Karen szemszöge
Tompa lüktető érzést éreztem a halántékomnál, amit eddig azt hittem hogy csak az emberek éreznek. egy büdös nyirkos pincében, voltam hozzá kötve egy vastag kőoszlopnak. egyből pánik rohamom lett elő kerültek a múlt képei amikor apám pincébe tartott fogva, mert épp olyan kedve volt vagy épp rajtam, csattant az ami rajta volt stressz a meló miatt. nem egyszer volt hogy ami épp a keze ügyébe került azzal vert... de ezeket a gondolatokat probáltam el terelni..most inkább az a kérdés hogy kerültem én most ide... egy éles kacagásra lettem figyelmes!
Karen karen drágám...
Jane mi a fenét müveltéél!!!!!!!!!!!!!! miért tetted kiabáltam rá!!
Jane tekintette üvegesévált ,nézett a semmibe mint akit hipnózisba került és nekiállt motyogni maga elé
-Magam miatt meg természetesen, Demetri miatt mivel ő csak az enyém és nem adom senkinek egyetlen férfi akit mindennél jobban szeretek még a mester se parancsolhat nekem ha ő róla van szó. Mire végre azt hittem, hogy meg kaparintom magamnak, erre te be léptél az életünkbe...de neem nem fogom hagyni hogy te vagy akár ki el vegye tőlem..
ekkor rám nézet meg halsz r*banc!
KÍÍN!!
És ekkor Jane el kezdte, szokásos kínzását maga tehetetlenül rángatóztam a kíntól de ekkor a képességem ki tört olyan mértékben, hogy Jane át repült a pince másik, felébe! ha már verekedni nem tudok legalább így meg tudtam, magam védeni egy kis időre! Ekkor Jane elő tántorgott ép jött volna felém amikor egy ismerős hang fel szólalt
Jane elég lesz menj innen!! innen át veszem!!
-Szerbusz kislányom!
-Tudtam hogy te állsz a háttérben mekkora egy féreg vagy!
-Ej lányom ennyi idő után így kell fogadni drága apád!
Igen mivel tönkre tetted az életemet egész életembe csak bántottál miért kell még most is bántanod??
-Én csak is jót tettem veled hogy kemény kezűen neveltelek nem akartam hogy olyan legyél mint a drága anyád..
-anyut ne vedd a szádra te féreg dúrant el az agyam őt is úgyan úgy bántottad a semmiért ahogy engem!!!
-Anyád meg érdemelte a sorsát! na de nem is anyádról, akarok veled beszélgetni.. hanem nekem a képességed kell!! Karen, ne tudd meg hogy mennyire értékes vagy..nagy fegyverem lehetsz a Volturi ellen hogy meg tudjam bosszulni az én mesterem, halálát plusz hogy téged el vettek tőlem anno!!
-Eszemben sincs neked segíteni, nekem ők az igazi családom nekem ők, mindig ott voltak amikor te nem! rájuk számíthattam mindig, is nem úgy mint te rád nekem ők mutatták meg mi az hogy össze tartani ki állni a másik mellet! egyet mondj meg Jane-t hogy fűzted meg hogy te melléd álljon??
-Nem volt nehéz Jane egy, igazi rögeszmés vámpír szerelmes az egyik semmire való őrbe.. és így nem volt nehéz be hálózni! alkut kötünk Az a semmire való az övé ha ő meg nekem add téged nem kellet sokat könyörögni!
-Ekkor kívántam azt hogy bárcsak ne lennék ki kötve széjjel tépném az apámat..
-Na de lányom csapjunk a lecsóba vagy mellettem állsz mint a vezető lánya a Volturi ellen vagy mész anyád után a halálba amit sajnálnék mert jó képességeid vannak..
-Akkor inkább megyek anyám után mint hogy azok ellen menjek akiknek köszönhetem az IGAZI életem!!
-Rendben én nem várok vártam eleget életembe de ha nem nem..
-Ekkor apám felemelte kezét hogy egy ütéssel elintézzen ekkor hallottam meg a nagy csattanást dübörgést a felső szinten..
-Ezt nem hiszem el morgót fel apám meg jöttek ezek a semmire valók ekkor apám egy nagy csapódással a földön landolt Félix el lökte apámat nagy dulakodásnak lettem szemtanuja amikor egy kéz érintette meg az arcomat és a legszebb arc nézett velem szembe
-szerelmem kareeeen el se hiszem hogy meg vagy ugye nem esett bajod??
-nem nem esett csak kérlek engedj el nem tudok mozogni!
-o persze!!
és igen végre szabad voltam egyből Demetri karjába vetettem magam!
Félix hangja törte meg a kis csendet ami köztünk volt Demetrivel! Félix a karját a vállamra tette vége van Karen apád többet nem bánthat!!
Ekkor láttam meg apám szanaszét lett tépve nem tudtam semmit ki nyögni csak azt égessük el látni nem akarom.. nekem ő senki nem az apám és soha nem is volt az mert egy igazi apa nem úgy bánik a lányával ahogy ő bánt velem! nagy kő esett le a szívemről hogy végre vége ennek a rossz rémálomnak!! már csak Jane-t kell el kapnom és beszélni vele! mert ez amit művelt velünk ez nagyon gáz.....
ESTÁS LEYENDO
Red Moon /Befejezet/
VampirosSziasztok! Én mai napig imádom az Alkonyatos sztorikat. Így meg próbálkozok én is eggyel. Még pedig a Volturi Klánnal kapcsolatba első történetem remélem tetszeni fog nektek! :) Karen Volturinak emberi életében rengeteg rossz dolgon kellet át menni...