9

162 7 5
                                    


Lauren

Ležela vedle mě, objímala mě a tiskla ke mně svou jemnou kůži. Nechtěla jsem jí narušit její odpočinek, ale potřebovala jsem chvíli přemýšlet. Opatrně jsem vstala tak, aby se nevzbudila, a vyklouzla jsem ven z jejího bytu. Zapálila jsem si. Nádech. Výdech. Pocit klidu. Právě jsem se vyspala s šéfkou kriminálky, která náhodou vede celý náš rozjíždějící se případ. Můžu toho snad nějak využít ke svýmu dobru? Nevím. A co budu dělat dál? Taky nevím. Vím ale, že se rozhodně vrátím do postele k té nejkrásnější ženě, kterou jsem kdy potkala. Zbytek pořeším nějak časem.

Típla jsem cigaretu a vrátila se k ní nahoru. Chvíli mi trvalo usnout, ale kupodivu to bylo snazší, než když usínám v posteli sama.

Ráno mě probudila vůně kávy, kterou mi Camila přinesla do postele. „Dobré ráno, Lauren," usmála se na mě a podala mi talíř se snídaní. Croisant a míchaná vajíčka. „Takhle se chováš ke všem lidem ráno?" ptala jsem se pobaveně. „Ke všem, se kterýma jsem měla tak skvělej sex," odpověděla mi. „Za chvíli musím do práce, tak by ses taky měla oblíknout," podívala se na mě. Přikývla jsem a rychle se pustila do jídla.

O dvacet minut později jsem vystupovala z policejního auta před svým domem. „Fakt ironie," pomyslela jsem si. V pracovně jsem otevřela šuplík se svými potřebami a vytáhla z něj jeden nůž a rudé kalhotky. Převlékla jsem se a vyrazila ven směrem k rodinné vile Howarda Frosta.

Bylo ještě moc brzo ráno na to, aby ten zbohatlický kretén šel do práce, takže jsem věděla, že kolem je vzduch čistý. Nezabralo mi ani dvě minuty najít poblíž vchodových dveří vhodnou část spárované omítky, do které nůž s nabroušenou čepelí vjel bezproblémově. Ještě jsem zkontrolovala viditelnost od začátku pozemku a mohla jsem jet zase domů. Na 11 mají přijít Jacks a Rose, abychom se společně podívali na zprávy, tak se cestou stavím nakoupit pár piv. Vyloženě se nemůžu dočkat.

Camila

„Tohle přece nemůže být možný," řekla jsem Davidovi. „Přece by ředitel nevykradl vlastní banku." Nemohla jsme tomu uvěřit. Tvář zloděje na bezpečnostních kamerách z banky se dala jasně identifikovat jako Frostova. Tony těsně nad ránem dešifroval i záznamy z jeho osobního a pracovního počítače. Našel tam toho tak moc, že by to stačilo samo o sobě na jeho zadržení kvůli šíření dětské pornografie. Tolik odporných záběrů jsem nikdy neviděla. „Dobře, tohle předáme na mravnostní a já se teďka spojím s detektivem Tenchem. Musíme dát vědět FBI," vysvětlovala jsem rychle Davidovi, který mě obeznámil se všemi doteď neznámými fakty. Zvedla jsem telefon a volala šéfovi FBI. „Jistě, budeme doufat, že je ještě ve státech. Vydáme zatykač, ale první pošlete svou zásahovou jednotku k němu domů. Je tu stále ta možnost, že by tam byl. Jelikož je to pořád i můj případ, beze mě nezačínejte. Sejdeme se tam za dvacet minut," dokončila jsem a zavěsila. Hodila jsem do sebe zbytek kafe a pospíchala do garáží ke svému autu.

Lauren

„Hej Rose, dáš si s náma?" zvolala jsem a zvedla ruku, v niž jsem třímala lahev piva. Přikývla, a tak jsem jí taky jedno donesla. Usadili jsme se všichni na sedačku naproti mé televizi a netrpělivě čekali. V 11 to ani nejsou hlavní zprávy, ale myslím si, že pokud jde vše podle plánu a policie se dostala k nastrčeným důkazům,zhruba teď někdy by měli zasahovat u Frosta doma a jelikož je to opravdu vlivný člověk, média si to snad nenechají ujít.

Vidíme asi půlhodiny nezajímavých záběrů a příběhů všemožných dopravních nehod, dokud opravdu nedojde k té dlouho očekávané chvíli. Reportér najednou čte nejnovější zprávu dne: „Máme zde opravdu překvapující rozuzlení včerejší krádeže peněz z Chicagské pobočky Axion bank. Policie i útvar rychlého nasazení při FBI právě nyní zatkl a vzal do vazby bývalého ředitele korporace, Howarda Frosta. Více nám k tomu řekne hlavní vyšetřovatelka případu Camila Cabello, prosím," odmlčel se a záběr přeskočil na Camilu, která zodpovídala všemožné dotazy horlivé redaktorky na místě. Stála přímo před vchodem do Frostovy rezidence a kousek od ní se v pravém horním okraji obrazovky houpaly rudé kalhotky připevněné nožem ke spáře mezi cihlami.

„No, je to fakt kus, Lauren," pronesla obdivně Rose. Usmála jsem se na ni, „to teda je". „Pojďte si připít, zatím nám všechno klape, jeden kretén je dole a další ho budou následovat už za chvíli, tak na nás," stoupl si Jackson a postupně si ťukl s námi oběma. „Tak na nás," pronesla jsem taky.

The Red Velvet // CamrenKde žijí příběhy. Začni objevovat