Κεφάλαιο 7

1.1K 69 8
                                    

Το κτίριο ήταν επιβλητικό. Μπαίνοντας μέσα υπήρχε μια μεγάλη πινακίδα με το λογότυπο της εταιρείας και ακριβώς μπροστά βρισκόταν μια κοπέλα με ταγιέρ.
«Ο Ιαν και η Κάθριν;» μας είπε χαμογελώντας. Και οι δύο γνέψαμε.
«Γεια σας με λένε Μιράντα και είμαι η γραμματέας του Κ. Γκέιμπ. Τα γραφεία είναι στον 2ο όροφο» μας συστήθηκε κάνοντας μας μια δυνατή χειραψία. Τα κάστανα της μάτια ήταν λαμπερά και μεγάλα ενώ τα ξανθά της μαλλιά πλαισιώνουν ομοιόμορφα το πρόσωπο της. Είναι περίπου στα 50 όμως φαίνεται πως θα ήταν πολύ όμορφη όταν ήταν στην ηλικία μου.
«Ευχαριστούμε πολύ» είπα και ο Ιαν από δίπλα μου έγνεψε. Τα μαύρα μου τακούνια αντιχουσαν καθώς περπατούσαμε προς το ασανσέρ όπου μέσα χωρούσαν 20 άτομα ακόμη.
«Είσαι αγχωμένη;» με ρώτησε καθώς πατούσε το κουμπί με τον αριθμό 2.
Έτρεμα πάνω στα ψηλά μου τακούνια και οι παλάμες μου ήταν ελάχιστα ιδρωμένες.
«Σε γενικές γραμμές» μουρμούρισα καθώς η πόρτα άνοιξε. Στην αρχή υπήρχε μια ρεσεψιόν ενώ πιο μέσα διάδρομοι με γραφεία κάλυπταν τον χώρο. Μια άλλη γυναίκα εμφανίστηκε από το πουθενά.
«Ιαν!» αναφώνησε και ο Ιαν χαμογέλασε.
«Μαίρη!» είπε και την αγκάλιασε σφιχτά. Αν Δεν ήταν και εκείνη πολύ μεγαλύτερη μας θα ένιωθα ένα τσίμπημα ζήλιας. Μόλις το βλέμμα της έπεσε πάνω μου το γέλιο της κόπηκε.
«Εσύ είσαι η Κάθριν;» με ρώτησε και με κοίταξε από πάνω μέχρι κάτω. Τα μαύρα της μαλλιά έπεσαν μπροστά στα πράσινα μάτια της και το χέρι της τα έβαλε πίσω από τα αυτιά της.
«Ναι εγώ είμαι» είπα με σίγουρη φωνή. Η 30άρα γυναίκα μπροστά μου με το όνομα Μαίρη με ειρωνεύεται;
«Μαίρη αυτή είναι η γυναίκα μου σου έχω πει για εκεινη» είπε ο Ιαν και με αγκάλιασε από την μέση μου. Παρτα χαζή, είναι δικός μου και μόνο δικός μου. Η φάτσα της άλλαξε ελάχιστα μόλις είδε την κίνηση του Ιαν Αλλά αναγκάστηκε να χαμογελάσει για χάρη του.
«Ναι βέβαια»
«Εγώ πάλι δεν έχω ακούσει τίποτα για σένα» είπα και ένιωσα ένα τσίμπημα στην μέση μου από τον Ιαν.
«Με πρόσεχε όταν ήμουν μικρός. Ήταν η κολλητή της μαμάς μου και μόλις πέθανε μας βοήθησε πολύ» είπε ο Ιαν και χαμογέλασε στην Μαίρη εκείνη έλαμψε. Εγνεψα ευγενικά. Χαίρομαι που ήταν κοντά του τόσο καιρό και τον φρόντιζε αλλά τώρα έχει έμενα. Χαμογέλασα απαλά.
«Τα γραφεία σας είναι δεξιά. Έχουν ταμπέλες των ονομάτων σας απέξω» είπε και μπήκε στο ασανσέρ από πίσω μας. Προχωρισαμε ο ένας δίπλα από τον άλλον και είδαμε πως τα γραφεία μας ήταν απέναντι.
«Λοιπόν πόσο χαίρομαι που είμαστε τόσο κοντά» είπε ο Ιαν με ένα λοξο χαμόγελο και τα μάτια του έλαμπαν από χαρά. Ήξερα γιατί. Όμως δεν μπορούσαμε να μιλάμε για το τι θα κάνουμε μόλις βρεθούμε μόνοι σε ένα από τα γραφεία μας Τώρα. Πολύς κόσμος κυκλοφορούσε εδώ γύρω.
«Ας το συζητήσουμε μετά Αυτό. Καλή αρχή Αγάπη» είπα και του έστειλα ένα φιλί μπαίνοντας μέσα. Το απαλό του γέλιο χάθηκε μόλις έκλεισα την πόρτα πίσω μου. Η ανάσα μου κόπηκε από το πόσο υπέροχο και μοντέρνο ήταν το γραφείο μου. Απέναντι υπήρχε μια τεράστια τζαμαρία με θέα όλη την πόλη. Στα αριστερά μου ένα άσπρο γραφείο δέσποζε με ένα φορητό υπολογιστή και μια καρέκλα διπλάσια στο μέγεθος μου. Στα δεξιά μια τεράστια βιβλιοθήκη ενώ ένας μικρός καναπές ήταν ακριβώς δίπλα μου.
«Ουαου» μουρμούρισα και περπάτησα για να καθίσω στην καρέκλα μου. Ήταν υπέροχη και πολύ βολική Επίσης. Ένα πακέτο λουλούδια βρίσκοταν στο γραφείο μου Έτσι το άρπαξα και διάβασα το καρτελάκι
"ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΚΑΘΡΙΝ.
-ΜΕ ΑΓΑΠΗ,
Η ΜΑΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ Ο ΓΚΕΙΜΠ"
Χαμογέλασα και τα άφησα πάλι στο γραφείο. Μια κενή κορνίζα με έβαλε στον πειρασμό να τραβήξω μια ωραία φωτογραφία με τον Ιαν, σαν αυτή που έχουμε στο κομοδίνο του σπιτιού μας, και να την βάλω εκεί. Έδιωξα την σκέψη, αφήνοντας την για αργότερα και άνοιξα τον υπολογιστή. Υπήρχε ένας φάκελος με όλα αυτά που έπρεπε να κάνω όπου μου φάνηκαν αρκετά εύκολα. Ήξερα πως το χεράκι του το είχε βάλει ο Γκέιμπ και χαιρόμουν γι'αυτό. Ξαφνικά το τηλέφωνο του γραφείου μου χτύπησε και εγώ πετάχτηκα πάνω. Το άρπαξα και το έβαλα στο αυτί μου
«Παρακαλώ;»
«Μου έλειψες» είπε η φωνή του Ιαν.
Γέλασα απαλά.
«Μπορείς να έρθεις από εδώ Αφού σου έλειψα» του είπα παιχνιδιάρικα.
«Μακάρι να μπορούσα αλλά με θέλει ο μπαμπάς μου για κάτι δουλειές. Θα πάω στο γραφείο του για λίγο. Είναι καλή ευκαιρία να δω τι παίζει και με... Ξέρεις»
«Ναι σωστά. Εντάξει, θα τα πούμε Μετά»
«Σε αγαπώ»
«Σε αγαπώ».

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ετοιμάζω καινούργια ιστορία και είμαι εξαντλημένη!!!!!!!! Ποια ανυπομονεί;;;; Εγώ σίγουρα πάντως 🤷🤷🤷🤷😂
Ψηφιστε και σχολιαστε πόσο μισείτε την Μαιρηηηη 😬😬😬🖕

In love with my step brother 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin