20 éve vagyok, a Volturi Klán tagja.Aro-t mint apám mint mesterem ként szeretem.Gárdának köszönhettem, hogy még élek. Aro, Caius, Marcus, meg látogatott a házunkba, ahol éltünk. A családommal. Apám rendszeresen vert anyám, hogy meg ússza az ütéseket.Hagyta hogy apám tegye, amit jónak lát. Volt hogy napokig a pincébe voltam be zárva. Addig a napig .Amíg Aro meg a gárda el nem jött és mentett, meg. Aro érintésével látta miken, mentem keresztül és látta hogy nem csak egy ember vagyok a sok közül hanem egy jó képességgel meg áldott ember aki vámpír ként erős tagja lehetne, a gárdájának. Aro ajánlatot tett. Hogy csatlakozhatok, hozzájuk.De nem mint ember hanem, mint vámpír.Nem mondtam, nemet mivel. Ennél az életnél már csak jobb várhat, úgy voltam vele.és ennek is már 20 éve..
Gondolataimba voltam bele merülve a szobámban és éreztem hogy valaki a vállamhoz ér. hirtelen meg rezzentem hátra fordultam. Demetri volt az.
-Szia Demetri neked nem őrködnöd kellene?
-Félix le váltott,most volt őrség váltás. szóval szabad vagyok egy kis időre gondoltam fel jövök hozzád hogy meg kérdezzem hogy minden rendbe van e veled.
-Persze Demetri minden a legnagyobb rendbe! hazudtam..valahogy 20 év után se akart be forrni az a seb amit apám okozott nekem lelkileg.
Demetri közelebb lépet.meg fogta mind a két kezem.
-Karen tudod jól hogy rám mindig is számíthatsz! Ezt ne felejtsd el! Soha!!! Demetri szeméből áradt az aggodalom. Mondani szeretett volna még valamit de inkább le sütötte a szemét és el viharzott.
Meg szeppenve álltam a szobám közepén. nem tudtam magamba hova tenni az érzéseket Demetri íránt. Nagyon sok mindent köszönhetek neki. Ő volt az aki rám talált a pincébe. És Aro őt kérte meg hogy változtasson át.Amikor 3 nap után fel keltem új Karen ként Demetri volt az első akit meg pillantottam ő állt mellettem. Persze a Többiektől is a 20 év alatt sok mindent tanultam.De legfőképp Demeteri volt az aki mindig is mellettem volt.
-Jane kopogás nélkül szokásos komoly komor tekintettel rám nézett. Karen Aro beszélni szeretne veled minél hamarabb gyere. Akadt egy kis baj.
Aro Jane-t csak úgy nem szokta, küldeni kis bajnál meg főleg nem. Nem értettem hirtelen semmit hogy mi baj történhetett hogy Aro Jane-t küldte
-Rögtön megyek Jane.
Hamar oda értem a nagy terembe ahol az egész gárda ott volt. Tudtam hogy nem kis bajról lehet szó. Mert kis bajoknál nincs itt az egész gárda..
Aro amit közölt velem nem tudtam fel fogni..nem tudom hogy vámpír tudd e el ájulni de én voltam azon a szinten. a hír hallatán hogy az apám él és nem halt meg....
YOU ARE READING
Red Moon /Befejezet/
VampireSziasztok! Én mai napig imádom az Alkonyatos sztorikat. Így meg próbálkozok én is eggyel. Még pedig a Volturi Klánnal kapcsolatba első történetem remélem tetszeni fog nektek! :) Karen Volturinak emberi életében rengeteg rossz dolgon kellet át menni...