Ήμουν νευριασμένη. Ήμουν πολύ νευριασμένη. Έκλεισα τα μάτια και όταν τα άνοιξα κοιτούσα τον μικρό μου Γκέιμπ να κοιμάται στην κούνια του. Βγήκα από το δωμάτιο του κοιτάζοντας την ώρα στο κινητό μου. Ήταν 9 το βράδυ. Είχα 3-4 ώρες κενό μέχρι να θέλει να ξανά φάει οπότε πήγα στο σαλόνι για να χαζέψω στο λάπτοπ. Ο Ιαν βρισκόταν εκεί ξαπλωμένος στον καναπέ. Είχε ανοιχτή την τηλεόραση αλλά δεν έβλεπε. Είχε κλειστά τα βλέφαρα του και ευτυχώς για μένα. Δεν ήθελα να του μιλήσω. Ξέρω πως δεν θέλει να πιάσω δουλειά γιατί φοβάται Αλλά δεν με ένοιαζε. Ήμασταν μαζί σε αυτό. Από τότε που μου έδειξε τις μελανιές στην πλάτη στο αμάξι, εκείνη την μέρα, από τότε ήμαστε μαζί σε αυτό. Πήρα μια βαθιά ανάσα και κάθισα στην πολυθρόνα. Πήρα το λάπτοπ στην αγκαλιά μου και έβαλα νετφλιξ κοιτάζοντας ποιες σειρές δεν έχω δει ακόμη. Κάποια στιγμή άκουσα τον Ιαν να ξεροβηχει. Το βλέμμα μου έπεσε πάνω του καθώς εκείνος μου χαμογελούσε απαλά, σαν να μην έτρεχε τίποτα. Στριφογυρισα τα μάτια μου και συνέχισα να κάνω ότι έκανα.
«Ακόμη μου κρατάς μούτρα;» με ρώτησε και ανακαθισε στον καναπέ. Τον αγριοκοιταξα δίνοντας την απάντηση μου χωρίς λόγια.
«Κατάλαβα. Μωρό μου...»
«Αα Μην αρχίζεις»
«Μα...»
«Ιαν, απλά άστο. Δεν θες να έρθω. Εντάξει το κατάλαβα.» είπα και έκλεισα το λάπτοπ. Ξάπλωσε πίσω αναστεναζοντας.
«Έλα εδώ» είπε και μου χαμογέλασε με Αυτό το λοξο χαμόγελο που με εκνεύριζε αλλά με έκανε να τον ερωτεύομαι; ΝΑΙ ΑΥΤΟ. Ήμουν διχασμένη όμως. Το μυαλό μου ήξερε πως αν πήγαινα και με άγγιζε θα του τα συγχωρουσα όλα και με ένα του φιλί θα ελιωνα. Γι'αυτό έλεγε όχι. Το σώμα μου ήθελε αυτά και ακόμη περισσότερα. Τα χρειαζόταν. Σηκώθηκα όρθια και πήγα κοντά του.
«Σιγά που δεν θα ερχόσουν» είπε χαχανιζοντας. Τον χτύπησα απαλά στο γυμνό του στήθος και κάθισα πάνω του βάζοντας τα γόνατα μου στα πλαϊνά των γοφών του. Με πίεσε από τους ώμους να καθίσω στο μοναδικό σημείο που ήξερα ότι εκλιπαρούσε για μένα όπως και το δικό μου για εκείνον αντίστοιχα. Πήρε μια κοφτή ανάσα.
«Θα μου κάνεις μια χάρη;» με ρώτησε και εγώ έφερα τον κορμό κοντά του μέχρι να ξαπλώσω σχεδόν πάνω του.
«Πες μου» μουρμούρισα στο αυτί του, διογκώνοντας απαλά τον λοβό του.
«Θα έρθεις Αλλά θα Είσαι πάντα δίπλα μου, μου το υπόσχεσαι;» είπε και τριφτηκε απαλά πάνω μου. Έγνεψα και τον φίλησα. Το στόμα του άνοιξε υποδέχοντας την γλώσσα μου, που ήθελε να τον κυριαρχήσει. Τα χέρια του κατέβηκαν στους γοφούς μου βγάζοντας το σορτσάκι μου. Το πέταξε από πίσω του ενώ κατέβηκε απαλά στον λαιμό μου αφήνοντας σημάδια. Δεν προσπάθησα να κρύψω το ποσό απεγνωσμένα τον ήθελα κατέβασα τα χέρια μου από το στήθος του στον καβάλο του. Μουρμούρισε κάτι και μετά ξανά ανέβηκε στα χείλη μου.
«Κάθριν...» ψιθύρισε. Συνέχισε να με φιλάει λίγο πιο άτσαλα καθώς κατέβασα το εσώρουχο του μαζί με τον παντελόνι της φόρμας προς τα κάτω. Ανακαθισε με εμένα στην αγκαλιά του.
«Μωρό μου, δεν κάνει» είπε ξέροντας Πόσο το ήθελε. Πόσο το είχε ανάγκη, όπως και εγώ άλλωστε.
«Το θέλω. Σε παρακαλώ» τον παρακάλεσα κατεβάζοντας το χέρι μου. Πήρε μια κοφτή ανάσα και βογκηξε. Έβγαλε την μπλούζα μου και έπειτα το σουτιέν μου. Το στόμα του κατέβηκε στο στήθος μου. Το σκεφτόταν. Ήξερα ότι θα έλεγε Ναι στο τέλος έτσι ανέβηκα πάνω του και κατέβηκα απότομα κάνοντας και τους δύο να ξαφνιαστουμε και να βογκηξουμε ταυτόχρονα.
«Ιαν...» μουρμούρισα σκύβοντας το κεφάλι μου ανάμεσα στον ώμο του και τον λαιμό του. Κινουμασταν μαζί και μόλις τελειώσαμε τον κοίταξα στα γαλάζια μάτια του.
«Σε αγαπώ» είπε και με φίλησε απαλά. Αναστέναξα και ξάπλωσαμε στον καναπέ.ΓΕΙΙΙ ΣΕΞ... λοιπόν σοβαρευωω τι κάνετε;;;; Πώς ειστεεε;; Εγώ είμαι Καλά προς το Παρόν και ετοιμάζω ακόμη μια καινούργια ιστορία. Βέβαια πρώτα θα τελειώσει αυτή και μετά θα ανεβάσω την επόμενη. Λοιπονννννν ψηφίστε και σχολιαστεε τα λέμε στο επομενοο😛😘
YOU ARE READING
In love with my step brother 2
RomanceΠαρτ 1: Η Κάθριν και ο Ιαν ξεκίνησαν ως δύο ξένοι έπειτα σε δύο εχθρούς και μετά σε δύο εραστές. Όμως το μόνο πρόβλημα που είχαν να αντιμετωπίσουν ήταν ότι ήταν "αδέλφια". ✳Η ιστορία συνεχίζεται με τους δύο μετά από επίπονες και σκληρές διαδικασίες...