Κεφάλαιο 4

1.3K 76 2
                                    

Άνοιξα την πόρτα του παλιού μου δωματίου. Χαμογέλασα απαλά μόλις είδα πως η μαμά μου δεν είχε πειράξει τίποτα. Όλα μου τα βιβλία και το πάπλωμα μου μέχρι και οι πουεντ μου ήταν εκεί. Χαμογέλασα ακόμη πιο πολύ μόλις είδα μια φωτογραφία του Ιαν με εμένα πριν πολλούς μήνες. Τότε στην δεξίωση της δουλειάς του Γκέιμπ. Χορεύαμε ταγκό κοιτάζοντας Ο ένας τον άλλον σαν χαμένοι. Τότε ήξερα ότι ήμουν ερωτευμένη μαζί του και εκείνη ήταν και η βραδιά που φιληθήκαμε πρώτη φορά. Άκουσα το άνοιγμα της πόρτας και είδα τον Ιαν να μπαίνει προσεχτικά μέσα στο δωμάτιο.
«Το μωρό κοιμάται στο δωμάτιο της μαμάς σου. Οπότε θέλεις μπορούμε να κατεβούμε» είπε Αλλά φαινόταν από την φωνή του ότι δεν ήθελε Ούτε εκείνος.
«Την θυμάσαι αυτή την μέρα;» του είπα και πήρα την μικρή κορνίζα στα χέρια μου. Ο Ιαν με αγκάλιασε από την μέση και την κοίταξε γελώντας.
«Ξεχνιέται; Ήσουν πανέμορφη» είπε και με κοίταξε.
«Με φίλησες» παραδέχτηκα και εκείνος ανεβοκατεβασε το φρύδι του.
«Δεν άντεχα άλλο εκείνη την μέρα. Ήθελα να σε φιλήσω από την ώρα που σε είδα να κατεβαίνεις αυτά τα σκαλιά με το κόκκινο φόρεμα» είπε και με φίλησε στα χείλη. Τραβήχτηκα λίγο και τον κοίταξα μέσα στα μάτια.
«Ήθελα να σε φιλήσω από την πρώτη φορά που σε είδα» είπα και τον φίλησα απαλά στο λαιμό. Πήρε μια κοφτή ανάσα και άκουσα την καρδιά του να χτυπά Πιο δυνατά. Τα χέρια του με τράβηξαν πάνω του και είχαμε πλέον γίνει ένα.
«Κάθριν!» φώναξε η μαμά μου και μας διέκοψε. Έβρισα και ο Ιαν κούνησε το κεφάλι του.
«Πάμε κάτω» είπε

«Που δουλεύεις Ιαν;» ρώτησε η μαμά μου βάζοντας μια μεγάλη μπουκιά στο στόμα της.
«Σε μια μεταφορική εταιρεία. Έχω πάρει άδεια λίγο καιρό για να βοηθάω την Κάθριν με το μωρό άλλα τον επόμενο μήνα θα γυρίσω» είπε και έβαλε το χέρι του πάνω στον μηρό μου κάτω από το τραπέζι. Ήπια λίγο από το κρασί μου περιμένοντας την απάντηση της μαμάς μου.
«Γιατί δεν πιάνεις δουλειά στον Γκέιμπ; είναι γελοίο Ο πατέρας σου να είναι διευθυντής μιας τόσο αναπτυσσόμενης εταιρειας και Εσύ να δουλεύεις σε μεταφορική» απάντησε. Το χέρι του Ιαν σφιχτηκε στον μηρό μου και εγώ του το έπιασα απαλά.
«Μαμά, δεν χρειάζεται...» πήγα να πω Αλλά ο Γκέιμπ με διέκοψε.
«Αυτό θα ήταν πολύ καλή ιδέα! Χρειάζομαι ένα έμπιστο χέρι στην δουλειά! Μπορεί να δουλέψει και η Κάθριν μόλις ηρεμήσει λίγο με το μωρό. Και εννοείται οι πληρωμές σας θα είναι πολύ καλές»
«Μπαμπά δεν...»
«Όχι δεν σηκώνω κουβέντα! Την Δευτέρα περάστε από το γραφείο μου να ξεκινήσετε!» είπε και πήγε να σηκωθεί από το τραπέζι για να βάλει ένα ποτήρι νερό. Κοίταξα τον Ιαν. Ξεροκαταπιε κοιτάζοντας το άδειο του πιάτο.
«Εγώ θα μαζέψω λίγο» μουρμούρισε η μαμά μου και παίρνοντας μερικά πιάτα πήγε στην κουζίνα. Η ατμόσφαιρα πλέον ήταν ηλεκτρισμενη.
«Μωρό μου, δεν χρειάζεται να το κάνουμε. Κάναμε αμάν για να μας χάσουν» είπα και πήγα όσο το δυνατόν πιο κοντά του.
«Το ξέρω Αλλά, εγώ Πρέπει να πάω. Ίσως άμα βρεθώ κοντά στο μπαμπά μου να καταλάβω τι κινήσεις κάνουν αφού έχασαν εμένα»
Τα μάτια του πετούσαν σπίθες και εγώ ήθελα να βάλω τα κλάματα.
«Όχι, Ιαν αυτό είναι λάθος! Θα έρθω και εγώ μαζί σου»
«Κάθριν, δεν θα μπεις σε τέτοιο κίνδυνο...»
«Όχι θα μπω. Ή μαζί ή καθόλου» είπα και εκείνη την ώρα η μαμα μου επέστρεψε με τον Γκέιμπ χαμογελώντας. Αυτό το τραπέζι είχε πάρει μια άσχημη στροφή.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ΟΠΟΙΟΣ ΘΥΜΆΤΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΎΜΕΝΗ ΙΣΤΟΡΊΑ ΑΣ ΣΧΟΛΊΑΣΕΙ!!!
Αλλά χμμμ... βλέπω το δράμα να ερχεταιιι😘😋 ψηφίστε👼🌟

In love with my step brother 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum