13

408 28 3
                                    

Era ora 9 Jimin stătea liniștit în biroul sau. (ca să ajungi în camera  directorului  trebuie sa treci prin camera secretarului sa fie mai clar.)
-Yoongi~a!
Se auzi un țipăt din calidor peste puțin timp în camera inta o fata joasa de statura și drăguță.
-Yoongi~a! Fata mai striga o data înainte sa observe noul angajat.
-Ups... Buna.
Jimin o examină din cap pina în picioare și într-adevăr era tare drăguță. După ce a ieșit di gravitația lui ii răspunse.
-Bună. Îl căutați pe domnul Min?
-Da, tu trebuie sa fii noul secretar.
-Da, ma numesc Park Jimin!
-Incintata de cunoștință. Eu sunt Alice soția domnului Min.
Jimin practic încremeni. Se aștepta ca Yoongi sa îți fi găsit pe alt cineva, dar sa fie căsătorit și încă cu o femeie, nu sa gindit niciodată sai placa fetele. Credea ca doar se distrează cu ele.
Dar se pare că sa  înșelat.
A stat citeva secunde bune pe ginduri.
-Domul Min e ocupat acum, puteți sa așteptați citeva minute?
-Desigur ca o să-l aștept.
Jimin dădu din cap și își îndrepta privire în ecranul calculatorului.
Alice se uita atenta la el, dar mai ales la parul lui oranj.
-Deci Jimin, ce părere ai despre Yoongi?
Intreaba fata uitinduse curioasa la Jimin si
așteptind la fel de curioasa răspunsul.
-Domnul Min e ca toți directorii.
Spuse Jimin fără nici o emoție.
-Nu e asa . El e cel mai bun. E cuminte, grijuliu știu ca asa arata rece și nepăsător, dar asta e doar una din măștile lui.
Jimin se uita la Alice cum îl descrie pe Min, ochii ei  ard de fericire și pe fata ei a apărut un zimbet dulce.
Chipul lui Jimin a fost cuprins de un sentiment trist. Încă o dovada ca Yoongi s-a purtat cu Jimin cit de rău a putut și ca Jimin a fost doar o simpla jucărie pentru el.
Citeva amintiri neplăcute din trecut ii trecu prin minte. Însă repede au fost alungate.
Jimin a decis sa nu își mai aducă aminte de trecut sau de faptul ca l-a iubit pe Min.

Din cabinet au ieșit doi domn, iar în spatele lor era Yoongi care a decis sai petreacă.
Primul lucru care îl văzu cind a ieșit din cabinet e ca soția lui și Jimin stau și vorbesc despre ceva.
-Yoongi~a!
Fata sari în bratele lui min și îl sărută pe obraz neatragind atenția la Jimin care nici măcar nu se uita la ei.
-Alice, draga, vino în biro trebuie sa vorbim ceva.
-Bine.
In cabinet la Yoongi.
-Cum adică pleci în Anglia?Pe cit timp?
-O săptămână. Nu mai mult.
-Hu.. mai speriat am crezut ca iară vei placa pe o luna sau mai mult... O să-mi fie dor.
-Și mie.
- Va veni și Jimin?
- Da am nevoie de ajutorul lui.   (😏).  Vad ca deja te-ai împrietenit cu el.
-E asa drăguț și liniștit , nu se aseamănă deloc cu vechiul secretar.
- Trebuie sa plec Alice am o conferință peste 20 de minute.
-Bine, o întrebare cind ii zborul?
-Azi la ora 10 seara.
-Ce? Azi?  De ce azi?
-Asa s-a primit.
Alice făcu o față trista, dar repede o indeparta cind Yoongi o îmbrățișaza.
Alice plecă.
-Jimin, deseară plecam în Anglia pe o săptămână  la ora 10 e zborul . Spuse Yoongi stind în  pragul ușii  uitinduse la Jimin.
-Bine director Min.  Rosti Park fără un pic de emoție.
Acest lucru îl inervă  pe Min și se repezi spre biroul lui Jimin.
Apropiinduse, trânti miinele pe biro. Jimin s-a speriat de gestul acesta și tresari,Yoongi uitinduse fix în ochii lui spuse.
-Jimin vrei pedepsit pentru comportamentul asta al tău?
-Tu nu mai ai dreptul sa ma pedepsești. Trecutul e trecut.
-Nu uita ca eu sunt șeful tău și tu trebuie sa faci ce spun eu. Și dacă o sa te vreau  în pat pe o noapte o sa te am. Spuse Yoongi mincindul pe Park din privire.
Jimin se ridica în picioare și se apropie de fata lui Min, între ei ramase doar citiva centimetri.
-Eu nu mai sunt acel Jimin pe care îl știți, domnule director.
Yoongi se uita în ochii lui și într-adevăr nu mai vedea acei ochi neajutorați. Zimbind în coltul gurii spuse.
- Sa fii prezent la ora 9:55, secretar Park.
Și cu aceste cuvinte Min  plecă.

Ora 9:54 Jimin sta în fata aeroportului.
Peste citeva ore bune de zburat ajung într-un final în Anglia.
Yoongi  a luat doua numere într-un hotel de lux.
Camerele erau una lingă alta. (logic nu era sa stea unul la un etaj și altul la alt etaj)

....

Love me, nothing more! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum