-1-

1K 99 274
                                    


[🎭#PSL BAKUGOU] ©®
İyi günler, ben PSL'den (Psikolojik Danışma Hattı) Bakugou Katsuki. Güvenliğiniz için konuşmalar kayıt altında tutulmaktadır. Size nasıl yardımcı olabilirim?

[#181026Müşteri K.E] ©®
Bana... Yardımcı olamazsınız.. Hiçbiriniz...

[🎭#PSL BAKUGOU] ©®
Bunu bana anlatmadan bilemezsiniz. Hem yardımcı olamasam bile sizi dinleyebilirim.

[#181026Müşteri K.E] ©®
Nereden bilebilirdim ki yolun sonunun karanlıklara çıktığını. Nereden bilebilirdim ki gırtlağıma kadar çamura saplanacağımı? Nereden bilebilirdim ki o yoldan bir daha geri dönüş olmadığını? Söyleyin bana lütfen? Kim hayatının en verimli ve güzel yıllarında ölmek ister ki?

[🎭#PSL BAKUGOU] ©®
Ölmek?! Oi, bayım iyi misiniz?!

[#181026Müşteri K.E] ©®
... *Ağlama Sesleri*

[🎭#PSL BAKUGOU] ©®
Üzülmekten korkma, çünkü istemesen de ben her zaman seninle olacağım, LANET OLSUN istediğin zaman gelip seni teselli edeceğim., tamam mı?! Unutma mutluluğu tatmayanlar üzüntüyü anlayamazlar. Sikeyim! Şimdi gözyaşlarını durdur. Kendine bir söz ver: Ben asla pes etmeyeceğim, çünkü bunu hak ediyorum. Benim yaşamam gerekiyor.

[#181026Müşteri K.E] ©®
Yani en azından sonunun böyle olacağını bilseydim, hiç eve çağırmazdım onu film izlemeye o gece. Hiç aşık olmazdım inanın bana. Uzak dururdum, ama sonucunda mutlu olurdum küçük, zavallı hayatımda. Peki siz? Gerçekten mutluluğu bir kere görseydiniz ve tekrar elde edemeseydiniz? Küçük şeylerden çıkardığınız mutluluklar yeter miydi size? Bir bardak sıcak çay mesela kış günü, ya da bir arkadaş gülümsemesi yeter miydi size? Baharda açan çiçekler? Ya bir bardak şarap? Ya bir nefes sigara? Gözünüz kör olsaydı benim gibi; daha doğrusu gerçek mutluluktan başka bir şeyi görmüyor olsaydı, yeter miydi size bunlar?

[🎭#PSL BAKUGOU] ©®
Bilemiyorum... Lakin üzülmek yarının sıkıntısından bir şey eksiltmez, sadece bugünün gücünü tüketir. Üzülme belki geri gelir o mutluluk, geceler karanlık olsa da umutlar hep aydınlıktır, bunu unutma ben yaşadım bunu. Hem bu sadece fazladan bir istek, elindekilerle de mutlu olabilirsin! Yeni şeyler deneyebilirsin? Beraber deneyebiliriz?

[#181026Müşteri K.E] ©®
Beni aç gözlülükle suçlayabilirsiniz bunun yüzünden. Evet suçluyum o zaman ben. Hem de kendimi mahvetmek suçundan. Suçluyum çünkü aç gözlüyüm. Suçluyum çünkü sevdiğim dizinin finalini izleyebilmek ya da yeni bir yüzle bir pazar sabahı sahilde el ele yürümek, doğum günü pastalarımdaki mumların hepsini bir seferde üfleyerek söndürebilmek, dostlarım, babam, arkadaşlarım, o güzel şarkılar, meyli geceler, sevişmeler, gülüşmeler, öpüşmeler, tebessümler, dokunuşlar, evim,  caddelerde sallanarak yürümek, Asimov, aşklar, sevgiler ya da sevilenler, hayattaki güzel olan her şey ya da belki hiç bir şey; yetmedi bana. Yetmedi işte... Sanki, sanki her şey üzerime geliyor gibi!
*Artan Hıçkırıklarla Karışık Ağlama Sesi*

[🎭#PSL BAKUGOU] ©®
Seni bu kadar hayattan koparan acı da ne sikim şeymiş... Ah! Üzgünüm... Lütfen, yalvarırım ağlama. Her şeyin üstüne geldiği falan yok. Sadece senin çok üstüne düştüğün şeyler var... Sana yardım edebilmek için buradayım. Bana ne olduğunu anlatırs--

#Arama Sonlandırılmıştır#

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Selam Millet ~

Devamı hakkında hiç bir bilgim olmadığı bu seriye başladım.

Kirishima sonda telefonu Bakugou'nun yüzüne kapattı. Acaba ne oldu? Acaba Bakugou'nun tavrı ne olacak?

Ve o bahsettiği kişi kim?

Oynat bakalım 🎭

×ᴘsʏᴄʜᴏʟᴏɢɪᴄᴀʟ sᴜᴘᴘᴏʀᴛ ʟɪɴᴇ× Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin