Η ώρα περνούσε πολύ αργά.
«Έλα...3 λεπτά ακόμη...» μουρμουρισα στον εαυτό μου. Ο Ίαν ήταν στην δουλειά, όμως εγώ ήμουν σπίτι καθώς αυτές τις μέρες ξυπνούσα κάνοντας εμετούς. Ο Γκέιμπ κοιμόταν καθώς ήταν Σάββατο και η ώρα είχε πάει 9. Περίμενα υπομονετικά να περάσουν αυτά τα γαμημένα λεπτά. Προσπαθούσαμε εδώ και αρκετό καιρό να κάνουμε ένα δεύτερο παιδί, όμως δεν ήξερα αν πρέπει να ενθουσιαστώ ή όχι. Πήρα στα χέρια μου το τεστ εγκυμοσύνης. 2 γραμμές. Έβγαλα ένα επιφώνημα και σηκώθηκα πάνω.
«Ω Θεέ μου!» φώναξα. Επιτέλους! Η καρδιά μου χτύπαγε σαν τρελή και τα μάτια μου δάκρυζαν. Η πόρτα άνοιξε και ένας νυσταγμένος Γκέιμπ εμφανίστηκε από πίσω.
«Μαμά... είσαι καλά;» Με ρώτησε κοιτώντας μια εμένα και μια το τεστ.
«Είμαι τέλεια...λοιπόν...σου έχω νέα αλλά δεν μπορείς να το πεις στον μπαμπά!» του είπα γονατίζοντας μπροστά του. Οι καστανές του μπούκλες πετούσαν και περασα το χέρι μου από πάνω τους για να τις μαζέψω.
«Ωχ, τι έγινε;»
«Θα αποκτήσεις αδελφάκι!» Φώναξα και εκείνος άρχισε να τσιρίζει.
«Αλήθεια!!! Τι ωραία» είπε και με αγκάλιασε γρήγορα. Χαμογέλασα.Οι μέρες είχαν περάσει και δεν το είχα πει ακόμη στον Ίαν. Ήθελα να του κάνω μια μεγάλη έκπληξη όμως δεν ήξερα πως. Έτσι έκανα την κλασσικη κίνηση: σε ένα κουτί έβαλα ένα μωρουδιακο σκουφάκι και το τεστ εγκυμοσύνης.
«Τι σκέφτεσαι μωρό μου;» με ρώτησε κουνώντας απαλά τον ώμο μου. Σήκωσα το κεφάλι μου από το στήθος του και τον κοίταξα.
«Σου έχω πάρει ένα δώρο» είπα χαμογελώντας. Τα μάτια του άστραψαν.
«Γιατί καλε; Αφού δεν έχω γενέθλια ούτε έχουμε επέτειο...» είπε και χάιδεψε τα μαλλιά μου.
«Δεν πειράζει!» αναφώνησα και πετάχτηκα από το κρεβάτι έτσι όπως ήμουν: γυμνή και γεμάτη κόκκινα σημάδια από το προηγούμενο βράδυ. Αρπαξα το κουτί και του το έδωσα φορώντας από πάνω μια πεθαμένη μπλούζα του Ίαν. Εκείνος το πήρε στα χέρια του ανοίγοντας το. Το κοίταξε για μερικά λεπτά χωρίς να πει τίποτα. Έπειτα, όταν το βλέμμα του συνάντησε το δικό μου ήταν δακρυσμένο. Δεν είπε τίποτα, μόνο με αγκάλιασε με φίλησε στο στόμα και μετά στην κοιλιά μου. Θα γινόμασταν γονείς για δεύτερη φορά.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΣΑΣ ΔΩΡΟ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ!!! Εύχομαι να σας άρεσε ! Σχολιάστε τι άλλο θέλετε να γράψω στα bonus κεφαλαία και τσεκάρετε την νέα μου ιστορία ! Τα λέμε σύντομα ❤️
STAI LEGGENDO
In love with my step brother 2
Storie d'amoreΠαρτ 1: Η Κάθριν και ο Ιαν ξεκίνησαν ως δύο ξένοι έπειτα σε δύο εχθρούς και μετά σε δύο εραστές. Όμως το μόνο πρόβλημα που είχαν να αντιμετωπίσουν ήταν ότι ήταν "αδέλφια". ✳Η ιστορία συνεχίζεται με τους δύο μετά από επίπονες και σκληρές διαδικασίες...