7

158 3 0
                                    

Holnap indulunk meg apámék után én is megyek,még ha Demetri bele se egyezik akkor is megyek! nagy kopogásra lettem figyelmes és nyílt az ajtó Renata jelent meg az ajtómban. uraaam isteeen Renataaaaa hát te itt..de de hoogy... nem úgy volt hogy sokkal később érsz haza? 

-De úgy volt de fel függesztettem a dolgaimat Spanyolországban.Mert fülembe jutott hogy mi történt addig amíg én nem voltam Volterában. Azonnal jöttem is fogadott húgomat nem fogom cserben hagyni tudod jól hogy melletted vagyok!! 

Jajj Renata gyere ide öleltem meg a nővérem, ha tudtam volna sírni most sírnék keservesen annyira örülök neki hogy a gárdában van egy ilyen barátnöm mint Renata. 

Na és most mesélj el nekem mindent Karen! tényleg te meg dem? 

igen igen én meg Dem! 

Ne tudd meg hogy mennyire, örülök nektek! Demetri meg érdemli a boldogságot!!! amikor meg jöttem Félixel futottam össze elöszőr mesélt dolgokat Jane-t is említette  hát azzal a kis hisztérikával ne törődj. Azt hiszi hogy Aro kedvence egyből övé minden..holott nem engem is régen meg támadott Dem miatt úgyan az miatt amiért Hedit beszéltem Demmel....akkora egy buta nő hogy nem igaz Aro is már el beszélgetett vele de semmi rögeszmés a kis asszony. 

Nekem mondod??? engem nemrégiben meg támadott a terembe de meg védtem magam át repítettem a terem másik felébe.

-Nagyon helyes végre valaki!! nem szabad hagyni hogy akár mit meg tehessen! Demetrin csodálkozok hogy ennyire bírja mivel ez már nagyon régóta megy. és nem mindenki bírná ezt ilyen sokáig mint Dem. Más már rég le szedte volna Jane fejét. de mivel a Mesterek nagy kedvence így ez sajnos nem megy.

Igen ez a baj Renata hogy ő kis kedvenc és nem tudunk semmit tenni, jó én most tettem baja nem lett de én szerintem mindennek van határa. És most muszáj volt,magamat meg védeni 

Amivel semmi baj sincs Karen!! Annyit, tudunk csinálni hogy kerüljük nincs más, lehetőségünk levegőnek, kell nézünk na de viszont Karen nekem most mennem kell! Aroék látni  kívánnak majd később még beszélünk vigyázz magadra!!!!! 

vigyázok meg ígérem! Renata pik pak, el is tűnt a szobámból. Demetri is még őrségben, van így el határoztam hogy, amíg mindenki teszi veszi a dolgát addig keresek, magamnak egy jó kis könyvet a szobámba. hírtelen nagy kopogások, csapták meg a fülem az ajtóm felől 

ki az?? semmi válasz gondoltam Demetri, az biztos előbb lett le váltva. Ki nyitom az ajtóm sehol senki. Különös is volt, amikor hírtelen rossz érzés kapott el fordultam, volna meg egy nagy éles fájdalom nyílalt a tarkómba és éles fájdalom, járta át a testem..

Most megy vagy ribanc...hallotam Jane gonosz szavait és el sötétült körülöttem minden...

Red Moon /Befejezet/Where stories live. Discover now