Chanyeol pov
Teljesen egyet értek Baekkal! Szerintem is ritkán szórakozunk... De ez a koncert most pont kapóra jött. Látszólag mindenkit feltüzelt a buli gondolata, hogy végre mi is élvezhessük a zeneipar álltal nyújtott szorakozásokat. Na jó... Talán D.O nem kívánta ezt annyira... Nem mintha nem szeretne velünk bulizni, csak...ő más... Inkább szeret a saját komfort zonájában lenni...
De én láttam az arcán, hogy belül ő is örül a kialakult helyzetnek... Csak még magának sem akarta bevallani.
Hipergyorsaság alatt kaptuk össze magunkat. A dorm egyik pillanatról a másikra hangyabollyá változott. Pontosan tíz perc alatt készültem el (mértem az időt) és elégedetten láttam, hogy én tartom a rekordot. Baekhyun még javában a folyosón ugrándozott próbálva bekötni összebogzódott cipőfűzőjét, ami látszólag elég nehezére esett... Nevetve néztem kinlódását
Bhy: - Chan, ne nevess inkább segíts! - ugrált hozzám mérges szemekkel.
Chy: - Most komolyan azt várod hogy lehajoljak és bekössem a cipőd, mint a napiba? - gúnyolódtam tovább.
Bhy: - Igen! Légyszi... - vette könyörgöre.
Chy: - Tss rendben...
Szemforgatva lehajoltam és megpróbáltam kihámozni a fűző két végét.
A lépcső felől gyors léptek hallatszottak.
Xiumin: - Na srácok indul... Mi a... Oooké..
Egy szempillantás allatt talpon voltam.
Chy: - Nem tehek róla, hogy felnőtt létére nem tud bekötni egy cipőt!
De láttam hogy a magyarázkodás egy zseb szart sem ér... Azért nem hagytam magam.
Xmn: - Úgy érzem rosszkor voltam rossz helyen... Nem akartam megzavarni a khm...tevékenységeiteket...
Láttam rajta hogy alig tudja visszatartani nevetését. Ez még jobban feldühített.
Chy: - Bakker csak a cipőjét kötöttem be!
Sehun: - Chanbaek is real! - visította röhögve miközben elhaladt mellettünk.
Suho: - Megint mi a fenén vesztetek össze?! Édes Istenem még egy normális koncertre se tudun eljutni veszekedés nélkül!
Bhy: - Nem lenne semmi, ha Minseok mindenbe nem akadna bele!
Xmn: - Mi az hogy mindenbe beleakadok?! Most mond azt hogy nem volt félreérthető...
Chy: - Ugyan mi félreérthető egy CIPŐ bekötésén?!!
Chen: - Mi a Szent ég folyik itt?
Bhy: - Na megjött Elsa hercege....
Xmn: - Szívod ezt azonnal vissza!!
Sehun: - Chenmin is real!
Xmn: - Most akkor te is ki oldalán állsz, ha szabad érdeklődnöm?!
Sehun: - Én semleges vagyok mint Svájc! - mentegetőzött azonnal.
- Akkor kuss!! - mondtuk egyszerre kórusban.
Suho: - Na jó, ha befejeztétek akkor szóljatok! Addig megnézem hogy állnak a többiek. - azzal hátat fordított és bosszúsan elsétált.
Elcsendesedett minden. Kissé engem is furdalt a lelkiismeret, hogy így ordibáltam... Egy kibékítő pillantást vetettem Minseokra, amit, végső megnyugvásomra, mosolyogva viszonzott. Amúgy is, egy dologba egyetértettünk... Mikor haza érünk Sehun kapni fog!
Nemsokára Suho is visszatért oldalán Kai és D.O.
Suho: - Sikerült lecsendesednetek, vagy inkább ne menjünk sehova?
Hevesen bologattunk, így egy mély sóhajt követően elhagytuk a dormot.20 perccel később
D.O: - Ennek a lánynak remek hangszíne van! - hajolt az asztal fölé
Baekhyun: - Ugye megmondtam, hogy nem lenne jó kihagyni ezt a koncertet?
Kyungsoo elfintorodott.
Chen: - Báár...lenne mit finomítani rajta... Egy két hang elég farcs. Nem gondoljátok?
Chanyeol: - Én nem bonyolodok ennyire bele... - vontam vállat. Nem nagyon izgatott a kommentjük, csak nyugodtan akartam hallgatni a koncertet. Mondjuk pár dologban Chennek igazat kellett adjak... De ahhoz képest,hogy még nagyon kezdő, angyali hangja van.
- Minseok, minden rendben van?
Chen aggodalmas hangja rezzentett fel és az említett személy felé tekintettem.
Xiumin: - Persze...
Kissé nehezen vette a levegőt. Sápadt arca a jóléte ellentétét sugározta...
Chen: - Xiumin biztos?
Xiumin: - BIZTOS! Csak túl meleg van a teremben... Mindjárt elmulik...
Óvatos mozdulatokkal és reszkető kézzel a vizespalack után nyúlt, de az kiesett kezéből.
Xiumin: - Francba...
Lehajolt utána, de arra én már felvettem és kezébe nyomtam. Biccentett, majd mohón inni kezdte a vizet. Csodálkozásomra egy húzással kiürítette, majd az üres palackot visszahelyezte az asztal közepére. Úgy tűnt ezzel az ügy letudva, de valamiért Chen nem nyugodott meg... Lopva láttam hogy nem akarja levenni tekintetét Minseokról....
Igen, én is aggódom miatta, de mihelyt lejárt a koncert és friss levegőre kerül jobban lesz...
Nem is telt bele túl sok időbe és hatalmas üdvrivallgást követően a kisasszony hulla fáradtan lekecmergett a szimpadról. Elég vicces volt, ahogy próbálta leplezni kimerültségét...
Suho: - Chan, gyere! Indulunk! Minseok rosszabbúl van...
Xiumin: - A fenébe is! Mondtam, hogy JÓL vagyok! Minek kell akkora hisztit csinálni mindenből?!
Sehun: - Az lehet, hogy te vagy a legidősebb, de hazudni nagyon szarul tudsz...
Suho: - Park Chanyeol mozdulj már!
Chanyeol: - Jó jó... Várjatok meg kint! Mindjárt jövök...
Nem tudom mi okból, de személyesen is találkozni akartam vele... Vagyis főként gratulálni neki...
Próbáltam átfurakodni a nagy tömegen hogy utol érjem. Aztán eltűnt a szemem elől. Csipeszkedtem, hogy jobban lással, de a hömpölygő ember-tenger mindent elnyelt...
És akkor pont elhaladt mellettem... Mi tagadás kisebb volt, mint azt képzeltem. Nem tétováztam, hamar megszólítottam... Nem számítottam a reakciójára. Lehet, kissé túl elhamarkodottan és váratlanul érte... Jobbnak láttam inkább hagyni, hadd pihenjen egy keveset...
A többiek után siettem. Kicsit ciki volt az előbbi szitu...
Mielőtt a nyomukban értem volna szembefuttam a managerrel, aki sürgősen konzultálni akart Suhoval, így már ketten siettünk át a tömegen...
De ami ez után következett arra nem számítottam...
YOU ARE READING
Felejteni vs. Újrakezdeni ( Exo ff. )
Fanfiction,,...Az utolsó, amire emlékszem, hogy rohanok az utcán könnyeimben fuldokolva. Mégis hogyan kerülhettem idáig?,, 5 Los Angelesben töltött év után, Lili visszatér régi otthonába Söulba. Ám élete hatalmas fordulatot vesz, miután felfedezik énektehetsé...