5. Rész

30 3 2
                                    

Exo pov

Suho: - Na jó, figyeljetek! A lány bármelyik pillanatban megérkezhet, úgyhogy...tessék normálisan viselkedni! Oké?
A többiek elgondolkodva hallgatták szónoklatát a nappaliban ülve.
Suho: - Tudom, mindannyiunknak új a helyzet, de gondoljatok bele, szerencsések vagyunk, hogy minket választottak erre a feladatra. Amúgy is nincs ebben semmi rossz. Segítenünk kell neki fejlődni!
Itt hatás szünetet tartott.
Suho: - Na?! Valaki bővebb reakció, vélemény?
Sehun: - Jó volt a szöveg, csak nem VALAKI, hanem VALAMI bővebb reakció...
Suho: - Más....? És NEM a szöveggel kapcsolatban...!
Chen: - Oké, én eddig mindent értek, csak  egy kérdés. Hol fog aludni? Mert nem rakhatjuk ki a kanapéra.
Suho: - Erre is gondoltam!
Büszkén az asztalra tett egy díszes doboz, ami tele volt összetekert cetlikkel.
Suho: - Sorsot húzunk!
Majd fogta a dobozt és odasétált Sehunhoz.
Suho: - Mivel te vagy a maknae, te húzod ki, hogy melyik szobába aludjon.
Sehun: - S mi van, ha az én szobám húzom?
Chanyeol: - Akkor logikusan, te fogsz aludni a jó puha kanapén.
Sehun fintorgott egyet, majd megkeverte a cetliket és választott egyet.
Baekhyun: - Naaa! Nyitsd már kiii!
Sehun: - Jó jó... SUHO!
Az említett személynek egyből lehervadt a mosolya.
Chanyeol: - Gratula! Tényleg nagyon jó ötlet volt a sorshúzás! - nevetett.
D.O: - Srácok, akkor szedjük össze magunkat! Neked meg jó pakolászást! - veregette meg a vállát. A többiek kuncogtak, majd a lassan ők is szétshéledtek, ki ki a maga dolgára...

Lili pov

Néztem, ahogy lassan gurulunk az utcákon át. Próbálom megjegyezni és feltérképezni a helyet, ahol járunk, de nem ugrik be semmi ismerős... Még mindig reszketek az izgalomtól...
Vajon kedvesek lesznek? Nem igaz, hisz ismerem az exót... Tudom a nevüket, a szuper erejüket, a dalaikat is kívülről fujom, de...az teljesen más... Most megismerem az igazi énjüket is. Ha ezt Shara hallaná tuti ki lenne akadva és előtőrne az instant fangörcse. Kár, hogy nem beszélhetek vele... Hiányzik a felhőtlen optimizmusa. Legalább ha felhívhatnám talán kicsit oldódnak a feszültségem... Talán...
A kocsi hirtelen féket vágott, és én majdnem lefejeltem az ülést.
- Megérkeztünk! - fordult hátra mosolyogva. - Segítek kipakolni. Rendben?
- Ühüm... Egy kicsit még nem maradhatok a kocsiba? - kérdeztem pánikolva.
Erre ő bólintott.
- Elhiszem, hogy félsz... Minden ember tart az új dolgoktól. De meglatod jó lesz! Te erős lány vagy, nem hiszem hogy ne tudnál megbírkózni e feladattal.
Jól esett, hogy próbál bátorítani... Kissé megnyugodtam, majd pár perc után késznek éreztem magam a kiszálláshoz.
Elkísért az ajtóig, letette a bőröndjeimet, majd meghajol távozása előtt.
- Köszönöm a fuvart! - mosolyogtam.
Az ajtó felé fordultam. Olyan mintha egy teljesen más világba készülnék becsöppenni... Fura...
Vettem egy mély levegőt és bekopogtam. Semmi... Mégegyszer, de most hangosabban... Szintén semmi...
Mi van ha rossz a cím?
Mikor már harmadjára is elszántam magam, hogy bekopogjak, az ajtó kitárult...
- Upsz! Bocsi nem vettelek észre! Váárj csaaak? Nem te vagy az a lány?...
Lili: - Attól függ, mire gondolsz.... Én gyakornoknak jöttem....asszem...
- Akkor jóra gondoltam! Lili...nem? Én Kai vagyok, gyere kerülj beljebb!
Lili: - Igen, köszönöm... - léptem beljebb. Mélyen meghajoltam és betoltam a csomagokat az ajtón belül.
Lili: - Ho...hova tehetem a ezeket?
Kai: - Ahova szeretnéd. De ha akarod megmutatom a szobád és kipakolhatsz.
Lili: - Az jó lenne... Köszönöm!
Intett, hogy kövesse, majd elnidult a lépcső irányába. Én szorosan mentem utána, nehogy eltévedjek. Ki tudja mekkora ez a hely?...
Az említett szoba az emelet végén állt ártatlanul tárt ajtóval. Elég otthonosnak tűnt, csak kissé fel kéne dobni pár kiegészítővel... Szép kiugró ablakkal, középen egy ágy meg pár kisebb szekrény, semmi több.

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.
Felejteni vs. Újrakezdeni ( Exo ff. )Où les histoires vivent. Découvrez maintenant