא כמעט ציפה שמישהו יעצור אותו אבל הוא לא ראה אף אחד באזור. בטח הלכו למקום אחר.

הוא כבר סקר 3 חדרים, כל אחד היה מוזר יותר מהשני. הוא אפילו הגיע בטעות לצינוק, כאילו, מי מחזיק צינוק בבית?

הוא בא לפתוח דלת נוספת כששמע קול מאחוריו. "אתה לא יכול להיכנס לשם."

פרסי הסתובב וגילה להפתעתו כי הדובר היה נער, ייתכן אפילו שבאזור גילו של פרסי. הנער היה חיוור פנים ושערו בלונדיני. פרצופו היה זועף ונראה היה כי היה רגיל להבעת פנים זו.

נער המשיך בדבריו "לא לימדו אותך לא לחטט?" הוא עקף את פרסי ופתח הדלת.

פרסי יכל לראות מבעד לפתח חדר שהיה נראה כחדר שינה נורמאלי. אם בנורמאלי מתכוונים שהיה מיטת אפיריון באמצע החדר, והיה מונח מטאטא על מעמד על השידה. בנוסף לכך, לא היה בלאגן כלל, דבר שהיה מוזר לפרסי.

"החדר שלך?" שאל פרסי את הנער בתהיה.

בעוד הנער מהנהן פרסי הוסיף "הוא מרגיש ריק, בטוח אתה חי פה?"

הנער עיווה את פניו ופרסי היה בטוח כי פגע בנקודה רגישה.

"מי את בכלל?" שאל הנער.

"פרסי ג'קסון, אתה מוזמן לקרוא לי פרסי." הושיט פרסי את ידו ללחיצה "ואתה?"

"דראקו מאלפוי, אתה מוזמן לקרוא לי דראקו." הוא לחץ את ידו של פרסי בחזרה.

נראה היה כי ההיכרות הרגיעה אותו. "ולגבי החדר, הוא באמת ריק. אתה צריך לראות את החדר שלי בהוגוורטס. שם יש לי את כל הדברים המגניבים." דראקו המשיך לדבר ולספר לפרסי איך עיצב את החדר שלו וכיסה את הקירות בפוסטרים של שחקני הקווידיץ האהובים עליו. הוא המשיך ואמר עוד כל מיני מושגים שפרסי לא הבין.

"בכל מקרה," סיים דראקו את דבריו. "מה אתה עושה בבית שלי?"

פרסי נאנק "אתה גר פה? כאילו, קבוע?" כמובן שפרסי ידע שיש מישהו שגר בבית הזה אבל הוא לא תיאר לעצמו שאיזה שהוא נער נורמאלי ירצה לגור במקום כזה.

דראקו גילגל את עיניו כאשר לפתע הדלת נפתחה. מי שפרסי למד להכיר בתור בלטריקס לסטריינג' נכנסה לחדר. פרסי שם לב כי דראקו התקשח והפסיק להביט לו ישירות בעיניים כאשר היא נכנסה.

אז, במשך החודשיים הבאים. בכל פעם שכולם יצאו מהאחוזה, פרסי ודארקו היו נפגשים ומדברים.

בהתחלה פרסי היה מסתובב באחוזה וממשיך לחקור אותה. כאשר דראקו ראה את זה הוא גלגל עיניים ופשוט עשה לו סיור. בעיני פרסי דראקו היה נראה ממש בודד. אף פעם לא באו אליו חברים לבקר ולא היה נראה שהוא יוצא הרבה, הוא פשוט היה יושב ולומד.

למעשה, דראקו היה נראה ממש אחלה. הוא היה נחמד ועזר לפרסי עם כמה קסמים שהיה צריך ללמוד. למרות שהיו לו שתי חסרונות, הוא שנא "בודצמים" לא פחות מששנא בחור בשם הארי פוטר.

פרסי לא ידע כלל מה זה "בודצמים" וכאשר שאל את זה את דראקו, דראקו היה המום ושאל אותו אם נולד במאדים. פרסי משך בכתפיו.

אז התברר לפרסי ש"בודצמים" זה שם, או יותר נכון קללה, לחסרי קסם.

פרסי הרים גבה ושתק, במשך חצי שעה דראקו הסביר לו למה הם חסרי ערך ולא כדאי להתקרב אליהם. עד שפרסי, סגר את השיחה ואמר לו בחדות "דראקו, אם לא תסתום את הפה תוך שתי שניות אני אתן לך אגרוף בפנים."

הם לא חזרו לדבר על זה יותר ודראקו לא השתמש במילה הזאת יותר ליד פרסי.

לעומת זאת, על הארי פוטר הם חזרו לדבר.

לפי דראקו היה נשמע כאילו הארי פוטר היה מצד אחד מפלצת נוראית חסרת לב ומצד שני כאילו היה בחור נחמד.

התברר לו כי הארי פוטר היה הסיבה שטום רידל נפל בפעם הקודמת, בנוסף לכך הוא הגן על חבריו שביניהם היו גם לא טהורי דם ועניים, לפי דראקו. והוא היה בגריפינדור.

אבל מצד שני, לפי דראקו, הוא היה התופס בקבוצה של גריפינדור, תפקיד שלדעת דראקו השיג לא בצדק. הוא היה מלא גאווה ושנא את דראקו, וזה היה הדדי.

הוא גם גילה כי היה גדול בשנה מדראקו ומהארי פוטר. התברר לו גם כי דראקו ממשיך להשוות את עצמו להארי ובחורה בשם הרמיוני, שהייתה כמסתבר בראש כיתתם.

בקצרה, פרסי שמע יותר ממה שהיה אי פעם רוצה לשמוע על בני כיתתו של דראקו.

הזמן עבר, פרסי החל ללמוד להשתמש בקסם בצורה שהפתיע את פרופסור סנייפ ואת טום רידל, שהיו כמעט בטוחים שלא יצליח מכיוון שלא ידע לקרוא. כאשר סוף סוף, הגיע המכתב שהזמין אותו ללמוד בהוגוורטס.

המכתב הכיל בתוכו רשימת חפצים אותם פרסי היה צריך ולמעשה, כמעט ולא היו ביניהם ספרים.

פרסי היה מופתע אך פרופסור סנייפ אמר שהם כבר ראו שהוא דיסלקטי אז זה יהיה די טיפשי אם יסתמכו על קריאה וכתיבה בלימודים שלו.

כאשר, כמה ימים אחר כך הוחלט כי ילך עם דראקו לסמטת דיאגון.

בשביל אנבת', תמידWhere stories live. Discover now