4

550 40 2
                                    

Jimin a căzut peste Yoongi într-o poziție destul de fierbinte!
-Yoongi, ce faci? Da-mi drumul ma strângi prea tare!
- Taci ca va fi mai rau daca nu ma asculti.
- Ce...? La ce te... . Jimin nu reusi sa termine propozitia ca simti un miros de alcool înțepător si in următoarea secunda doua buze umede se ating flămând  de gâtul lui cald si putin transipar din cauza situoatiei aprinse.
Yoongi a început sa suga gitul rizaliului cu poftă. Jimin inca fiind deasupra lui incercând sa se elibereze, dar blondul il tinea cu o mâna de spinare si cu cealaltă de dupa ceafă pentru a-si concentra sarutul.
-Yoongi ma doare!
-Nu te mai zbate, ca nu doare asa de tare. Spuse blondul cu o voce perversa dezlipindusi buzele care acum aveau o culoare rosiatica aprinsă.
In urmatoarele 2 secunde blondul deja era de asupra lui Jimin tinândui mâinile cu mina dreapta si cu cea stînga i-a întors capul in partea cealaltă pentru ai lasa un alt semn. Jimin se zbătea sa scape din situația incomoda, simtea ca blondul nu se va opri doar la săruturi pe gît si nu vroia sa-si piardă virginitatea cu Yoongi care acum era sub influența alcoolului. Chiar daca de mult visa la un asa moment vroia sa fie adevărat cu sentimente adevarate nu câteva pahare de Whiskey si un Yoongi beat.
Dar se pare ca degeaba se zbătea si încerca sa scape ca el era mai puternic si mai agresiv acum.
-Yoongi, te rog, da-mi drumul!
- Nu te mai agita atât ca nu te mănânc.
- Dar, ma doare gâtul.
-Serios? Dupa temperatura corpului tau se pare ca tie destul de bine!
-N-nu...! Date jos de pe mine esti beat!
- Oi fi eu beat, dar tu singur ma vrei in momentul asta!
-Nu-i adevărat. Dăte jo...
Jimin nu apuca sa termine gândul ca o pereche de buze se năpusti asupra gurii lui care era intre-deschisa. Yoongi nu mai aștepta nici o clipă si intra cu limba  in gura acestui rozaliu neajutorat. L-a cuprins pe Jimin într-un sărut lung si umed, acesta raspuzândui văzând ca impotrivirea nu ajuta.
Yoongi dupa ce i-a explorat toata gura lui Jimin cu liba a decis sa il lase sa respire. Incheind sarutul ii linse buza de jos foarte apăsat si dur. Trecând la următorul nivel coborând cu buzele mai jos de barba si gâtul acestuia.
Jimin tremura vizibil si cu fiecare atingere a lui Yoongi simtea ca se topeste, dorinta de al avea era prea mare neatragând deja atentia ca era beat. Blondul ajunse deja cu buzele la pieptul acestuia trăgând cu mâna hanoracul acestuia pentru a crea cale libera. A decis sal elibereze pe rozaliu de hainele cei acoperea corpul fierbinte si neajutorat.
In mai putin de 10 secunde Jimin ramse cu pieptul gol, Yoongi lasândui acum puncte mov pe abdomenul bine facut, lingâmd de fiecare data partea invinitita. Ajungând din ce in ce mai jos observa inca o pereche de haine care ii incurcau planurile. Blondul a vrut sai indeparteze jeansii lui Jimin, dar a fost întrerupt de glasul rusinat al acestuia.
- Oprestete Yoongi, esti inconstient de ceia ce faci. Nu vreau asa sami pierd virginitatea.
- Oho... Dulceata tu inca esti copil. Cu atât mai bine eu voi fi primul care iti va arata cum e viata de om mare.
Ne lasândul pe Jimin sa mai spună ceva Yoongi la dezbrăcat de hainele in plus. Uitânduse la Jimin in lumina lunii, acesta era rosu si ochii ii erau inlacrimati de caia ce era sa urmeze.
Sa ridicat ducânduse către fata acestuia atingândui scobitura gâtului cu degetele fine si lingândui obrazul până la ureche șoptindui apoi.
- Nu te teme capșunico voi fi foarte blând.
Lingândui urechea se îndepărtă încet. Aceasta senzație la facut pe Jimin sa tresare.
Ajungând unde rămase blondul se dezbrăca de maiou si deschiinduse la pantaloni. Intrând foarte lent in Jimin cauzândui durere acestuia, dar nu prea mare pentrucă a promis ca va fi blind desi in interiorul lui vroia cât mai repede sa-si indeplineasca dorinta.
Jimin scoase un scâncet dureros pentru el si placut pentru blond.
Yoongi se misca din ce in ce mai repede in mișcări de dute vino. Jimin statea aproape inconstient de durere cât si de placere, dar se acomoda datorită poftei deal avea din ce in ce mai mult pe blond.
Yoongi aplecânduse la gâtul acestuia lingând si apoi muscând părțile mov de parca erau o acadea aromata.
Dupa un timp termina in interiorul lui Jimin , aruncânduse epuizat peste el,
auzind cum acesta foia fierbinte si greu. Lingândui coltul gurii apoi intrând cu limba intre buzele cărnoase gustândui saliva fierbinte ca mai apoi sai muste buza de jos .
Dupa scurt timp de săruturi Yoongi adormise ca si cum nu sa intimplat nimik.
Jimin ramasese cu gândurile sale care acum ii erau doar la Yoongi si la ceia ce tocmai s-a intimplat.

...

Love me, nothing more! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum