12

404 26 3
                                    

Jimin cu pași marunti se îndreaptă către cabinetul directorului.
Ajungind în pragul ușii se oprește pentru a citi placatul cu numele celui mai important om din compania asta.
Un fior rece ii străbatu tot corpul lasindul  citeva minute bune în șoc.
Jimin stătea și se uita la acea tăblita din stecla  aproape fără să-și tragă aier.
/Directorul companiei Universe :Min Yoongi /
,, Nu nu, nu e posibil asa ceva nu cred ''
-Bună ziua! Sunteți noul secretar?
Din spate se auzi un glas blind  de femeie.
-Domnule? Ma auziți?
Dar Jimin era prea concentrat  pentru a auzi pe cineva. Femeia își pune mina pe umărul lui ceia cel făcu sa tresare brusc.
-Va simțiți bine?
-Ce? A da da sunt bine. (aha numai bine nu îți ie acum 😏)
Femeia repeta prima întrebare.
-As putea sa ma dezangajez? Întreabă Jimin cu o speranța în privire.
Femeia zimbi încet.
-Știu, domnul Min e o persoana dificila, dar cu timpul înveți sa o iubești.
-Deci sa înțeleg ca nu ma pot dezangaja?
-Ne pare rău, dar contractul e semnat.Intrati domnul Min va așteaptă.
Femeia mai zimbi o data și pleca.

Jimin a mai stat vreo 5 minute uitinduse la ușa și în sfirsit cind sa decis sa bata îs ușa, ușa se deschise.
-La revedere Director Min ne vom vedea mâine la conferința.
-La revedere. Yoongi nici nu și-a ridicat privirea din calculator.
Bărbatul care a ieșit din cabinet se lovi de Jimin.
-Ou.. Îmi pare rău.
-Totul e în regula. Spuse Jimin zimbindui fin bărbatului.
Aceste doua cuvinte au fost de ajuns pentru ai atrage atenția brunetului.
Yoongi îndreptindusi privirea către ușa văzu persoana care se aștepta cel mai puțin sa o vadă.
Jimin îndreptindusi privirea către brunet iarăși era în șoc, dar nu pentru mult timp.
Prefacinduse ca nu-l cunoaște Jimin se aproprie de biro uitinduse fix în ochii lui Min. Facind o plecăciune spuse.
-Bună ziua ma numesc Park Jimin. Sunt noul secretar. Poftiti dosarul meu și contractul pe care trebuie să-l semnați. Jimin ii întinse niște hirtii.
În tot acest timp Min nu scoase nici un sunet se uita atent la noul sau secretar.
Și tot în liniște sa semnat pe foaia întinsă de Jimin.
Se ridica în picioare și ii întinse alte foi
-Aici scrie ce trebuie sa faci și ce sa nu faci, miine poți sa începi lucrul . Spuse brunetul cu o voce răgușita ceia cel făcu pe Jimin sa trasara.
Jimin i-a foile și aplecinduse în semn de mulțumire se îndreaptă spre ieșire.
Dar vocea lui Yoongi îl prinde din urma.
-Incintat de cunoștință secretar Park Jimin.
Ultemele trei cuvinte le rosti cu o voce mai joasa și un zimbet șiret.
Jimin observa asta și se ascunse după ușa cit de repede putu.
,, Totuși ți-ai făcut apariția, Jimini. Cine sar fi gindit ca după atita timp o sa te mai vad vreo data,   singur ai venit la mine ''
Spuse brunetul în gindul saufără ai dispărea zimbetul malefic de pe fata .
Jimin se lipi de perete încercindusi să-și liniștească inima cară bătea cu un ritm nebun.
După ceva timp se luă în mâini și s-a dus cit mai departe de capinetul directorului.
Urcinduse în mașină striga cit de tare putu.
-TE URĂSC MIN YOONGI!
Pornind mașina și în mai puțin de o ora era deja acasă.
-Fiule deja teai întors? Cum a fost prima zi?
-Bine mamă. Spuse Park zimbind fals disparind după pereții albi ai calidorului.
Aruncinduse pe pat pierzinduse în amintirile  din trecut (care logic au legătură cu Yoongi)
Asa adormi Jimin și asa se sfirsi ziua cind șia intilnit din noi prima iubire.

...

Love me, nothing more! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum