8

156 3 2
                                    

Jane Szemszöge

Annyira örülök neki hogy össze jött a tervem, egyik része! Karen-t sikerült el kábítanom, egy időre. Santiago segít, ki csempészni Karen-t a kastélyból egyetlen, egy őr aki mellettem állt ha a gárda többi tagja, nem de még a testvérem se. ha minden igaz Karen, apjának pár embere, itt van a város határában. ma épp én vagyok, járőrködében Santiagoval. direkt így lett el tervezve hogy minden zökkenő mentesen menjen! És végre ettől a nő személytől meg szabaduljak. ha már Demetri nem lehet az enyém akkor másé se legyen!!

Soha  nem hittem volna hogy ennyi gyűlölet mellet amit érzek az emberek iránt. plusz jó pár vámpír fele  hogy én tudok szerelmes is lenni lassan 200 éve vagyok rabja Demetrinek viszonozhatatlanul sajnos de sose fogom feladni el megyek érte a végsőkig hogy az enyém legyen. senkinek nem engedem meg hogy a közelébe legyen. főleg női személy. Karen-t meg egyenesen gyűlölöm. Ezért mentem el apjához és beszéltem meg vele hogy neki adom a lányát tegyen vele azt amit akar. és most jött el a jó időzítés hogy meg tegyük Santiagóval. 

Hála istennek simán ki tudtuk csempészni Karen-t város végi erdősben lett meg beszélve a találka a 2 testőrrel!

Szerbusztok Olasz vámpírok! hoztátok a kicsikét látjuk nagyon helyes!

Meg feszült arccal közömbösen szóltam hozzájuk nektek is hello..hoztuk a lányt! Louisnak üzenjétek meg hogy azt csinál vele amit akar lényeg Voltera közelébe nem akarom látni!! ja meg Louis-t üdvözlőm! 

Rendben Jane át adjuk az üzeneted a főnőknek! és el is tűntek Karennel együtt a sötétségbe! nagy örömömre és így remélem minden rendbe lesz már a kastélyban vissza áll a régi rend! és végre valaháta Demetri az enyém lesz!!


Red Moon /Befejezet/Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt