Demetri szemszöge
Alig bírtam Karent le nyugtatni,nem tudom Jane mit képzel magáról. egy igazi hisztis, nő személy és még szépen is fogalmaztam! Sose álltam Jane mellet úgy hogy érdekel mint nő mivel nekem védenem kellet őket ha olyan helyzetbe, keveredtünk küldetéseken. De ahogy látom Jane-nek ez teljesen más hogy jött le konkrétan tényleg a rögeszméje lettem! Amikor még Karen-t nem ismertem Jane még a legjobb barátomat is meg támadta Renátát holott Renáta nem tett semmit csak beszélgetünk. De Renátát el bírta nagyon nehezen viselni a közelembe. Aro akkoriban el beszélgetett vele hogy, ne terrorizáljon senkit aki a közelembe van. Jó pár évig bírta is tényleg vissza fogta magát. De ezek szerint eddig tarot...Karen-t egyenesen meg tudná ölni pedig Karen porbált mindig is jó viszonyban lenni vele de mindig kudarc volt hát most már addig fajultak a dolgok hogy igen Jane, egy meg rögözz bolond vámpír lett aki képes lenne meg öli bárkit aki csak hozzám szól.
Karent meg fogom védeni az életem árán is mióta vámpír vagyok tényleg nagyon sok mindenen keresztül mentem hogy segítsek és meg védjem a Volturit. nagyon sokat köszönhettem nekik mióta velük vagyok voltak futó dolgaim de azok sose jelentettek nekem semmit. aztán egy nap meg jött az életembe Karen és onnantól kezdve mint ha valami el szakadt volna bennem a Volturival kapcsolatban. Már az érdkelet a legjobban hogy Karennel minden rendben legyen senki se bántsa erre tessék jön a Bolond Jane és bántja nagyon uralkodni kellet magamon hogy ne tépjem le a fejét..De ha ez így fog menni nem fog érdkeleni mi lesz a következménye!!! Le fogom tépni a fejét ha még egyszer bántani meri Karen-t!!! Szegény Karenek van elég baja most meg főleg hogy ki tudódót hogy az apja él és meg akarja ölni erre Jane tetőzi a dolgokat. Pár nap és meg indulunk hogy meg öljük Karen apja seregét mert egyre kezdenek feltűnést okozni ami nem a legjobb a mi fajtánkra nézve. Másik fele végre Karen fel lélegezhet hogy soha többet nem kell szembe néznie az apjával!!
YOU ARE READING
Red Moon /Befejezet/
VampireSziasztok! Én mai napig imádom az Alkonyatos sztorikat. Így meg próbálkozok én is eggyel. Még pedig a Volturi Klánnal kapcsolatba első történetem remélem tetszeni fog nektek! :) Karen Volturinak emberi életében rengeteg rossz dolgon kellet át menni...