Demetri szemszöge
Annyira nem örültem,hogy ma pont őrségbe kellet állnom Félixel, egésznapra. Karennel lennék most leginkább érezni a csókját az illatát. nem itt állni persze örömmel vigyáztam Aroékra. Csak mióta ismerem Karen-t, ez nekem már amolyan második dolog legelső csak ő!!
Hallod Dem Karen, apjáról van hír mostanában??
-Hallod...semmit és ez az ami nyugtalanít hogy túl, nagy a csend..remélem semmi komolyat nem terveznek, mert én szeretném, őket meg lepni és nem épp fordítva.. meg úgy szeretném tervezni a dolgokat hogy, Karen ne legyen ott nem akarom, hogy ott legyen amikor épp ki nyirom az apját meg mindenkit!!
Hát jó persze érthető Dem! de tudod jól hogy, én is segítetek, az akcióba neked!! meg mindenki sokat segítettél mindig mindenkinek, itt a Klánba most mi jövünk neked, nem engedjük mi se hogy Karennek baja essen!!
-Köszönöm cimborám, hogy számíthatok rád mint mindig!! :)
Egy ismerős illat csapta, meg az orrunk Renata vissza tért Volteraba!
Sziasztok, fiúk mi a helyzet? :D
Szerbusz Renata velünk minden, a legnagyobb rendbe szólalt meg Félix.
-Hallom dem Jane megint nem bír magával..
-jajj ne is mond...örületbe kerget megint, a beteges szerelmével..esküszöm nem gárda tag lenne meg Aro kis kedvence, már rég megöltem volna.
Na és Renata milyen volt Spanyoloknál?
-Hát meg mondom őszintén, nagyon unalmas volt..nem történt, semmi érdekes rendbontás se volt. azért is jöttem előbb haza a kelleténél előbb. Előbb voltam fent Karennél nagyon örülök nektek gratulálok nektek!! legyetek boldogok Jane-t meg sz*rd le magasról..
na de srácok nem tudok most itt cseverészni Arohoz kell mennem vigyázzatok magatokra!!
Sziasztok!
-Szia Renata!!!!
És Renata el is tűnt épp mondani szerettem volna valamit Félixnek amikor hirtelen belém hasított egy rossz meg érzés..éreztem hogy baj van!!
Hallod Félix Karen-t gyorsan meg nézem a szobájába hogy minden rendbe van!
-rendben menj nyugodtan ahogy nézzem nyugis napunk van.
Csak úgy kapkodtam a lábaimat Karen szobájába kopogok semmi 4 kopogásnál se semmi. be nyitottam üres volt a szoba ami fúra volt mivel Karen nem igen szokott el csámborogni. egész kastélyt végig kutattam semmi...
-FÉLIIIX BAJ VAN!!! EL TÜNT KAREN!!!!!!! egyszerűen ki kapcsolt az agyam úristeeen hol lehet Karen nem megy el soha szó nélkül...
-Nyugi Dem biztos el ment egy esti vadászatra ne aggódj!!!
Nyílt a nagy terem ajtaja Alec jött éppen felém!
Demetri valamit el kell mondanom! Jane...
Mi jane??? ne húzd az agyam létszíves Jane-l meg van most épp a saját bajom el tűnt Karen!!
-Erre akartam ki lyukadni Jane-l kapcsolatba nem a múltkori téma az már múlt nem érdekes de ez az ami most törént..
És most volt az a pont hogy az utolsó idegszálam el szállt - MICSINÁÁÁLT A HÚGOD A PÁROMMAL!!!!! MOST MOOOONDDDD EEL!!! Félix fogott le hogy ne csináljak semmi butaságot Alec-el.
-Jane elrabolta Santiagoval,Karent..Le ütötték és el vitték Louis embereinek valahol beszéltek le találkozott pontosan nem tudom hol sajnos de ennyit hallottam a Jane Santiago beszélgetésből hogy mit hogy terveznek és ez az után volt mikor Jane Karen össze tűzésbe keveredett a mester előtt azért nem szóltam neked erről mert nem tudtam hogy Jane komolyan beszélt Santiagonak!!
-Egyszerűen nem hiszem el hogy lehetett ennyire aljas féreg a Húgod hogy elárult minket mert ezzel leginkább Aro-t árulta el Alec már bocsánat engem már nem érdekelnek a szabályok meg látom a húgod fejét le veszem csak hogy tisztába legyél vele!
Alec nem mert meg múkani fejét is le hajtotta ami Alecnél fúra is volt nem szokott ő ilyent csinálni! de láttam rajta hogy fáj neki hogy a Húga így szembe szállt azzal az emberel pont aki anno meg mentette őket a kín haláltól ember korukba..
-Demetri szörnyen sajnálom amit a húgom tett!! segítek neked meg menteni Karen-t Jane-t meg majd én le rendezzem mivel ő az én húgom és szeretnék vele beszélni!!! szólók mindenkinek a várba hogy jöjjenek harcolni!!
-Nagyon helyes menj is azonnal!!!
És Alec el is tűnt remélem időbe oda érünk és nem lesz semmi baja Karenek nem bírnám ki ha valami baja lenne nem élném túl! Életemnél is jobban szeretem ő miatta van értelme az egész életemnek nem bírnám el viselni ha többet nem láthatnám!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Red Moon /Befejezet/
Про вампировSziasztok! Én mai napig imádom az Alkonyatos sztorikat. Így meg próbálkozok én is eggyel. Még pedig a Volturi Klánnal kapcsolatba első történetem remélem tetszeni fog nektek! :) Karen Volturinak emberi életében rengeteg rossz dolgon kellet át menni...