21

648 59 37
                                    

თქვენი აზრი მაინტერესებს და გთხოვთ არ დაიზაროთ და დაწერეთ რას ფიქრობთ



ერთი თვეა რაც ზეინი არ მინახავს მას შემდეგ რაც რესტორანში ვაკოცე და გამოვიქეცი მისგან. არც ლიამი და არც სხვა ვინმე. სახლში ვარ გამოკეტილი.

ჯეიდას ჯეკი მოჰყავს ხოლმე ჩემთან რჩება. ვამეცადინებ. ვთამაშობთ ვსეირნობთ და ერთად ვიძინებთ.

კარზე დააკაკუნეს და მაიძულეს ჩემი საწოლიდან ავმდგარიყავი.

ფრთხილად გამოვეცალე ჯეკის რომ არ გაღვიძებოდა. კიბეები ჩავიარე და კარი გავაღე.

- ზეინ?

- ჰეი... შეიძლება შემოვიდე?

- რა თქმა უნდა..._მე და ზეინი მისაღებში დავსხედით.

- დიდი ხანია არ გამოჩენილხარ.. იმ დღის შემდეგ_უხერხულად გაიღიმა.

- მაგის გამო ბოდიშს გიხდი... მე...

- არაა საჭირო... ეს შეცდომა იყო... უბრალოდ დაივიწყე.._ საყვარლად გამიღიმა. ცოტა ხნით მასზე და მის ახალ ბიზნესზე ვისაუბრეთ. 

ჩემი საქციელის გამო იმდენად მცხვენოდა მისთვის ესემესებზეც არ მიპასუხია.

- ჩემი წასვლის დროა.. აღარ დაიკარგო.._გამიღიმა და გადამეხვია. კარამდე მივაცილე მერე კი ჩემს პატარასთან დავბრუნდი. გვერდით მივუწექი. და ფიქრი დავიწყე.

შევურიგდე? ვაპატიო?

არ შემიძლია...

ლიამის გარდა სხვას ვერ შევეხები

ვერ ვაკოცებ... ისე ახლოს ვერავის მოვუშვებ როგორც ლიამს.

მის გარეშე თითქოს ცარიელი ვარ.. მასთან ყოფნისას კი მინდა დაკარგული დრო ავინაზღაურო.

არა მის გარეშე ვერ გავძლებ...


ფიქრებში გართულს დილით ჯეკი მაღვიძებს და მამცნობს რომ სახლში უნდა წავიყვანო.

The EndWhere stories live. Discover now