6

465 35 6
                                    

Jin intorcânduse de la munca, isi zareste fratele ca deobicei pe canapea mort pe jumatate.
Jimin in ultimul tip nu prea mânca, venda de la universitate si se incuia in camera si mereu era fara dispozitie.
-Jimin,  tu mai ai?
-Ce sa mai am?
-Mai ai sa plingi si sa suferi?  Arati de parca cineva ti-a stors toata energia din tine!
-E in regula Jin.
-Nu, nu e!
Jimin nu dovedi sa întoarcă capul ca Jin deja nu mai era prezent.
Pov Jin
Da cât se poate!? 
Il distrug pe Yoongi...

Ajuns la apartamentul unde locuiau cei 3 prieteni, Jin aprins de nervi intra in sufragerie.
-Unde e?
-Jin iubitule ce cauti aici. -Namjoon
-Unde e Yoongi?
-Sa dus la mormântul parintilor săi.
In următoarea minută pe usa intra Yoongi mâhnit si nepăsător ca deobicei.
Jin se repezi la el si il apuca de hanaroc, lipindul de parete.
- Nenorocitule daca tu esti distrus asta nu înseamnă ca trebuie săi distrugi si pe alții!
Namjoon se uita uimint la ce se intimpla, nescoțând vriun cuvânt
Yoongi nu scoase nici un sunet. Il privi pe Jin in ochi si zâmbi  malefic cu coltul gurii. Dândusi seama la ce incerca sa spună Jin.
Jin nemaiputând de nervi când  ii văzut zimbetul lui Yoongi, il lovi atit de tare încât blondul a căzut jos si ii curgea sînge din gura.
-Jin ce faci? Hosok se repezi către Yoongi incercãnd sal ridice de joc.
- Ce faceti voi? Jimin stă in fiecare zi in casa , nu vrea sa vorbească cu nimeni si plus la asta mai si plînge. Din cauza unui nesimțit
- Iubitule, stim ca Yoongi a gresit si ca ia provocat rau lui Jimin, dar asta nu înseamnă ca trebuie sal lovim până la sânge, plus ca era beat in seara aia.
-  A gresit? Asta nu a fost o greșeală. Greselile merita iertare, dar ce a facut el nu e de iertat. Si de ce ii luați apărarea?  Nu vedeți ca e un psihopat?!
Spuse Jin aproape strigând.
In timpul asta Yoongi  zâmbind statea jos cu Hosok ascultând dialogul dintre cei doi.
-Jin,  era beat!  Si este prietenul nostru.
- Bine atunci stati cu prietenul vostru, iar eu o sa încerc sami scot fratele din stare in care se afla . pe care apropo a provocato prietenul vostru!
Jin a plecat trãntind usa in urma sa.
-Jin unde ai fost? -Jimin
- Am avut niste chestii de rezolvat.
-Ok.

In următoarea zi Jimin se trezi foarte devreme. A facut un dus si se îmbracă pentru a merge la universitate . Jin era deja plecat.
A luat micul dejun ,  si-a pus castile in urechi si sa dus la universitate.
Intrind in incaperea uriașă Yoongi il văzut pe Jimin care vorbea cu un baiat necunoscut pînă acum pentru blond. Nepăsător intra in sala de clasa.
-Buna!  Eu sunt Lee jung suk.
-Salut, eu sunt Jimin.
- Ma scuzi , ai putea sami arati unde e sala nr. 13?
-Esti nou venit? 
- Da sunt in al treilea an , m-am transefar la universitate asta decurãnd.
-Încântat de cunoștință Lee jung suk!
-Spune- mi doar Lee.
-Bine Lee, vino sa iti arat destinatia pe care o cauti!
Lee jung suk -inalt, foarte inalt fata de Jimin. Parul saten deschis, ochii căprui inchisi mai pe scurt (frumos).

Toata ziua Jimin si-a petrecuto cu Lee. Sau cunoscut mai bine unul pe altul  si chear au devenit prieteni buni. La fiecare pauza discutau.
Yoongi observând discutiile lor de fiecare data.
Sau terminat orele . Jimin a ramas sa ajute profesorul.
Si ca prin minune Yoongi sa reținut si el. (mda ca prin minune 😏) 
Jimin mergând liniștit spre  ieșirea din universitate   mai avea inca putin, când o mâna il trage într-o încăpere intunecata.(cred ca va-ti dat seama cine este persoana mistsrioasa!)
-Jimin-ii , am auzit ca tie rau fara mine!
-Y.. Yoongi?

...

Love me, nothing more! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum