2. Připravená?

2.5K 93 5
                                    

,,Počkej to nemyslíš vážně viď ?" zeptá se Jess do telefonu.

,,Bohužel myslím. Opravdu to po mně chce." povzdechnu si a lehnu si na postel do svých čistě bílých peřin.

,,Tyjo, hale mám tvýho tátu celkem ráda, je v pohodě,ale příjde mi, že poslední dobou je fakt úplně mimo. Tohle přeci není normální ne ?" 

,,Není no,ale on od doby co umřela mamka není normální." vysvětlím.

,,To je fakt, no každopádně předpokládám, že jsi mu na to řekla ne." podotkne a čeká na mou odpověď,ale já jsem místo toho sticha a koukám jen na strop svého pokoje. Vždyť já s tím souhlasila proboha, jsem hroznej člověk. 

,,Katie ? Neříkej mi, že jsi souhlasila." ozve se po chvíli její hlas z mého telefonu a já so povzdechnu.

,,Jo souhlasila."  řeknu nakonec potichu, stydím se za sebe a nechápu jak to chci zvládnout. Teď je pro změnu ticho na druhé straně.

,,To si děláš srandu ne ? Jak jsi s tím mohla souhlasit ?" ozve se po nějaké době. Nemyslím,že je naštvaná spíše to nechápe. Je to moje nejlepší kamarádka a zná mě lépe než kdokoliv jiný. Moc dobře ví, že tohle není můj styl.

,,Víš on mi slíbil, že když to udělám a zjistím něco opravdu zajímavýho tak nemusím jít na tu školu co chce on, ale můžu se začít věnovat hudbě. A ty víš jak moc si to přeju, je to můj sen a tohle je možná jediná možnost jak by mě v tom mohl můj táta podpořit, vždyť ho znáš. Podnikatel." protočím rpro sebe oči. 

,,Nekecej, ten ty zajímavosti musí teda hodně chtít když je schopnej takhle ustoupit. Dobře trochu tě chápu,ale stejně. Ty přeci nejsi podrazačka." trochu si povzdechne.

,,Já vím, navíc Nialla je všechny zbožnuju už tolik let,ale prostě to musím udělat. Stejně kdybych to neudělala já tak si na to táta najde někoho jinýho nebo tak. Hlavně si to nech prosím pro sebe a slib, mi že mě máš pořád stjně ráda." trochu se uchechtnu.

,,Hele jsi moje nejlepší kamarádka. Neříkám,že s tímhle souhlasím,ale trochu tě chápu a podporuji tě, hlavně se do něj nezamiluj to by všechno dost zkomplikovalo." poradí mi.

,,Díky jsi nejlepší a neboj to nemám v plánu. Navíc kod ví, třeba ho ani nebudu zajímat, třeba to ani nedokážu. Vždyť jak ho mám zrovna já zaujmout, nechápu že si od toho táta tolik slibuje." uchechtnu se.

,,No nepodceňuj se, jsi dost pěkná na to,aby z tebe odpadnul i kluk jako je on." zasměje se.

,,No to nevím každopádně ani to nemám v plánu, musím od něj zjistit nějaký věci,ale zároveň si ho musím držet dál od těla. nechci mu ublížit a ani nechci riskovat, že bych se do něj třeba mohla zamilovat nebo něco takovýho. Z čehož mi vyplývá, že vůbec nemám ponětí jak to mám udělat. Musím se stát jeho nejlepší kamarádkou nebo tak asi. Ale i tak mu ublížím. Achjo do čeho jsem se to pustila. Musím všechno promyslet než se zítra ukážu ma tý párty." řeknu načež už se mi ze všeho tak nějak motá hlava.

,,Nojo holka, nebude to jednoduchý. Těžko se dá vyzradit něčí tajemství a neublížit mu a ještě to udělat tak aby nezjistil, že jsi to byla ty. Ale myslím, že teď už z toho nevycouváš,takže ti asi můžu popřát jen hodně štěstí a opatrnosti." popřeje mi.

,,Děkuju, budu to potřebovat." přiznám.

,,No nic ,já už půjdu spát, jsem unavená,tak kdyžtak zavolej zítra, dobrou."

,,Já taky, dobrou." rozloučím se s ní a típnu hovor. Odložím mobil na svůj noční stolek na kterém také zhasnu lampičku a poté se pohodlně zachumlám do svých peřin a snažím se usnout. Avšak to nejde a nejde. Místo toho, abych si užila spánek si v hlavě stále promítám nejrůznější scénáře toho co se může všechno zítra a třeba i potom stát. Jak mám sakra někoho jako je Niall donutit, aby si mě všimnul ? Nejsem ničím zajímavá a vlastně jsem spíše stydlivá, takže představa, že si tam nakráčím jako sexy sebevědomá bohyně je taky špatná, protože bych to nezvládla. Možná,ale rozhodně na to nejsem dost sexy. Budu muset zítra něco vymyslet. Stejně na jednu stranu nechápu, že už zítra uvidím kluka, kterej byl moje první velká láska a i přes vztah kterým jsem si prošla, mě ta "láska" k Niallovi nepřešla,ale je to taková ta fanouškovská, však chápete. Každopádně, abych ukončila tyhle moje zmatené myšlenky. Myslím, že tohle prostě nezvládnu. 

Secret News (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat