4.3

6.7K 357 83
                                    

Eslem'den:

Olan biteni Emel'e anlattıktan sonra aynada kendime bakmaya devam ettim. Emel yüzüme biraz baktıktan sonra gülüp; "Kız kaşın bıyığın çıkmış ne bu hal?! Eniştemiz böyle beğenmez seni söyleyeyim." dediğinde yüzüm kıp kırmızı olmuştu. Emel'in söylediklerinden sonra aynaya tekrar baktığımda Emel'e hak verdim.  Hakikaten orman hanım gibi ortalıkta dolanıyormuşum da haberim yokmuş.

"Ayy, doğru diyorsun Emel. Yarın zaten okula gitmeyeceğim. Anneme bir bahane uydurmam lazım okul için. Gidip bir kuaföre uğrayayım bari." 

"Bencede iyi edersin. Çocuk ilk günden senden soğumasın."

____

"Ayy, hangisini giyinsem acaba? Şu en sevdiğim sweatimi giyineyim mi sence?" deyip elimdeki sweati Emel'e gösteriyordum.

"Herhalde çocukla basketbol oynayacaksın, bu ne kızım ya?"

"Ne giyineyim o halde?" dedim oflayarak yatağıma otururken.

"Bak bu elbisen çok güzel. Bunu giyin." deyip dizimden bir karış yukarıda olan borda çiçekleri bulunan, beyaz günlük elbisemi gösterdi.

"Kız bu çok kısa ya. İlk günden onun için özendiğimi anlamasın." 

"Ayy, bir tarafıma da bakın. Kızım, bu çocuğun peşinden iki senedir koşan sen değil misin? Bu neyin kafası?" deyip bolca kahkahalarını sıraladı bana.

O da haklıydı bir yandan neyin kafasını yaşıyorsam?

Elime beyaz elbisemi alıp ayna karşısında üzerime tuttum ve yarının hayalini kurup durdum...

______

Bölümü okuyanlar buraya 👗 bırakabilir mi?

Basketbolcu || Texting 🏀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin