Karen kedvesem Félixtől és Demetritől hallom, hogy nagyon ügyesen harcolsz. -köszönöm mester azon vagyok hogy meg védjem magam na meg persze a Volturi klánt. Nagyon örülök neki hogy ennyire hűséges tagja vagy a csapatunknak. Nagyon, tehetséges vámpír vagy le a kalappal előtted egyik legerősebb, képességű vámpír vagy Jane Alec mellet. Így Marcus-al Caius-al arra a döntésre jutottunk hogy nem az örök között, fogsz vigyázni ránk hanem, Jane Alec mellet fogsz állni és vigyázni ránk!
hirtelen meg se bírtam, mukani! tessééék?? én mint hármas számú, védelmező?? Igen kedvesem mivel meg érdemled képességeid, miatt nagyon különleges, emberem vagy a klánomba! És egy ilyen vámpírnak mellettem, a helye a trónszéknél! 20 év alatt be bizonyítottad hogy alkalmas vagy erre a feladatra.
Jane szemei csak úgy szórták a szikrákat. Aro nem lett volna itt szerintem meg lettem volna most kínozva elég durván. De képességeit nem felhasználva fel szólalt persze nem szó válogatás nélkül.
Mester EZ A BÜDÖS K*RVA NEM ,LEHET HÁRMAS SZÁMÚ!!!! mindenkivel össze fekszik egész gárda át ment rajta és pont egy ilyen, szajha lesz, a hármas számú??? Más lenne jó erre a feladatra nem ez a büdös k*rva!!!!!!!!!!!!! Demetrire ránéztem láttam rajta hogy egy hajszál választja el attól hogy le ne tépje a fejét!! Én meg az idegtől éreztem a képességem el uralkodik rajtam, éreztem a karomba az elektromos képességem gondolkodás, nélkül rá küldtem Jane-re aki át repült a terem másik felébe. Alec állította talpra a kotyagos húgát aki persze nem hagyta magát. KÍN!!! földre is estem a fájdalomtól csak a hangot hallottam magam mellet aki rá kiabál hogy fejezd be te kígyó! éreztem, a fejembe egy mentális pajzsot, amit éreztem hogy nőtt Jane képességét le győzte. Demetri segített, fel kelni a földről. Aro nagyon dühös volt!
Jane kedvesem ez a hiszti nem kellet volna!! mivel te neked nincs jogod bele szólni hogy kit állítok magam mellé a trónszékhez. meg mi jogon Bántod Karen-t?? tudtom szerint nem bántott téged soha nem beszélt veled úgy mint egy kapca. te meg úgy bánsz vele mindig mint ha valami nagy ellenség lenne holott ő nem az!!
-Karen el vette a legnagyobb, kincsem..amire vágyok pár év tizede..
Áh szóval innen fúj a szél..Jane drága mesélj, akkor ki is ez a nagy kincs csupa fül vagyok.
Demetri...Nagyon szerelmes, vagyok belé. szinte rögeszmém és nem akarom hogy másé legyen tesom mellet.ő volt az az egyetlen férfi aki törődőt velem mindig is küldetéskor is meg itt is mindig figyelt rám! És egyszerűen bele szerettem, mindig vágytam a közelségére de már olyan színten vagyok hogy nem csak a közelségére, vágyok már hanem mint, ember magam mellé..és egyszerűen nem bírom el viselni ha egy más nő áll mellette vagy meg érinti ilyenkor szét tudnám tépni az illetőt!
TE BETEG VAGY! szólaltunk fel egyszerre Demetrivel.
Jane kedvesem én amiket, eddig tettem érted meg a tesódért az azért van mivel ez a kötelezettségem!! és el mondom neked megint mert ahhoz képest hogy vámpír vagy nehéz a felfogásod neem érzek írántad semmit hadjál békén engem na meg főleg Karen-t és ha tetszik neked hanem Karen velem marad mivel én őt nagyon szeretem és örökké szeretni fogom.szóval barátkozz meg ezzel a gondolattal.
Aro élvezte ezt a kis szappan operát amit mi most itt le csaptunk. én meg ezzel úgy voltam ha megint bántani fog nem érdekel senki le tépem ennek a törpének a fejét és ki teszem valahova trófeának..Engem emberi életem során bántottak eleget. de az az időszak el múlt már más lettem!
Jane kedvesem itt a csapaton belül szigorúan meg tiltom hogy bánts akárkit is mivel neked nincs jogod akár kit is bántani főleg a beleegyezésem nélkül!! Értve vagyok!!!!
igen mester meg értettem és Jane el tűnt a teremből hála istennek!! Kíváncsi vagyok meddig fogja ezt be tartani hogy nem fog bántani!
Mára ennyi elég volt a drámából Karen kedvesem ne állj a terem közepén kérlek foglald el a helyed Alec mellet!
YOU ARE READING
Red Moon /Befejezet/
VampireSziasztok! Én mai napig imádom az Alkonyatos sztorikat. Így meg próbálkozok én is eggyel. Még pedig a Volturi Klánnal kapcsolatba első történetem remélem tetszeni fog nektek! :) Karen Volturinak emberi életében rengeteg rossz dolgon kellet át menni...