Primăvara un anotimp frumos pentru persoanele care știu sa se bucure de viata.
Jimin si Jin stau în parc mincând brioșe și discutând diferite chestii interesante.
-Jimin?
-Da hyung?
-Cind ai de gind sa te întorci?
(Jin cu Namjoon locuiesc în Coreea sau mutat înapoi după 1 an de cand au plecat în SUA.
Jimin a refuzat sa se plece cu ei.
A venit pentru puțin timp să-și viziteze fratele mai mic).
-Nu știu. Nu pot sa îl las pe Sang aici.
- Pai ia-l și pe el și mutațiva în Coreea.
-Nu m-am gindit la asta pina acum.
-Nici nai vrut sa te gindesti. Eu te înțeleg ca îți place aici, dar mama și tata nu pot veni de fiecare data cind li se face dor. Și nai mai fost acasă de 3 ani.
-Știu, o sa vorbesc cu el despre asta.
Trebuie si limba mai bine sa o învețe.
- Nu ii va fi greu, la chip seamănă cu un coreean, iar limba îl poți învața tu.
-Da. O sa vorbim despre asta.
-Ma bucur Jimi ca vei fi iarăși lingă noi.
Jimin zimbi ușor cu multa căldură și își îmbrățișaza fratele.Mai trecu o luna.
Sang a fost de acord cu decizia lui Jimin.
Însă nu va putea pleca cu el deocamdată.dar a fost de acord ca Jimin sa plece și el va veni mai tirziu.
Peste 2 zile Jimin avea zbor în tara pe care nu a mai văzut-o de mult și ii iera tare dor de locurile cunoscute.- Ne vom vedea curând Jimini. Spuse Sang cu un glas trist, dar la fel de dulce și fin.
Știa ca persoana pe care o iubește se întoarce acasă.
- Te iubesc. Sa ai un zbor plăcut și cum ajungi sa ma suni.
-Bine bine. Și eu te iubesc!
Spuse Jimin și sari în bratele blondului săruți d-ul apăsat pe obraz.
-Trebuie sa plec. Sa nu - ți fie dor prea tare.
-E imposibil.
-Pa. Jimin făcu din mina cind deja intrase în avion.
,, Tinete Seul ma întorc la tine ''
Jimin adormise cum avionul a decolat și dormise tot drumul.
S-a trezit deja când avionul se pregătea sa aterizeze.
Sprijinindu-si valiza uriașă într-o mina o zărește pe doamna Park care stă de ceva timp și așteaptă.
-Mamă!
-Jimi scumpule ce dor mia fost de tine. Spuse doamna Park imbratisindusi fiul strins.
-Fiule nu te-am văzut de jumătate de an, dar parca a durat o veșnicie.
-Și mie mia fost dor de voi.unde e tata și Jin hyung?
- tatăl tău va sosi în curind de la munca, iar Jini m-a rugat sa îți spun că e dus în alt oraș și va lipsi cite a zile.
Bine hai sa mergem a-m pregătit mincat ea ta preferata.
- Nu cred! De cind nam mincat.
Mama își întinde miinele, ii apleca capul fiului și îl săruta fin.Trecu citeva zile și Jimin trebuia sa își găsească un loc de munca. (v-am spus ce profesie are)
Și a găsit un post de secretar la o firma de mobilier foarte vestita din Coreea. Firma se numea,,Universe ''.
Lui Jimin i-a plăcut conditiile pe care trebuia sa le respecte și a decis sa se angajeze.
Azi avea interviu, a fost admis, dar nu în totalitate în următoarea zi trebuie sa se vadă cu directorul.
Jimin s-a trezit devreme a făcut un dus a luat micul dejun și s-a îmbrăcat drăguț, dar și sexy în același timp.
Avea o dispoziție extrem de buna se simțea la locul lui.
Însă dispoziția i-a pierit cit a făcut cunoștință cu directorul....
CITEȘTI
Love me, nothing more!
RomanceYoonmin! +18 Yoongi un baiat de 21 de ani care si-a pierdut familia. Trecând printr-o perioada grea. Jimin un înger de baiat care se indragosteste de Yoongi, dar in zadar ca tot ce face Yoongi e să-si bată joc de el si de sentimentele lui. Va aj...