Κεφάλαιο 1

2K 94 6
                                    

Έβγαλα τα κλειδιά από την τσέπη μου και άνοιξα την πόρτα του σπιτιού. Αναστέναξα και άφησα τον πανύψηλο, υπέροχο συντρόφο μου και αδελφό μου να περάσει μέσα. Στο χέρι του κρατούσε ένα μικρό κάθισμα ενώ μέσα του το υπέροχο μωρό μας κοιμόταν ήρεμο. Χαμογέλασα απαλά και έκλεισα την πόρτα πίσω μου ακολουθώντας τον Ιαν. Εκείνος άφησε το κάθισμα στον πάγκο της κουζίνας μας και έσκυψε πάνω του.
«Αυτό είναι το σπίτι σου, Γκέιμπ» ψιθύρισε στο κοιμισμένο βρέφος και χάιδεψε με τον δείκτη του την χαριτωμένη μύτη του, που ορκιζόμουν πως ήταν ίδια με εκείνου. Πήγα κοντά του και τον αγκάλιασα απαλά. Εκείνος με έσφιξε λίγο.
«Δεν το πιστεύω ότι όντως το κάναμε αυτό» είπα χωμένη στο στήθος του. Ένιωσα το χαμόγελο του πάνω στο μέτωπο μου και έπειτα με φίλησε στο κρανίο.
«Νομίζω θα γίνουμε οι καλύτεροι γονείς στον κόσμο» είπε και εγώ χαχανισα και τραβήχτηκα για να τον κοιτάξω. Με κοιτούσε με τόση αγάπη και ελπίδα που δεν μπορούσα να το αρνηθώ.
«Και εγώ αυτό πιστεύω Ιαν» απάντησα και τον φίλησα στα χείλη του. Ξαφνικά ακούστηκε το κλάμα του μωρού και πεταχτήκαμε και οι δύο πηγαίνοντας προς το μέρος του. Έβγαλα γρήγορα την ζώνη του καθίσματος και το πήρα στην αγκαλιά μου. Ο Ιαν μου έδωσε την πιπίλα του και την έβαλα γρήγορα στο στόμα του.
«Δεν είναι τόσο δύσκολο» είπε ο Ιαν και πήρε τις τσάντες του μαιευτηρίου για να τις τοποθετήσει στο δωμάτιο μας. Όταν εξαφανίστηκε, κοίταξα τον Γκέιμπ. Όταν είχα μάθει πώς ήμουν έγκυος, ήμουν τόσο στενοχωρημένη και συγκεχυμένη. Μην ξέροντας τι να κάνω, πως να αντιδράσω και πως να το πω στην μαμά μου. Ξέραμε και εγώ και ο Ιαν Πώς το να είμαστε μαζί ήταν λάθος, όμως το να αντιστεκόμαστε ήταν επίσης λάθος. Θυμάμαι όλες τις υπέροχες στιγμές που περάσαμε μαζί, Όλες τις υποσχέσεις που δώσαμε, διάολε, θυμάμαι μέχρι και το πόσο έκλαψα για εκείνον. Τις μέρες που δεν μιλιομασταν καθόλου προσπαθώντας να σταματήσουμε αυτόν τον πόθο που νιώθαμε, τις μέρες που δεν μιλούσαμε Γιατί τα κορμιά μας φώναζαν μεταξύ τους, τις νύχτες που περάσαμε μαζί, τους τσακωμούς και μετά τα φιλιά που μοιραζόμασταν. Έκλεισα τα μάτια μου και πήρα μια βαθιά ανάσα. Επιτέλους όλα αυτά ακούμπησαν κάπου.
«Όλα εντάξει;» με ρώτησε ο Ιαν. Άνοιξα τα μάτια μου και τον είδα. Τον άντρα που μου έκλεψε την καρδιά και το μυαλό μου.
«Τώρα είναι» απάντησα και του έδωσα τον Γκέιμπ.

ΧΕΛΛΟΟΥΥΥΥΥ!! Ήρθαν Επιτέλους!!!! Σας έλειψαν;;;;;; Λοιπόν..... Ψηφίστε και σχολιάστε Για το επόμενο κεφάλαιο!!! Λοβ γιου💙😍😋

In love with my step brother 2Where stories live. Discover now