Karen szemszöge
Egy el hagyatott házban voltam fogva tartva, fel mentünk mind a hárman az emeletre, el akartam beszélgetni, Janel ha megölni már nem ölhetem, meg mivel Aro kicsi kedvence sajnos! Napaliban mindenki ott volt ráadásul Aroék is! engem vártak amin meg is lepődtem Afton fogta Jane-t hogy ne szökjön, meg Santiago a földön hevert fej nélkül Félix elintézte amikor ide értek. Aro komoly arccal rám nézett és így szólt!
Kedvesem Karen, nagyon sajnálom hogy ez be következett, hogy Jane eddig fajult hogy meg támadjon téged soha nem hittem volna, hogy pont ő lesz az aki ellenem fordul és ilyenre vetemedik hogy hátba támadja a családját. Caius a hátérben - Jane elenünk szegült tudod mi vár rá Aro ne halogasuk a témát minnél hamarabb,zárjuk le a témát! Aro fel tette ekkor a kezét Caius pszt Ebben a helyzetben most Karen fog dönteni, mivel ő volt ebben a legnagyobb, áldozat szóval Karen hogy döntöttél Jane életével kapcsolatban?
Alec könyörgő tekintettel nézett, hogy kegyelmezzek a húgának ,ami érthető mivel, még is csak a tesója! Jane nagyon nagyot hibázott azzal hogy elárulta, a klánt főleg hogy a klánnak sokat köszönhet. ez az egyik másik engem folyamatosan bántott, terrorizált! Úgy veszük apám kettő volt csak más kiadásban! -Aro döntöttem ekkor rá néztem Demetrire és mondtam neki menj!! ekkor Demetri megindult, Jane fele, és le szedte, a fejét! Alec térdre,hullott a fájdalomtól.Sajnálom Alec húgod mindenkit hátba támadott ő választotta ezt a sorsot! Alec szólalt meg Aro Karen jól döntött Jane meg szegte, a legnagyobb hibát ellenünk fordult Volturi nem add második, esélyt de te ezzel tisztában is vagy Alec neked nem adok ki semmi büntetést te tudom hogy ebben nem játszottál szerepet, viszont a trónunk, mellet nem állhatsz mint első számú emberem a többi volturis öröknél leszel a folyóson!!!! Karen lesz az az ember aki állni fog a tronunk mellet senki más!! és ő fogja meg kapni, a fekete köpenyt!! Te viszont csak szürkét fogsz viselni!! Alec nem mondott, semmit le hajtott fejjel bólogatott.
Ekkor Caius fel szólalt, na most már mehetünk haza, ennyi drámából elég, volt házat gyújtsátok fel! hogy még nyoma, se maradjon ekkor mindenk,i el tűnt én Félix Demetri gyújtottuk, fel a házat és néztük, hogy dől össze. Most éreztem igazán, hogy meg könnyebbültem végre ténylegesen le zárult a múltam és végre tudok a jövőmre amibe Demetri szerepel!
BINABASA MO ANG
Red Moon /Befejezet/
VampireSziasztok! Én mai napig imádom az Alkonyatos sztorikat. Így meg próbálkozok én is eggyel. Még pedig a Volturi Klánnal kapcsolatba első történetem remélem tetszeni fog nektek! :) Karen Volturinak emberi életében rengeteg rossz dolgon kellet át menni...