Döbbenten néztem,Arora majd Demetrire apám él motyogtam magam elé halkan..Demetri azonnal mellettem teremt.
-Aro ez hogy lehetséges? hogy apám él amikor, állítólag meghalt? vagy van valami amiről én nem tudok??
-Karen kedvesem!Halandot,mi nem hagyunk élve tudod te is a szabályainkat főleg a legfőbbet halandó, nem tudhat a ki létünkről.Amikor meg mentettük, téged 20 évvel az előtt. Akkor mi minden nyomot el tüntetünk.
-De akkor hogy, lehetséges hogy apám él és virul vámpírként?
Demetri komoran nézz, maga elé mint aki valamire rá jött.. Aro szólította,min töröd a fejed? Demetri fel nézz a mesterre, komoly arcal Corin mester!!!! Aro nézz szeppenten, de háát Corinnak mi köze ehhez, az egészhez?
-Ki az a Corin?? teljesen el vesztettem, most már a fonalat!
Corin is a Volturi őrségéhez tartozott, még anno 20 éve de sajnos el kezdett lázadni, ha nem úgy jöttek össze a dolgok, volt hogy el kezdett őrjöngeni ha nem ő mehetett, küldetésre. Aro be sokkalt és búcsút intett, neki miután majdnem kockára tette a titkunk, nyilvános helyen támadott meg egy halandót, ez volt a pont az i-re Aronak.Corin az nap, el látogatott Volterába amikor meg mentettük könyörgött Aronak hogy fogadja vissza. De Aro nem engedte vissza a gárdába. és Én szerintem, követett minket éjszaka amikor mentünk, meg menteni téged. Lehet most ez egy kicsit fájdalmas lesz neked, Karen de amikor Sebastian,ki szívta apád vérét el véthetett egy olyan hibát hogy nem szívta ki teljesen. és Gondolom, volt még neki pulzusa amit Corin meg érzet és át változtatta, vámpírrá.
-De hogy jön ide apámhoz Corin?? apámnak mi köze ahhoz hogy köztettek meg Corin között balhé volt?
Karen drága Aro hangja fel csenget. Corin nem tudott soha bele törődni,abba hogy ő sose lesz vezető,se semmilyen ki emelkedő vámpír a klánomban,és Corin vágyott erre a szerepre hogy ő legyen a fő vezető,és akkoriba pár kémemtől,vissza hallottam. Hogy klánt akar alapítani pár emberig jutott ezek szerint apád is benne volt ebbe a kis klánba.
De mi lett a klánnal?
Meg semmisítettük,az egészet túl nagy feltűnést okoztak Embereim elintézték Corin alkotta klánt. De ezek szerint Egy ember meg tudott szökni az apád. de ez már 18 éve volt 2 évig volt meg a klán.
-Komolyan mondom nem hiszem el...azt hittem hogy vámpír ként békére lelek hát tévedtem...
-Karen így hogy apád meg akar minket támadni.Corin miatt meg miattad is így arra gondoltam hogy fel fogunk téged készíteni a harcra. Félix Demetri lesz a kiképződ. Tudom milyen képességgel rendelkezel, hogy el tudod venni más képességét sokszor remek volt ki hallgatások során. viszont még harcolni nem harcoltál. Félix erejét el tudnád venni csata közbe ez tény! De jobb ha saját magad kitanulod és akkor még erősebb lesz a harc tudásod is.
- Állok elébe fel akarok készülni a legjobban erre a harcra!
Ekkor Alec lépet be a terembe. Már az új szülött sereg már itt van Olaszországban. Mateában szóval minél hamarabb el kell kezdeni Karen kiképzését nincs sok időnk!
YOU ARE READING
Red Moon /Befejezet/
VampireSziasztok! Én mai napig imádom az Alkonyatos sztorikat. Így meg próbálkozok én is eggyel. Még pedig a Volturi Klánnal kapcsolatba első történetem remélem tetszeni fog nektek! :) Karen Volturinak emberi életében rengeteg rossz dolgon kellet át menni...