Genç adam, anın büyüsüne kendini kaptırmıştı çoktan ve en yakın arkadaşını duymuyordu kulakları, aşık olduğu minik kıza bakmaya devam ediyordu.
Kalbinin sesi kulaklarına yer ederken, heyecandan eli ayağı birbirine dolaşır gibi oldu ve en yakın arkadaşı genç adamın bu halini anlamaya çalışıyordu. Gözleri genç adamı süzerken, baktığı yöne doğru gözlerini çevirdi.
Ozan o an anladı ki en yakın arkadaşı aşık oluyordu.
Hatta olmuştu..
"Kardeşim iyi misin?" Ozan durumu çözmek amacıyla genç adamın sırtına eliyle vurdu ve genç adamın söyleyeceği kelimelere odakladı kendini. Bir yandan elinde tuttuğu sandviçini ısırıyor diğer yandan genç adama sırıtarak bakıyordu.
"Yo yo yok bir şey kardeşim. Ne olacak?" Genç adam, aşkın büyüsüne kendini kaptırmış zar zor kelimeler ağzından çıkıyorken, en yakın arkadaşına aşık olduğunu dile getirmek istememişti. Yada şuan da sırası olmadığını düşünüyordu.
Gözlerini, aşık olduğu minik kızdan ayırmakta güçlük çekiyordu. Ozan, genç adamın bu haline gülümsemeye devam ederken kolasından bir yudum aldı ve elindeki kolayı masaya bıraktı. Boşta kalan elini genç adamın yüzüne uzattı ve çenesini hafifçe tutup genç adamın bakışlarını kendine doğru çevirdi.
Genç adam, dalmış olduğu manzaradan gözlerini koparan bu elin sahibine doğru döndü. "Ne oluyor kardeşim, ne yapıyorsun Ozan?"
Genç adam çattığı kaşlarıyla Ozan'a bakarken, Ozan genç adamın bu haline şaşırsada kahkaha atmaya başladı. "Kardeşim, hayırdır ne oluyoruz?" Ozan genç adama sırıtarak sorusunu yöneltti. Bu durumdan pek bir keyif alıyor gibiydi.
"Ne olacak oğlum, ne diyorsun?" Genç adam sinirlendiği yakın arkadaşına bakışlar atıyor, diğer yandan aşık olduğu minik kıza gülümseyerek bakmaya devam ediyordu.
"Koku diyorum, havada aşk kokusu var. Sende alıyor musun?" Gülmeye devam eden Ozan'a sinirlenen genç adam, sinirini minik kıza belli etmemeye çalışıyordu.
"Ne aşkı Ozan, abartma kardeşim." Genç adam, aşık olduğunu belli etmemeye çalışsa da Ozan her şeyin farkında bir adamdı. Genç adamın bu haline gülmeye devam etti.
"He he, tamam kardeşim, ben abartıyorum." Ozan, genç adama gülerken elini genç adama sallamaya başlayıp dilini dudaklarından dışarıya çıkarmaya başladı. Bu onu takmadığını ve söylediklerine pek de inanmadığını kanıtlar niteliğindeydi.
İki yakın arkadaş muhabbet etmeye devam ederken, kantinin giriş kapısında genç adamın eski sevgilisi Gamze belirdi. Ozan'ın odak noktası kapıya doğru olduğunda salladığı elini yavaş bir biçimde durdurmaya çalıştı. Tabi söylediği cümlelerini de yarım bıraktı.
Genç adam, Ozan'ın duraksamasına bir an anlam veremedi ve kafasını hafifçe çevirip kantinin giriş kapısına doğru baktı.
"Sen!" Söylediği kelime sessiz bir şekilde çıkmıştı dudaklarından. Harelerindeyse günlerdir beklediği zaferin sevinç çığlıkları yatıyordu.
Gamze, bulduğu boş masaya kurulurken genç adam oturduğu sandalyeden bir hışımla kalktı. "Nereye kardeşim, Buğra?"
"Bekle Ozan burada, sen gelme." dedi genç adam. Günlerdir merak ettiği, onunla dalga geçtiğini düşündüğü fake hesabın sahibine doğru ilerlemeye başladı. Duygularıyla dalga geçen bu şahısa hesap sormanın vakti çoktan gelmişti bile Buğra için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Basketbolcu || Texting 🏀
Short StoryGizli Numara: Boyun kaç santimetre? Buğra: Sen de kimsin? Gizli Numara: Sana aşık biri. Buğra: Bana aşık çok kişi var. Hangisisin? Gizli Numara: Egon boyundan da büyükmüş meğer. Buğra: Seninde dilin. Gizli Numara: Aşkımda büyüktür ama. Buğra: İlg...