4

211 6 0
                                    


3 hét telt el, azóta hogy apám megint részese akar lenni, az életemnek. Csak nem úgy ahogy mindig is kellet, volna neki. Demetri minden áldott, nap védekezési leckéket add ahogy van ideje. hogy meg tudjam magam védeni. Félix is be szokott jönni segíteni van hogy vele edzek. 20 év, alatt sok mindent nem, tanultam a verekedésről. Mivel én inkább a képességeimet, használtam fel. nem a fizikai erőmet mással szemben. meg Aro ezeket a dolgokat inkább Félix-re bízta. Jane meg intézte, a többit vagy én. Bár Jane nem szerette sose ha én is bele avatkozok. Jane olyant, mint a citrom olyan savanyú. Sose kedveltem folyamatosan világ fájdalma van. Alec sokkal normálisabb ő legalább tud nevetni meg lehet vele beszélgetni ha küldetésre megyünk. Jane-el olyan a kapcsolatom hogy akkor szólók hozzá ha nagyon muszáj.

-Ha ennyire el kalandozol meg fognak ölni csak úgy előre szólók!!

szólt komoran férlix.

-Bocs nem akartam meg porbálok figyelni.Ami jelen esetben úgy érzem nem fog menni szóval Félix mai nap folyamán nem lenne gond szerinted ha abba maradna az edzés?

-Én természetesen,elnézem neked mert a legjobb barátom párja vagy! Csak tudod az ellenség nem fog ilyen kegyes lenni ha nem fejleszted magad.

-Igen tisztába vagyok vele csak tudod mai nap folyamán tényleg nem megy szóval ha nem haragszol inkább el vonulnék a szobámba.

-Rendben menj csak én addig meg látogatom Heidit.

-okés Szia!!

Épp sétáltam vissza a szobámba amikor olyan beszélgetésnek voltam fül tanúja aminek nem kellet volna. Demetri hangját hallottam meg Jane-t.

Jane nagyon jól tudod hogy én szeretem Karen-t és nem fog ez soha meg változni!! fogta meg Jane karját

-Én ebbe nem fogok soha bele törődni!! tudod jól hogy mennyire szerelmes vagyok beléd!! nem akarok bele tőrödni hogy nem lehetsz az enyém!!! mindent meg fogok tenni hogy meg kapjalak csak úgy közlöm nem fogom hagyni magam enyém leszel!!! és Jane el tünt!!

EZ MÉG IS MI VOLT DEMETRI VOLTURI!!!!

förmedtem rá mérgesen!!! -Karen meg tudom magyarázni!! na hallgatlak mi a magyarázat! mert ahogy láttam köztettek volt valami! Karen neeem soha nem volt köztünk semmi. Jane szerelmes belém! Hiába mondtam neki meg hogy köztünk nem lehet több csak barátság.De valahogy nem akart soha bele törődni! amikor csatlakoztál akkor jó darabig nem zaklatott! És mostanában megint el kezdte! És már nagyon elegem van hogy nem kopik le rólam. hiába beszéltem Alec-el ő se tudott vele beszélni. Jane-k a rögeszméje vagyok! Amiről persze Aro is tud! Volt olyan amikor még nem voltál tag. Hogy Heidit meg támadta mert beszélgetett velem alig tudtam le állítani Jane-t. Aro akkor fenyegette meg Jane-t hogy a klánon belül nem támadhat meg senkit mert annak komoly következménye is lehet.

-Ekkora hárpia Jane? legalább értem hogy mért is nézett rám úgy mindig mint a véres rongyra amikor veled voltam! Most gondolom jobban utál hogy nem csak barát ként vagyok melletted!

Karen el hiszed hogy pont hidegen hagy mit gondol!!! Te az enyém vagy! és ezen senki semmi nem változtathat még a kis Jane se! Kénytelen lesz bele törődni hogy mi együtt vagyunk. ha nem nem ő baja! Remélem nem haragszol rám!!!

Nem de hogy öleltem magamhoz!Tudom milyen Jane én is sose volta a szívem csücske ez a világ fájdalmas nő személy. De ezek után meg főleg nem lesz!!!

Red Moon /Befejezet/Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ