1

1.9K 82 18
                                    

ისევ ფიზიკის მოსაწყენ ლექციაზე ვზივარ.. მისის მორგანმა რთული ამოცანა მოგვცა თვითონ კი მაგიდასთან თავჩახრილი ზის.. ამოცანის ამოხსნით თავს არ ვიწუხებ და ყურადღება მეორე მწკრივში მჯდომ ბრენდაზე გადამაქვს..

გრძელი წაბლისფერი თმები მარჯვნივ აქვს გადაყრილი რაც საშუალებას მაძლევს მის სახის ნაკვთებს დავაკვირდე.. თვალებს სწრაფად ახამხქმებს..

წარბები შეკრა.. ცხვირი ააბზუა ლამაზი თხელი ტუჩები მჭიდროდ დააჭირა ერთმანეთს..
მარცხენა ხელის თითებში ფანქარი მოიქცია და წერა დაიწყო.. სწრაფად წერდა თან ტუჩებს ამოძრავებდა.. მისი ცქერით ვტკბებოდი გაიღიმა თავის ნაწერს გადახედა შეწუხებული სახე მიიღო ხელები თმაში შეიცურა და ღრმად ამოისუნთქა..

თეთრი წვრილსალტუანი ატლასისმაისური და მოკლე შორტი აცვია.. საოცარი სხეული აქვს..

მინდა რომ ჩემი იყოს და გახდება კიდეც..

თავი ჩახრილი ჰქონდა.. გასწორდა ფურცელზე კიდევ რაღაც დაწერა.. ფეხები ააბაკუნა ბავშვივით გაიცინა.. წინ ჩამოყრილი თმები უკან გადაიწია.. ფურცელი აიღო და მასწავლებლის მაგიდისკენ წავიდა და მისის მორგანს წინ დაუდო.. როცა მიხვდა რომ ლექტორს ეძინა სიცილი ძლივს შეიკავა და თავის მერხს დაუბრუნდა.. ჩანთა აიღო.. ფანქრით თმები მაღლა აიწია.. ბავშვებს დაემშვიდობა და გარეთ გავიდა..

ფეხზე წამოვხტი.. ჩემი ცარიელი ფურცელი მაგიდაზე დავდე და ოთახი დავტოვე..

დერეფანში მიმავალი ბრენდა დავინახე.. ხელში ბროშურა ეჭირა და აქეთ იქით აქნევდა..

სწრაფად მოვუახლოვდი ხელი დავავლე და ერთ ერთ კლასში შევაგდე.. გამიმართლა რომ ბოლო ლექციაა და აქ არავინ იყო..

-პ..პეინ..რას აკეთებ?_შეშინებული მიყურებდა.. მივუახლოვდი.. ადგილიდან არ იძროდა.. მასთან ძალიან ახლოს დავდექი.. ხელზე ნაზად შევეხე.. ოდნავ შეკრთა ნელ ნელა სუნთქვა უხშირდება რაც მეტად მანდომებს მის თავს..
მე მაჯაზე თითების წვერით ვეხები მას კი მთელი სხეული უთრთის.... თითები მხრებამდე ავუსრუალე.. ჩანთა ძირს დაუვარდა..

The EndWhere stories live. Discover now