7

465 31 4
                                    

-Jimin-ii, am auzit ca tie rau fara mine!
-Y... Yoongi?
In următoarea secunda fara ca Jimin sa reuseasca măcar sa clipeasca, Yoongi se năpusti asupra buzelor moi care le săruta si mușca in acelas timp.
Jimin  stia destul de bine ce se poate intimpla,  încerca sa se opună si i se primea. 
La împins pe blond in dulapul care abia se vede din întuneric. A deschis usa si a fugit sprea ieșirea din universitate.
Yoongi ne asteptând mult timp fugi dupa el .
Spre fericirea lui Yoongi si nefericirea lui Jimin il ajunse din urma si il apuca de mână.
-Daca nu ai vrut in cabinetul de fizica, atunci o sa vrei la mn in camera!
-Lasa-ma Yoongi,  te urăsc.
- Mie tot una de ce vrei tu!
- Da-mi drumul nu merge nicaiurea cu tine.
-Mai vedem.
Yoongi il târâe pe Jimin până la masina si il arunca pe locurile din spate, suinduse in fata si începând sa conduca.
Majoritatea drumului Jimin a plins.
- De ce faci asta?
Yoongi fara a face vreo miscare sau o expresie a fetei ii raspunse foarte clar.
-Pentru ca, vreau.
Ajunsi la destinație Yoongi se da jos si ii deschide usa lui Jimin, facândui semn sa iasa.
Yoongi il apuca iara de mâna si il da singur jos.
Jimin ridicând capul vede ca nu e la blocul unde era apartamentul celor trei.
- Yoongi unde ma duci?
- La mine acasa.
Intrând in blocul care era foarte modern.
\Părinții lui Yoongi aveau o afacere destul de mare. Tata lui era director unei firme de moda destul de renumită. Dupa moartea parintilor si fratelui mai mare afacerea a trecut in mâinile unchilui,  pina când Yoongi termina universitatea\.
Jimin intra intr-un apartament foarte stilat cu 4 camere destul de mari.
Yoongi il duse in camera lui si il arunca pe pat.
- C.. Ce faci?
- Da tu ce ai crezut ca team adus până aici sa bem ceai ori ce?!
-Te rog, nu fă asta.
- De ce?  Data trecută ti-a placut.
-Tu mai fortat sa-mi placa! Spuse Jimin cu fata inundata in lacrimi.
- Nu inteleg de ce plângi, parca ai spun ca ma iubesti?!
Jimin tăcu , a intors capul ca sa nul priveasca pe Yoongi. (Daca inca nu ati inteles pozitia,   Yoongi era peste el)
Gândul lui Jimin :,, Pentru a face asa ceva trebuie sa iubeasca ambii ''
In momentul asta o lacrima se scurge pe obrazul drept.
Yoongi neobservând durerea din ochii lui Jimin a început sal sarute apăsat.
-Vezi ca mia facut fratele tau? Spuse cu un glas calm arătând spre coltul gurii unde se vedea rana provocat a de lovitura lui Jin.
Jimin il privi atent si in gundul sau :,, Mai bine iti mai dădea una ".
Blondul se apropie de gitul rozaliului si ii șopti :
-Tu esti răzbunare a mea.
Cu aceste cuvinte ia lăsat un semn foarte vizibil  muscând si sugănd pielea fină a baiatului.

Dupa ce sa saturat de buzele si gâtul acestuia l- a dezbrăcat si a trecut la lucruri mai serioase.
Intrând foarte încet in el, nu stai de ce, dar nu vroia sai provoace mare durere.
La început încet apoi din ce in ce mai tare. Jimin plângând si suspinând sub el.
Asta a durat timp de o ora. Rozaliul s-a deprins cu durerea si deja nu mai scotea nici un cuvânt si lacrimile sau uscat . Yoongi a mai continuat inca vreo 10 minute si apoi ca căzut lîngă Jimin adormind pe loc.
Jimin adormi si el imediat din cauza oboselei si durerea de cap era sie a un motiv.

...

Love me, nothing more! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum