10

394 28 0
                                    

Au trecut 3 ani...

În tot acest timp Jimin nu s-a mai întors în Koreea deloc. Lucra în SUA ca asistent personal sau secretar  (mai pe înțelesul tuturor).
Și-a vopsit parul într-un oranj exact ca culoarea coarjei mandarine .
În primele luni chiar i-a fost greu, sentimentele pentru Yoongi îl distrugeau, dar cu timpul a început să-l uite. Pentru ca în viata lui a apărut o noua persoana. Care îl iubeste extrem de mult. E mai înalt ca Jimin cu jumătate de cap , are trăsături foarte frumoase, e drăguț si iubeste viata. Sunt împreună de jumatete de an și se înțeleg foarte bine.

(Cred ca va întrebați ce s-a intimpla cu Blondul nostru, pai acum nu mai e blond , dar brunet și ii sta foarte bine /părerea mea /).
(Am uitat sa menționez în capitolele anterioare ca  familia Min erau foarte bogați aveau chear propriul biznes , cind părinții și fratele mai mare au murit biznesul îl conducea unchiul lui Yoongi)
După ce a terminat facultatea biznesul a trecut în miinele lui Yoongi.
Deci acum Yoongi  e director și e căsătorit de doi ani cu Alice. O fata drăguță mica de statura și plăcută de mulți băieți. Cine sunt curioși asa arata Alice.

Doi ani de cind Yoongi crede ca  l-a uitat pe Jimin.
   

-Yoongi~a!! Striga Alice din partea cealalta a ușii.
În mai puțin de 2 secunde pe ușa își face apariția o fată micuță și furioasa.
-Yoongi~a, unde ai fost toată ziua?
-Scuze Ali, am fost la un consiliu.
- Și pe mine a fost greu sa ma anunți?  Mi-am făcut griji
-Am uitat, căpșunico.
- Te iert, dacă îmi dai un sărut fierbinte.
-Vino la mine.
Alice se așează în poala brunetului și îl săruta cu multa pasiune.
-Te iubesc Yoongi~a!
Yoongi zimbi în coltul gurii.
-Bine trebuie sa plec la o veche prietena.
-OK, ne vedem deseară. Vezi sa nu vii tirziu.
Alice dispare după ușa zimbind.
Cum se auzi ușa închizânduse, zimbetul de pe fata dispăru.
Chear dacă Alice îl făcea fericit asta nu dura prea mult timp.
Min o vreme a uitat de Jimin, dar se pare ca gindurile vechi iar îl străbăteau.





...

Love me, nothing more! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum