Buğra, gizlinin mesajlarına görüldü bırakmasına biraz da olsun sinirlenmişti. Zaten gideceği yerin uzağında indiği için sinirlenmişti, birde gizlinin böyle yapması onu iyice germişti.
Fazla oyalanmadan gideceği adrese doğru hızlı adımlar atmaya başladı.
Kağıtta yazılı olan adrese sağ salim gelmişti, Buğra. Asmalı Cafe adında bir mekanın tam önünde durdu. Camda yazılı olan Bay Garson Aranıyor yazısı dikkatini çekti. Kapıyı hafifçe aralayıp içeriye doğru adım attı.
İçerisi ferah bir şekilde dizayn edilmişti. Buğra bu mekanı işe başlamadan önce pek bir sevmişti. Bir kaç müşteri dışında pek de kimse yoktu içeride.
Mekanı incelemeye devam eden Buğra, içeride hiç istemediği bir kişiyi gördü. Gamze'nin annesi Müjgan Hanım kahvesini yudumluyordu. Buğra, Müjgan Hanım'ı görür görmez ondan saklanırcasına bir elini yüzüne siper etti. Aceleyle görevli personelin bulunduğu bölüme kendini attı.
Yapılan iş görüşmesi başarılı geçmişti Buğra için. Kafe sahibi Kadir Bey; "Yarın gelip işe başlayabilirsin." demişti Buğra'ya.
Buğra aldığı güzel haberle kafenin çıkış kapısına doğru bir eliyle yüzünü siper etmiş biçimde iken ilerledi. Ama bu sefer o kadar şanslı değildi. Buğra için çok geçti. Çünkü Müjgan Hanım Buğra'yı çoktan görüp farketmişti bile.
"Hey, sen!" diye seslendi, Müjgan Hanım.
Buğra aceleyle kafenin çıkış kapısına doğru ilerlerken duyduğu ses, az müşterisi olan kafeyi inletmişti.
Duyduğu sesle olduğu yerde dona kalan Buğra, kendisine doğru yaklaşan topuklu ayakkabı sesiyle Müjgan Hanım'ın geldiğini hissediyordu. Müjgan Hanım, Buğra'ya doğru yaklaştı ve elini Buğra'nın omzuna uzattı.
Buğra, omzunda hissettiği elle arkasına doğru yavaşça döndü. Çatık kaşları ile ona doğru bakan Müjgan Hanım'ı buldu gözleri. "Buyur, Müjgan Teyze?"
"Teyze mi? Teyzen senin amcandır. Abla diyeceksin bana, abla! Bir öğrenemedin!"
Buğra, Gamze ile iki ay kadar sürdürdüğü ilişkisinde Müjgan Hanım'dan hiç hazetmemişti. Biliyordu ki Müjgan Hanım kendisine teyze denilmesinden hoşlanmıyordu. Bu sebep ile ona teyze diye hitap etmişti.
"Ne istiyorsun, Müjgan Teyze?" dedi Buğra, karşısında öfke saçan kadına bakarak teyze kelimesini vurgularken.
Duyduğu ikinci teyze kelimesinden ötürü sinirleri tüm bedenini saran Müjgan Hanım, Buğra'ya ağzına ne geldiyse saydırmaya başladı. "Bana bak sen çok fazla ileriye gitmeye başladın. Benim kızımdan uzak dur anladın mı beni?! Sen kim oluyorsun da kızımın bileğini sıkıyorsun, ona hesap soruyorsun?! Varoş kılıklı!"
Buğra, kendinden yaşça büyük insanlara saygılı bir gençti. Duyduğu cümleler onu saygısını bozmaya davet etmişti ama o sabretmeyi tercih etti. Bu defa onların kazanmasına izin vermeyecekti.
"Bak Müjgan Teyze. Yaşça benden büyük olduğun için sana teyze diyorum bir. İkincisi de kızın sana nasıl anlattı bilmiyorum ama bu kadar sinirleneceğin bir durum yok ortada. Belli ki çok üzülmüşsün. Sizden özür diliyorum. Kabalık ettim. Affedin."
Müjgan Hanım, o an cep telefonunu çıkarıp kayıt olan bir videoyu Buğra'ya doğru uzattı. Buğra gördüğü manzara karşısında şok olmuştu. Videoda, Gamze'nin bileğinden tutup ona bağırdığı anlar kayıtlıydı...
________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Basketbolcu || Texting 🏀
Short StoryGizli Numara: Boyun kaç santimetre? Buğra: Sen de kimsin? Gizli Numara: Sana aşık biri. Buğra: Bana aşık çok kişi var. Hangisisin? Gizli Numara: Egon boyundan da büyükmüş meğer. Buğra: Seninde dilin. Gizli Numara: Aşkımda büyüktür ama. Buğra: İlg...