Vera Zahon'la

14 6 1
                                    

Zahon, Vera ve oğlunu evine götürdü.
Bu kez kozmik kapıyı oluşturduğunda Vera'da oradaydı gözleri şaşkınlıkla açılmıştı ve şokun etkisi altındaydı ağzından bir kaç kelime döküldü kekeleyerek zorla konuşuyordu.

- Ama.. Bu nasıl.. olur, dedi Vera.

Zahon onu kolundan tutup kapıya doğru yöneltti ve sonra açıklayacağını söyledi.

Rainard, Zahonla konuşmasının ardından Devona'ya herşeyi anlatmıştı.
Devona olanları anlayışla karşıladı.

Vera korkmuş halde etrafı inceliyor bir türlü olanlara anlam veremiyordu. Rüya mı gerçek mi bir türlü ayırt edemiyordu kötü bir haldeydi ve gerçeklik yanılgısı yaşıyordu.
Eve gittiler ve Rainard ona tüm detayları ile herşeyi açıkladı. Huxed'in Astria'a verebileceği zararın büyüklüğü Vera'yı korkutmuştu. Vera, Zahonla beraber Algrosian'da yaşamaya karar verdi. Her ne kadar ailesini ve Mathias'ı geride bırakmak onu üzsede bu onların iyiliği için en iyi karardı.

Mathias o günden sonra bir daha eskisi gibi olmadı tüm dünyası başına yıkılmış haldeydi. Astria'nın altını üstüne getirmiş ama onları bir türlü bulamamıştı. Bu süreçte Polgar ona destek oluyordu. Mathias alkole düşmüş işi epey aksatmış ve kovulma aşamasına gelmişti. Hissiz ve katı bir adama dönüşmüştü.

Polgar olanları anlayabiliyor ve dostu için üzülüyordu. Polgar, tıpkı Zahon gibi bir tanrıydı. Astria'da güneşin kaybolmasının ardından bir tuhaflık olduğunu anlamış ancak olayları bağdaştıramamıştı. Huxed ve Vera'nın ortadan kaybolmasıyla bu olaylar ortadan kalkmış ve gezegen normale dönmüştü. Algrosian'a ziyaretlerinde epey bilgi toplamış ve işin aslını öğrenmişti.

Bunları Mathias'a anlatamazdı ancak Mathias'ı Algrosian'a götürüp Vera ile yüzleştirebilirdi.

Polgar'ın duygularına yenik düşmesi olayları kaosa sürüklecekti..

HUXEDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin