III. Noaptea evadării

307 39 112
                                    

Lumos!

   --- Merek! Rayn! Catherine încearcă să-l otrăvească pe Harry! urlă bruneta, m-aș mira dacă n-ar auzi-o băiatul din Londra, pe bune acum!

   Kayla și Kaytelin probabil sunt încă șocate sau vor doar să mă tachineze. De ce? Pentru că mi-am pus un șorț, mi-am luat ustensilele și am început să gătesc. Încerc să fac un tort pentru ziua lui Harry care este mâine, dar la noapte, înainte să plec spre Azkaban cu Alton, îi fac o vizită.

   Mi-am zis că ar fi frumos să-i urez numai de bine personal. Hermione, Ron și Hagrid îi vor trimite pachetele și scrisorile prin poșta via bufnița. Este mult mai comod pe timp de noapte, doar dacă este atent cu tâmpiții lui de unchi. Nu i-am suportat din prima clipă și n-am de gând s-o fac prea curând.

   Îmi pun coatele pe blatul bucătăriei, iar bărbia în palmă, așteptând să vină băieții. Le urăsc pe fete când fac asta. Nu pot să fac și eu ceva frumos pentru nepotul meu?

   Rayn și Merek apar neînțelegând situația, urmați îndeaproape de Alton și Yvonne. Fix ceea ce-mi trebuia, să mai facă și ăștia mișto de mine! Am un noroc azi...

   --- Ce se întâmplă?! întreabă Merek uitându-se în jur.

   --- Cine face ce? Și ce miroase atât de bine?! spune încântat Rayn.

   --- Haha, Cath încearcă să gătească! le spune roșcata cu un rânjet pe față.

   Băieții mă privesc cu ochii mari, ca apoi să izbucnească în râs. Mulțumesc, băieți, apreciez complimentele voastre...

   Yvonne, care pare să nu înțeleagă prea mare lucru, mă întreabă cu o sprânceană ridicată:

   --- Ăm, de ce râd în halul ăsta?

   --- Blondo, lasă-mă să-ți explic, zice Alton punându-și brațul pe după umerii ei, noi o tachinăm pe morocănoasa de acolo, și arată cu degetul spre mine, pentru că nu o prea vedem în bucătărie, iar imaginea este una extrem de amuzantă, mai ales când se enervează!

   --- Tu nu gătești? mă întreabă ea imediat.

   --- Știu să gătesc. Găteam zilnic când mă ascundeam în conacul din Pădurea Fiarelor și când eram Devoratoare, îi răspund sincer.

   --- Stai... ai zis conac? Și Pădurea Fiarelor? Cea mai înspăimântătoare zonă de munte? mă întreabă Alton cu frică în ochi.

   --- Da, dar este pentru acoperire. Ministerul nu știe de existența conacului acolo și nici dacă ar știi n-ar putea veni acolo. Întreaga pădure este protejată de o barieră magică care doar mie îmi permite să trec de ea. Cât despre fiare, nu le-aș spune așa. Sunt toate tipurile de creaturi magice pe care le-am crescut, le explic după ce verific blatul de tort.

   --- Acolo ai de gând să-l ascunzi pe Sirius? mă întreabă bruneta.

   --- Da. Nici Fudge n-ar avea curajul să se aventureze pe acolo. Va fi protejat de animale și de farmecele mele. Este singura soluție, le răspund cu un zâmbet slab.

   --- Wow, mă așteptam să fii bogată, dar nici așa! afirmă tritonul.

   --- Cei drept, fiind prințesă moștenitoare și viitoare regină, am nevoie de resurse, nu? Nu-mi place să cheltui pe chestii care nu-mi vor trebui. 

   --- Cum ar fi întreaga bibliotecă cu romane de dragoste? mă tachinează Kayla cu un zâmbet știutor.

   Roșesc puțin. Am uitat de alea... La naiba!

Catherine Evans #3 - Vechi prieteniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum