14

465 34 21
                                    

Trecu trei zile.
Primele trei zile au trecut neobservate.
Yoongi era prea ocupat și Jimin era ocupat să-l urmeze pe director oriunde. Dar asta nu îl împiedică pe Min sa îl privească pe secretarul sau de cite ori are ocazia.
Ora noua seara Yoongi și Jimin se întorc la hotel.
Yoongi oprește mașina în fata hotelului și ii spune lui Park sa coboare.
-Director.. Jimin a vrut sa întrebe ceva, dar Yoongi la întrerupt știind ce vroia sa întrebe.
-Dute secretar Park eu am niște chestii de rezolvat.
Jimin închide ușa mașinii și se îndreaptă spre ușa hotelului.
Fum, muzica, alcool, diferite lumini,Yoongi...
(Cred ca va-ți dat seama unde e directorul nostru)
Min se îndreaptă spre cea mai apropiata masa, comandind o sticla din cel mai bun alcool.
Care vroia sa o termine în singurătate, dar o femeie destul de atrăgătoare și cu un macheaj înțepător ii aparu în cale. Femeia se așează linga el.
Yoongi era destul de amețit, dar era conștient de ce se intimpla și observa destul de bine ce vroia acea doamnă de la el.
Min se ridica, în ochii femeie se putea citi la ce se gindeste. Dar Min ii întoarce spatele și pleca din club.

Ieșind afara Min cheamă un taxi, nu risca sa se suie la volan atit de amețit. Cit de beat nar fi, dar conștienta lui tot cu el ramine.
Ora 12 și ceva...
Intrind în camera hotelului Min își arunca telefonul și cheile pe pat.
Se duce în baie și sta sub dus ceva minute bune.
Ieșind din dus se trinteste pe pat, dar durerea de cap și amețeala nu vroiau sa îl lase în pace.
Yoongi a stat asa aproape o ora întreaga, deci era aproape ora doua și Min tot nu putea sa adoarmă.
Yoongi într-un final se da bătut și iese din camera, întrind în camera paralela.
Fără prea mult efort deschide ușa și o închide cu un zgomot încet, dar acesta a fost de ajuns să-l trezească pe Jimin.
Min se așează pe pat lingă Jimin imbratisindul cu o mina și punindusi capul între umărul și gitul acestuia.
Jimin tresari, a vrut sa se ridice , dar se pare ca Yoongi era contra și îl îmbrățișa mai tare.
-Director Min?
- Jimin stai asa.
-Și dacă nu vreau!?
- E un ordin. Faci ce îți spun eu.
-...
Yoongi se apropie mai tare de gitul lui Jimin și ii mirosea parfumul.
Jimin se simțea din ce în ce mai neconfortabil.
În scurt timp simți buzele fierbinți și umede a lui Min care îl sărutau foarte fin. Inima lui mai sarea din piept.
Yoongi a început sai sărute  gitul din ce în ce mai intens lingindui locul unde se inrosea. Dorința era prea mare și într-un final ajunse la buzele acestuia. Fără ca Jimin sa dovedească sa clipească Yoongi se năpusti asupra lor.
Îl săruta lacom și umed. Jimin ținea gura închisă,pentru ca Min sa nu ducă sărutul la un alt nivel.
Yoongi observind  asta îl musca de buza, acest gest dureros îl făcu pe Parck sa deschidă gura.
Yoongi repede îl săruta ajungind cu limba în gura acestuia, Jimi nu se mai opunea sărutului.

Acest( mic) sărut dura deja prea mult timp, Jimin repede la respins pe Min și cu lacrimi în ochi a început sa strige la el.
-De ce faci asta din nou? Nu-ți ajunge trecutul?
-Nu, nu îmi ajunge. Te vreau acum în momentul asta! Și nam de gind sa fiu blind cu tine. Yoongi se repezi asupra lui și ii prinse mâinele. Uitinduse în ochii acestuia care erau de mult umezi se apleca și îl sărută încet.
Jimin înghiți în sec, știa deja ce îl așteaptă.
Yoongi se culca lingă el si îl ia în brate în asa fel ca Jimin stătea pe el.
Jimin scincea pe  pieptul lui umezindui cu lacrimi tricoul.
Parck adormi, iar Yoongi îl mingîia pe cap...
-Jimin, al meu Jimin. Cita durere mia provocat dispariția ta.In cite vise mi teai arătat.Credeam ca nu o sa te mai vad vreodată.
Cu aceste cuvinte Yoongi adormi într-un sfirsit.

Ora 7 dimineața
Jimin se trezi, se trezi singur.
Tot ce sa intimplat aseară era doar un vis pentru el.
Singura dovada reala era Yoongi care nu era lingă el, deci a fost doar un vis.
Trecu și celelalte 3 zile la fel ca primele, doar ca de data asta Yoongi vorbea cu Jimin numai atunci cind ii trebuia ca secretar.
Era tirziu Jimin și Yoongi au ajuns în Seul. Dadinduse jos din taxi Yoongi ii spune
-Miine la ora 8 sa fii prezent.
-Bine director.

...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 20, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Love me, nothing more! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum